Nettlesere

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Nettlesere

Post by Ceres »

Er det en spesiell nettleser som fungerer best for tidshjulet.net? I det siste har jeg gått over fra explorer til firefox, og til tross fot at jeg opplever færre feil med firefox så synes jeg ikke alltid at denne sida er optimal. Mitt største ankepunkt er når man har skrevet et innlegg på en tråd. Da kommer ikke den vanlige meldingen, men heller en "debug mode" og feilmelding av noe slag. Innlegget blir postet, men jeg kommer ikke tilbake til delforumet ved noen link.

Dette er av liten betydning, jeg vet det, tenkte bare å høre. Har ikke vært så aktiv i det siste.
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Det er den bugen med emailer.php? I så fall har det ikke noe med nettleseren du bruker å gjøre, men noe annet (uvisst hva). Som sagt så er det jeg som har gjort mest med dette forumet her, og jeg har ikke anledning til å få gjort så mye med det så lenge jeg er i militæret. Både tid og internett-tilkobling er for dårlig. I tillegg kommer det snart en helt ny versjon av forumet, og da blir det ekstra meningsløst å fikse noe som antageligvis blir fikset.

Ang. nettleser, så funker og tester vi mot Safari, Opera, IE og Firefox. Dette er de mest brukte. Av disse er det IE som gir aller mest hodebry, spesielt versjon 6. Denne versjonen støtter heller ikke bildeformater så godt, så f.eks. rangkulene kan se litt fucka ut. Oppfordrer alle som har anledning å oppgradere til IE7, eller bytte til en annen browser. Sistnevnte er å foretrekke.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Sånn, nå skal det være fikset. Elsker fordelen med å bruke et forum så mange andre og bruker, noen er nødt til å ha hatt problemet før deg ;)

Hvis det ikke er fikset, skrik ut. Har ikke opplevd det selv.
Post Reply