Noen spørsmål

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

noen som kan si meg om det er admin som avgjør om jeg kan få en avtar?evt hvordan man får det?finner ikke ut av det her,,, :cry:
Pain is just weakness leaving the body
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

dem legger du da til selv...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Klikk på "Profil" i menyen øvst og sjå nederst på den sida (under "Kontrollpanel for avatarer"). Der limer du inn adressa til biletet du vil bruke. Det biletet må ligge på ein server kopla til internett, ikkje på harddisken din heime, og vere maks 100*100 pixlar og 20kB.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Vi admins setter veldig pris på det når dere leter litt rundt på forumet, før dere spør om ting som har blitt spørt om flere ganger tidligere.

Vi har blant annet en søkefunksjon, som er veldig bra til et slikt formål.

En tråd for sterke meninger er uaktuelt, men dere må gjerne starte en ny tråd hvor dere diskuterer en av meningene deres. Da skal dette gjøres saklig, og åpningsinnlegget bør invitere til diskusjon. Ikke bare si hva du mener, men også hvorfor. Dette gjøres som regel i småprat.

Tråder hvor man diskuterer mange småting er vi ikke glad i, start heller en ny tråd for hvert tema. Da blir det mer oversiktlig for oss alle, og lettere å lese det man har lyst til å lese.
Locked