Småprat garantert useriøst!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

2011 var prega av usikkerheit og melankoli, men var i det store og heile likevel eit veldig fint år for meg. Takk som spør! Og for deg?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Har det greit! Ny jobb i 2011. Var pent nødt til det da jeg holdt på å sulte i hjel som kunstner :( .

Jobben er ellers ok. Har fleksitid og full frihet så lenge jeg får gjort det jeg skal, og det liker jeg.

Leser opp igjen Song, begynt som kunstløptrener og spiller nettpoker!
Frøken Mela Sedai har flytta til Tromsø og truffet på en Sauegjeter! Verden er ikke stor. :lol:

Og frøken Mierin, hvordan har du det?...og resten av gjengen.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Livet var ein fin ting i 2011, og det ser jammen ut som at 2012 blir gåande i same tralten.

Og ja, eg har møtt denne Mela Sedai. Og ja, ho er triveleg. Og ja, livet i Tromsø er nydeleg. Kom innom og sei hei.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Siri Sedai: Var du fulltids kunstner før? Eller hadde du en jobb i tillegg? Studerer kunst nå, og er nysgjerrig. :) Veldig glad jeg begynte med slike studier igjen. Føles rett, så får jeg heller se om det går an å drive med det etter hvert.

Loki: 2011 var både og. Mest fint, men kanskje en del usikkerhet her også. Har stor tro på 2012. Vet ikke om det er en dum ting eller en bra ting. Jeg får ta det som det kommer.
lolzi
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Mierin:
Malte på fulltid noen år.
Om det går an å leve av det?...vel...hvis du er dyktig...og ikke bare i kunsten men du må også være dyktig i å markedsføre og å selge.

Jeg er ihvertfall en særdeles dårlig selger :)

Lykke til med studiene Mierin!
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Skal en aldri så liten tur inn til hovedstaden om noen dager, og har noen timer å slå ihjel.. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra og hva jeg kan gjøre? En koselig kafé i eller nær sentrum, eller noe i den duren? :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote:Skal en aldri så liten tur inn til hovedstaden om noen dager, og har noen timer å slå ihjel.. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra og hva jeg kan gjøre? En koselig kafé i eller nær sentrum, eller noe i den duren? :)
Bacchus på kirkeristen, har sterk kaffe og byens beste gulrotkake :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

TamalThor wrote:Skal en aldri så liten tur inn til hovedstaden om noen dager, og har noen timer å slå ihjel.. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra og hva jeg kan gjøre? En koselig kafé i eller nær sentrum, eller noe i den duren? :)
Hansken har god suppe. Illegal Burger har god burger. Café Sara er et bra og avslappende sted å dra ut hvis du liker at det ikke er høyere musikk enn at man kan føre en samtale, samtidig med at det er masse liv og god stemning. Fuglen har dritbra kaffe!
lolzi
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

2012 er så langt fantastisk bra, forresten. Krysser fingrene for at det fortset i årets siste tredjedel!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Må nesten sitte og flire litt av meg selv. Jeg har nå gått igjennom en del gamle tråder, og lest en del innlegg jeg skrev for noen år siden. Jeg ble medlem for 5 gode år siden, og på den tiden var jeg kun 13 år gammel. Naturligvis, når du er 13, er det fint lite glupt som kommer ut av hjernen din, og jeg ser lattermildt på innleggene jeg skrev. Der var det søren meg spam i hvert eneste hjørne, og jeg kan ikke tro jeg skrev alle de innleggene.
Nåvel, får nå håpe jeg har bedret meg en god del, og virker voksen nok, heh, for de atten åra jeg er.

Ellers har det da vært en artig vår og sommer. Russetiden var fantastisk, og noe jeg vil huske for resten av mitt liv!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Livat...
(Er 150-200 sider ut i aMoL nå, så kikker innom på gamle diskusjonstråder om bøkene jeg ikke hadde lest mens det var aktivitet her. Stooorkoser meg med nytt lesestoff i denne serien! :))
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Kult, skiftet nettopp tilbake fra julelogoen 8)
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Da må du nok skifte tilbake igjen :D
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Er vel litt tidlig å skifte tilbake allerede nå?

De hengte opp julegata i Bogstadveien i slutten av oktober, men vi her inne syns jeg kan vente til desember ;)
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Det blir jul i år også! :)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply