Mest forhatte person i tWoT

Her kan du diskutere bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

Gah, for min egen del bør jeg nok ikke kikke bak spoiler tags... FRISTET! Men jeg står over. Uansett høres det bra ut, siden mange her tydeligvis mener jentene blir veldig like og repetative etter hvert.
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

For min del har jeg aldri helt tatt Nynaeve( :? ). Vet ikke helt hvorfor, men det er vel hennes væremåte først og fremst; 'Hør på meg, jeg vet best.' 'Hør på meg jeg er sterkest i kraften'. 'For ei *%&¤, ho er jo sterkere i kraften enn meg!'.
Manbearpig
Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

Tror det er derfor jeg digger henne. ;)
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Rodel Ituralde
Hengiven
Hengiven
Posts: 242
Joined: Sun Mar 23, 2008 16:48
Location: Arad Doman

Post by Rodel Ituralde »

Elaida eller profeten..
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Nynaeve Sedai
Soldat
Soldat
Posts: 83
Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
Location: Otta
Contact:

Post by Nynaeve Sedai »

Må nok si at Elaida er den jeg hater mest. Hun er så slem og egoistisk som en person kan være uten å faktisk være mørkefrende. Hun er jammen dum til å være så smart.
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Må si meg enig at jeg ikke liker Elaida eller profeten :P
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Hu. Jeg skal helt ærlig si at jeg ikke egentlig er noe glad i Faile. Sikkert litt elsk/hat forhold.

Lenge siden jeg har lest nå, men jeg veit jeg er skikkelig lei av stae, egenrådige kvinner. Egwene er et unntak, henne liker jeg. Min er egentlig blitt en karakter jeg ikke er for glad i, selvom hun starta bra.


Mest hata. hm. faktisk godt mulig at det er Rand :P Jeg tror faktisk det må bli slik ja.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

Rand?? Wow... det utvikler seg ikke i god retning utover i serien, hører jeg... :P

Men det er sant at Faile er irriterende. I allefall var hun det da de reiste gjennom Veiene i bok... 4? Da hun insisterte på å ri i et annet følge enn Perrin. Gah!
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

neida. da er hun til å leve med :P
finnes verre scener.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Thera/Amathera, blir litt for mye mas av og til. Takler det ikke.
Og Joline og den gjengen, de viser ikke akkurat så mye takknemlighet overfor Matt. :?

Må tro jeg sier meg enig med deg Faile, begynner å hate Rand litt vel mye nå.
Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

Enda værre scener? :P Woho...
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Hvorfor blir Rand uholdbar etterhvert? :P Har så vidt begynt på bok 5 nå.
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Det får du da finne ut av sjæl, ikke noe moro når andre forteller deg hva som skjer etterhvert i serien. Forsåvidt så er jeg uenig med de som sier at Rand blir uholdbar, synes bare han blir mer og mer fascinerende, jeg
Manbearpig
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Her er jeg svært enig med Asp. Jo mer jeg leser, jo bedre blir Rand. Og de scenene i bok 11 *gisp*
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

Neie! Ikke frist meg til å tyvtitte i bok 11! :P
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Post Reply