Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Vi skal ha et lese-prosjekt på skolen.. Har vært på det lokale biblioteket og lånt meg to bøker, men klarer ikke velge hvilken jeg skal velge.. :?

Burde jeg gå for "Hobbiten" av Tolkien, eller "De kom til Bagdad" av selveste Agatha Christie? :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

TamalThor wrote:Vi skal ha et lese-prosjekt på skolen.. Har vært på det lokale biblioteket og lånt meg to bøker, men klarer ikke velge hvilken jeg skal velge.. :?

Burde jeg gå for "Hobbiten" av Tolkien, eller "De kom til Bagdad" av selveste Agatha Christie? :)
Hobbiten! :)
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Eerath wrote:Hobbiten! :)
Da blir det den! Så da får jeg si at jeg for tiden leser Hobbiten. :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Har satt "Dragonfly Falling" på vent og begynt å lese Wot på nytt igjen. Har nok glemt eller oversett en del tidligere.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg har akkurat fullført tredje Tale of the Malazan book of the Fallen, og begynner nok på den fjerde i kveld :)

Må sies at de to første var overraskende vanskelig å skjønne, fikk med meg lite, og skjønte lite av folk, steder og alt, men den tredje var så sykt spennende tvers igjennom, så har nesten aldri vært borti lignende :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Tidvis ikke så lett å få med seg alt i Malazan Book of the Fallen-serien, ja. Magisystemet/deck of dragons blir ikke forklart før i bok 5 tror jeg (ikke at det er sååå vanskelig å skjønne), noe som er et bevis på at lite blir forklart med en gang. Har kost meg igjennom hver bok til nå, og venter spent på siste bok som har release til uka (wikipedia)? Burde vel få lest Stoneweilder først.. Himla mange personer, kompleks historie etc. etc. gjør denne serien til et krevende men fornøyelig tidsfordriv.

Synes forsåvidt at bok 2, Deadhouse Gates, virkelig sendte serien riktig vei, og ikke vanskelig.

Leser fortsatt A Clash of Kings.

EDIT: outland sier at The Crippled God kommer ut 21. feb, altså om 8 dager
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Les Fredrik Poulsen sin Oldtidens Skæmt og Humor, som eg fekk av Terje til jol. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jess. Surèn sin "For hva det er verdt" gjekk fint med.

V for Vendetta av var eit stykke vakker litteratur/teikning.

Pygmallion av George Shaw, teaterstykket My fair lady er basert på var morosamt og tidvis særs bra.

Ray Bradbury skriv fint om framtida slik han såg ho for 50 år sidan. Han er kanskje ein betre skribent enn spåmann, men det går heilt fint. Det er veldig lov å lese Fahrenheit 451.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Har kommet meg igjennom Den Lille Hesten av Thorvald Steen på to dager, var pensum i en emne jeg tar, men siden det er en historisk roman nevner jeg den her. Litt irriterende POV-bytter (skjer ganske i hytt og pine), og forfatteren har en trang til å gå inn og fortelle hva som skjer senere, men ellers fint om Snorre Sturlasons siste dager.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Skreiv eit lengre innlegg om kva eg les for tida ein annan stad, tenkte eg kunne kopiere det her òg:

Eg les altså Fredrik Poulsen: Oldtidens skæmt og humor på senga, ei dansk avhandling frå 1948 som er sjarmerande datert i stilen. Den er for falleferdig til at eg tør dra rundt på den, så når eg er ute og reiser har eg med meg ei anna ei, ei avhandling av Ronald Martin som ganske enkelt heiter Tacitus, som eg plukka opp på eit posesalg på studentbokhandelen i Bergen for nokre år tilbake. Fullførte nettopp Disney's Hall of Fame bind 33-36 og Ed Brubaker sine fire fyrste volum av teikneserieromanserien Criminal, forresten, samt dei fyrste seks binda av hans tid som Daredevil-forfattar, slik at det ikkje framstår som om eg berre les obskure avhandlingar - tvert i mot, eg byrja ikkje på desse før for ei veke sidan sidan eg framleis hadde teikneseriar i "ikkje-lest"-haugen.

Siste skjønnlitteratur-bøkene eg var ferdig med, teikneseriar til sides, var Before They Are Hanged av Joe Abercrombie og Return of the Crimson Guard av Ian Esslemont, som eg var ferdige med for omtrent tre veker sidan. Har ikkje byrja på ei ny ei sida da, grunna teikneseriar og ein skremmande høg bunke ulest faglitteratur eg har lyst til å komme meg gjennom. Men sidan bunken som står i Montreal er ein annan bunke enn den som står her i Noreg, og sidan den som står i Montreal framleis har ein god del fiksjon i seg, så blir det nok fiksjonslesing att på meg att om ei halvanna veke. Byrjar i så fall med tredje boka til Abercrombie, for å fullføre trilogien. Dessutan fekk eg Neil Gaiman sin Stardust til jul.

Forresten, eg las dessutan ferdig Peter and Wendy av J. M. Barrie på Project Gutenberg no denne veka her! Var så fokusert på fysiske bøker at eg heilt gløymte digitalt. Dessutan les eg ein del pågåande teikneseriar på nettet, fyrst og fremst Order of the Stick, Havet, Tony, Unshelved og Darths and Droids. Er ein neve til, men dei er ikkje konsekvent gode nok til at dei eigentleg fortener reklamen.

Lydbøker lyttar eg ikkje til - delvis fordi eg ikkje klarar halde tråden utan å spole tilbake heile tida, og delvis fordi når eg er ute og går og KAN lytte til lydbøker burde eg heller lytte til fransk vokabular og forsøke lære litt... Sist eg lytta til ei lydbok var for vel tre år sidan, og eg er framleis midt inne i den - Dirk Gently and the Holistic Detective Agency av Douglas Adams.

Når eg ein gong når det velsigna punktet at eg ikkje har noko (skjønnlitteratur) igjen i nokon av bunkane, så har Obdormio overtalt meg til at Susanna Clarke sin Jonathan Strange & Mr Norrell fortenar fyrsteprioritet. Etter det tek nok catch-up-lesing i diverse fantasyseriar framsetet, har særleg lyst til å fullføre serien til Terry Goodkind (ligg berre to bøker etter) og komme meg oppdatert på Feist (eit par bøker der òg) og Erikson (fire bøker, kvar på størrelse med ein bil) før eg endeleg kan sjekke ut denne serien til Patrick Rothfuss som alle fabler slik om
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Ferdig med første bok i gjenlesningen av WoT. Bok 2 påbegynt. Mye jeg hadde glemt. En del føles fortsatt som om det er første gang jeg leser det :)
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Begynt på bok 3, del 1 av A Song of Ice and Fire, dvs: A Storm of Swords 1: Steel and Snow. Fortsatt like bra saker
Manbearpig
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Eg har to blanda lesaropplevingar bak meg no. Den eine er Umberto Eco si bok Focaults pendel, som eigentleg berre vart tung og traurig og inneheldt irrelevant informasjon eg ikkje skjønte kvar eg skulle bruke. For andre gong på to år har eg gjedd opp boka, men denne gongen etter omlag 200 av 600 sider, ikkje berre 50. Men truleg for godt for denne gongen, dog. Har ingen ambisjonar om å plukke ho oppatt.

Den andre opplevinga var The Age of Odin av James Lovegrove. Grunna til at eg kjøpte ho var at ho sto rett ved sidan av Age of Zeus og Age of Ra, alle tri bøkene av same forfatter og med bilete av nevnte gud på coveret. Når eg les bak på coveret verkar historiane nokonlunde like, så eg antek det er ein forfatter som prøver å mjølke eit konsept her. Og det funkar, eg kjøpte jo trass alt den norrøne versjonen.

Sjølve boka er omtrent som eg trudde ho skulle vere; actionorientert, med gode innslag av mytologi. I tillegg er språket bra, flyten i historia er bra, det er fine element av notidskritikk (millom anna ein Sarah Palin) og ei god oppbygging av heile historia. Eg kjøpte boka for å gjere narr av ho, men det syner seg at ho funkar veldig bra. Rein action, helten er eit overmenneske sjølv om han ikkje har nokon openberr grunn til det, men det er underhaldning, ikkje ein psykologisk thriller, så det går heilt fint.

Einaste innvendinga mi mot boka ligg i slutten,
Spoiler
der det syner seg at alt han opplevd har vore ein draum. Det blir for billig, og sjølv om det kjem fram at det truleg har vore ein sann draum, altså at han har kriga i Åsgard i draumeland med utslag i hans eiga verd blir heile løysinga der for billig for min del. Det blir to stutte kapittel som oppsummerer, men løysinga er for oppbrukt.
Oh well. Eg kan berre sjå bort frå dei to kapitla, så skal eg snart like boka att, for det fortener ho eigentleg.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Leste Focaults Pendel her i i forifjor tror jeg. Tunge saker, og angrer litt på at jeg hadde lest den i ettertid. Den ga meg ikke så alt for mye. Utrolig mye sies uten at mye gjøres, så jeg føler at jeg er full av informasjon og detaljer som ikke har store betydningen når jeg var ferdig. Anbefales faktisk ikke, selv om jeg har hørt at det er en bok som anbefales.
Manbearpig
Yawron
Hengiven
Hengiven
Posts: 172
Joined: Thu Sep 07, 2006 14:31
Location: Oslo

Post by Yawron »

Nå har jeg i det siste lest meg igjennom Joe Abercrombies The Heroes, The Crippled God av Steven Erikson og Patrick Rothfuss siste bok, The Wise Man's Fear.

Det har vært en flott vinter så langt for oss med over middels interesse for fantasy. Nå gleder jeg meg til å få klørne i R Scott Bakkers neste bok. Den er vel rett rundt hjørnet :D
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Post Reply