For oss som venter på Towers of Midnight

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Ok, dobbelpost....

Nå har jeg lest kapittelet. Det er kap 8 eller noe sånt, men jeg antar det er en ny storyline.
Spoiler
Det handler om Mat. Han er i Caemlyn, og vurderer hvorvidt han skal åpne Verin's brev. Han hører rykter om en gholam i byen. Han ønsker en prat med Elayne, men har ikke fått i stand denne enda. Han venter på at 30 dager har gått, og har funnet info om Tower of Genji. Snakker litt med Teslyn Sedai. Alt i alt veldig lite substans.
Gleder meg til mer!
Urban tilværelse
Demandred
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 19
Joined: Thu Jul 29, 2010 13:02
Location: harestua

Post by Demandred »

er det
kapittel 8
dere tenker på?

Edit: ja, det var det. Kunne vært mye værre. Uten å røpe noe, er det tydelig at vi ikke skal få så mye info ut av det. (logisk nok.)
“He smiles too much, I cannot abide a man who smiles too much.”
- Perrin.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Åhåhåhåhå! Nå koser jeg meg :D En venn på skolen gjorde meg oppmerksom på denne traileren. Er ikke sikker på om den er blitt nevnt tidligere her på forumet, men den er verdt å se.. :wink: Den ligger også ute på dragonmount.com :)

ToM trailer
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Jeg vil ikke lese noe slikt. for det vil ødlegge lesegleden når jeg får hele boken
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

elric wrote:Jeg vil ikke lese noe slikt. for det vil ødlegge lesegleden når jeg får hele boken
Det er et filmklipp, avslører ingenting vi ikke vet, men gir kriblinger i magen, uansett :P Love it, meeeeen det har vært linka ut for leeenge siden av noen andre da :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Vel siden du sa at det var en trailer jeg så den og du hadde rett den ga meg kribling i magen.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Demandred
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 19
Joined: Thu Jul 29, 2010 13:02
Location: harestua

Post by Demandred »

Fikk virkelig sommerfugler i magen av å lese kapittelet jeg. Gav meg egentlig ikke noe info, men har gått å gledet meg som til julaften den siste uka. Vil lese mer!
“He smiles too much, I cannot abide a man who smiles too much.”
- Perrin.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Demandred wrote:Fikk virkelig sommerfugler i magen av å lese kapittelet jeg. Gav meg egentlig ikke noe info, men har gått å gledet meg som til julaften den siste uka. Vil lese mer!
Å lese kapitler eller innledning gjør ikke jeg. Klarer ikke. :P Må ha alt på en gang, ellers blir jeg sprøøø..! Vanskelig nok å vente helt til siste boka etter at jeg har lest denne sikkert :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Noen som vet hvor jeg bør forhåndsbestille boken for å få den raskest mulig?
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Jeg pleier å bestille fra capris.no, de pleier å være relativt kjappe på levering. Men det avhenger av hvor i landet du bor. Og om du vil bestille fra inn- eller utland. Evt. gå til outland, evt. annen bokhandler den dagen de får den inn og kjøp da...
Manbearpig
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Fins ikke Outland på ca. 1000km her oppe. Men lurer på om Amazon.co.uk kanskje sender bøkene slik at man får dem på release date? Husker noen nettbutikker gjorde det da jeg bestilte spill.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Når eg bestilte The Gathering Storm frå Amazon sendte dei den to dagar før lanseringsdato, etter epost-bekreftelse å dømme. Men frakt til Noreg tek lengre tid enn to dagar, so eg fekk den litt etter mange andre.
Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

bestilte du fra amazon england eller amerika? Ser at Play.com (med gratis frakt) har satt release til den 4. November, og ikke 2. slik som Amazon. Vet at det er mulig å få ting raskt. Når jeg bestiller småting fra Tyskland er det ikke sjeldent at det ligger i postkassen min etter tre dager.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Eg bestilte frå England. Men det går jo an å velge ekspressending, eller noko slikt, då går det raskare. Eg gadd ikkje bruke pengar på det, so eg valgte vanleg post.
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Jeg har og lest det kapitlet som er publisert. Lenge siden jeg har lest noe fra Tidshjulet nå, men etter å ha lest dette ble jeg veldig i modus igjen! Jeg gleder meg voldsomt til Towers of Midnight kommer ut. Det er sant som det er sagt tidligere, det skjedde kanskje ikke så mye i dette kapitlet, men
Spoiler
Matt virker å være i godformen, og det er flotte greier. Jeg håper boka innfrir på dette. Det bygger også opp til nye møter med gholamen, det kan bli spennende! Og hva skjer med Elayne?
Vi skal antagelig ikke legge for mye i det som er utgitt, det er vel, som nevnt tidligere her, en grunn til at man har publisert akkurat denne biten.
Har og sett boktraileren. Likte den jeg, ble gira!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Post Reply