Verdens Øye

Her kan du diskutere bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvor bra var Verdens Øye?

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
1
2%
5
0
No votes
6
4
7%
7
5
8%
8
6
10%
9
22
37%
10
22
37%
 
Total votes: 60

Rinis
Soldat
Soldat
Posts: 61
Joined: Mon Jun 30, 2008 16:08
Location: Ålesund

Post by Rinis »

Er ikke sikker på om jeg har stemt på denne og skrevet noe her før, har annen pc :P Men jeg gav boken en 10er ^^, Har ikke lest boken siden juni eller noe sånt, så husker ikke så veldig, selv om jeg faktisk husker ganske masse av serien :P Men jeg tror jeg leste ut denne boken på noen få dager jeg også, kanske to, jeg gikk faktisk mens jeg las, tok alle bøkene med over alt, omtrent xP Og jeg var jo komt til himmelen da det var sommerferie og jeg kunne lese hele dagen :D Men jeg tok i hvert fall 10, for dette er en av de beste bøkene i hele serien :)
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Ulvebror
Soldat
Soldat
Posts: 31
Joined: Fri Feb 27, 2009 11:43
Location: Voss

Post by Ulvebror »

Burde kanskje gjett den ein 10-er, men gjort er gjort.
Dragen er gjenfødt!
Anouar
Soldat
Soldat
Posts: 38
Joined: Fri Feb 27, 2009 16:22
Location: Elverum

Post by Anouar »

Fantastisk bok!
Er en veldig bra introduksjon til resten av serien, og som bok i seg selv. :D .
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Gav en åtter jeg.

Begynte på første boka for lenge siden. Var ifra før kun kjent med Tolkiens verk innen fantasy-sjangeren. Synes den gang den var litt vel lik Ringenes Herre, og la den fra meg i et par år. Men så begynte jeg å lese igjen, og ble etterhvert revet med, og fikk virkelig lyst til å fortsette med serien. Og det gjorde jeg. Kun kommet til bok tre, men storkoser meg underveis.

Blir nok til at jeg leser bøkene om igjen om noen år, og da blir vel kanskje karakteren litt høyere. :)
Post Reply