Hvorfor begynte du å lese WOT?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Perrin
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 16
Joined: Tue Jul 08, 2008 16:21

Post by Perrin »

Leowilde wrote:Er det forresten noen som vet hvor mange bind bok 4 er delt inn i på norsk? Noen ganger når jeg leser bok 5, hender det at jeg lurer på om jeg har gått glipp av noe. :/
3
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Det virker som sida har hengt seg litt opp, så ikke bry dere med denne posten her.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Jeg leser bare fantasy-bøker, og jeg hadde sett tidshjulet en eller annen plass og lånte de tre første bøkene (med prologen først) og er blitt hekta, jeg leser til og med når jeg går :P Men har bare komt til bok seks enda ...
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Da har du masse å glede deg til :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Tviler ikke ;)
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Endelig har jeg fått lånt bok ti :D Etter rundt en måneds ventetid :P
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Leowilde
Soldat
Soldat
Posts: 86
Joined: Mon Jun 23, 2008 9:30

Post by Leowilde »

I juli var du i bok 6, nå er du i bok 10? Wow, dere leser så fort! :O
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Nynaeve Sedai
Soldat
Soldat
Posts: 83
Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
Location: Otta
Contact:

Post by Nynaeve Sedai »

Jeg ble anbefalt å lese den av en venn og siden jeg ikke er vanskelig å få til å lese nye bøker, så var det gjort.
Har endelig fått lillesøsteren min på 13 til å begynne og hun elsker det så langt :D
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Jeg synes lillesøsteren min leser seint, hun leser Narnia nå og har holdt på siden August xD Den ble jeg ferdig med på rundt en uke på Kreta, jeg gleder meg nesten til hun skal lese WOT :P Når jeg først skriver kan jeg også si at jeg har omtrent 40 sider igjen av CoT, gleder meg til KoD :D
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Nå har jeg altså komt jeg et stykke ut i KoD. Side 288 faktisk, liker den godt så langt :D
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Fingolfin
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Fri Oct 17, 2008 16:44
Location: Andor

Post by Fingolfin »

Begynte for ikke så veldig lenge siden da jeg ikke kunne finne flere bøker på bibilioteket, det er jo ofte slik at bøker ser veldig kjedelige ut når man ikke har lest dem. Til slutt tenkte at jeg skulle prøve den første av den laaange rekka med bøker. Og nå er jeg helt hekta.

Har blitt spesielt hekta nå i det siste nå jeg er syk, og har brukt mindre enn seks dager på å lese alle tre delene av femte bok. (Ferdig for under en time siden, var derfor jeg endelig måtte finne på noe annet.)
Hjulet vever som hvulet vil...
maower
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Wed May 16, 2007 20:37
Location: ulvik

Post by maower »

Vel, etter å ha lest Horngudens tale, bestemte jeg meg for å begyne på en nye serie, det var da Tidshjulet fanget mit øye, hadde egentlig tenkt til å lese den før Horngudens Tale, men jeg tok feil bok:P

Men etter at jeg begynte med Tidshjulet, har jeg lest serien nesten tre ganger på Norsk, men bare en gang på engelsk:( Holder på med "Brisingr" net nå, fikk den for et par dager siden, men er ikke komt så langt enda.
My way of the ninja
Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Nå er jeg ferdig med Tidshjulet :D Ble ferdig i går ;) Jeg får lyst til å lese den opp igjen med en gang xD Menmen...
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Den var så svær og feit der den serien sto på hylla, også fikk jeg første bok til jul. Hadde faktisk ikke særlig lyst til å lese den, leste første siden i prologen og tenkte "lame". Men så greide jeg nå å lese prologen etterhvert da, og nå er setningen:"Be healed, Lews Therin" brent inn i skallen, dog jeg bare leste prologen en gang :P
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Nesten et og et halvt år siden forrige post! :D

Da jeg fant WoT i hylla i kjelleren i biblioteket, lette jeg egentlig etter "Den Eldste", oppfølgeren til Eragon.. Men den fant jeg selvfølgelig ikke! Da måtte jeg nøye meg med noe annet..
En venn av meg leste på den tiden WoT, og anbefalte serien på det sterkeste. Så da jeg fikk øye på EotW noen meter unna...!

Angrer ikke, for å si det sånn.. :P
Post Reply