PC-spill

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Akira wrote:Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet.
Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse! :D
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Ashaman wrote:
Akira wrote:Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet.
Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse! :D
Gjør det, de forlenger spillet betraktelig, og er en skikkelig vitamininnsprøytning til spillet. :wink:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Dobbeltposter her jeg, siden det er en stund siden noen har sagt noe her.
Eerath wrote:Kan trygt anbefale Dragon Age. Likte virkelig karakterene og interaksjonen dem imellom. Har blitt mange timer foran skjermen med det spillet, men har ikke enda tatt sjansen på å kjøpe expansion. Er redd jeg blir for oppslukt igjen.
Spiller selv Dragon Age nå, og jeg er helt oppslukt, dette er rett og slett en fantastisk spillopplevelse. Lasta ned Return to Ostagar, Soldier's Peak og Shale - The Golem in Honnleath DLCene og, det vil jeg anbefale deg å gjøre også, de forlenger ikke spillet så fryktelig mye, men gir veldig mye ekstra til historien og opplevelsen. :wink:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Har nylig gått til anskaffelse av et spill. Kan anbefale Napoleon - Total war. Spillet i seg selv kan ikke sammenliknes med veldig mange andre, noe jeg ser som positivt. Også kan man selv velge å styre alle slagene på land og på vann. ;)

Forøvrig det første spillet jeg går til anskaffelse av på over et år. Anbefales varmt :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Hva med StarCraft II da? Eller er alle for opptatte med å spille det til å skrive ting her? *synes det er for lite aktivitet på forumet om dagen*
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Minecraft.

Flere enn meg som har gått til anskaffelse av det? Personlig synes jeg spillet er overraskende gøy, særlig med tanke på at det virker helt teit ved første øyekast. :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

skyrim, mount and blades
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Post Reply