TV-serier, sesong II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Merrilin wrote: Både/og. Jeg begynte med å se første episode en gang, og skrinla hele serien, pga jeg syntes denne var helt ubrukelig. Men ble så overtalt til å "holde ut" noen episoder til, og da tok det ikke lang tid før jeg var hekta. Så enig i at starten er treig, men mener likevel den tar seg opp før og mer enn du tydeligvis syntes.
Vel, eg såg Gods of the Arena fyrst, og samanlikna dermed med det, og difor kom sjølv dei halvbra episodane i sesong 1 dårleg ut. Men joda, fem-seks episodar inn byrja serien å bli ok.
Men Gods of the Arena er jo bare helt sinnsyk, helt enig!! I ettertid skulle jeg gjerne sett denne sesongen først, men til deg som vurderer dette;
Du må gjerne se denne først, men se opp før spoilers i slutten av siste episode. (Lurer også på om det er en spoiler helt i starten på episode 1??)
Jepp, fyrste, tja, 90 sekunda eller så i Gods of Arenas fyrste episode, og siste par minutta i siste episode vil spoile slutten på sesong 1.
Camelot er forøvrig supersøppel..
Samanlikna med kva? Samanlikna med Gods of the Arena, absolutt. Samanlikna med dei fyrste åtte episodane av Blood and Sand er det manna frå himmelriket. :P Alt i alt var Camelot ein skuffande serie med mange små glimt av potensiale (Morgan og Merlin var fantastiske, for eksempel) som gjorde det verdt bryet for meg. Pluss at eg likte kor mykje dei brukte ting frå dei gamle sagna på uventa måtar.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Breaking Bad glemte jeg, har sett den første sesongen så blir sikkert å fortsette, men ikke før jeg har sett Sons of Anarchy.

Girls er en vanskelig serie å selge. HBO har vel markedsført den som noe ala Entourage for jenter/Sex and the City bare yngre kvinner. Dette er ihverfall ikke noe jeg vil være interssert i. Den største grunnen til opptimisme er nok at Judd Apatow er med i kulissene. Han lyktes jo så til de grader med både Freaks and Geeks (High School) og Undeclared (College), og dermed er det vel god grunn til å håpe at Girls lykkes med å portrettere tiden rett etter college.

Her er en fin behind the scenes video som viser hva de prøver å oppnå.
http://www.youtube.com/watch?v=RLxhacjn ... re=related

Mitt beste råd er nå uansett å prioritere Freaks and Geeks. Da skjønner man hvor bra dette faktisk kan bli.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Wolfbrother wrote:Breaking Bad glemte jeg, har sett den første sesongen så blir sikkert å fortsette, men ikke før jeg har sett Sons of Anarchy.

Breaking Bad blir stadig betre. Sesong 1 er ok, men ikkje noko spesielt liksom. Sesong 2 er veldig god, og sesong 3 og 4 er ekstremt bra. Du må ha litt tålmod, dog, enkelte episodar er veeeldig saktegående før de smeller til når du minst ventar det.
Girls er en vanskelig serie å selge. HBO har vel markedsført den som noe ala Entourage for jenter/Sex and the City bare yngre kvinner. Dette er ihverfall ikke noe jeg vil være interssert i. Den største grunnen til opptimisme er nok at Judd Apatow er med i kulissene. Han lyktes jo så til de grader med både Freaks and Geeks (High School) og Undeclared (College), og dermed er det vel god grunn til å håpe at Girls lykkes med å portrettere tiden rett etter college.

Her er en fin behind the scenes video som viser hva de prøver å oppnå.
http://www.youtube.com/watch?v=RLxhacjn ... re=related
Er ikkje verdas største Apatow-fan (det vesle eg har sett av filmane hans var meh), men har ingenting i mot seriar som fokuserar på jenter. Digga jo Gilmore Girls, til dømes. Og HBO-stempelet er jo på eiga hand nok til å vekke interesse. Skal notere meg denne. (Undeclared er allereie på sjåingslista, ser den antakeleg seinare i vår ein gong).
Mitt beste råd er nå uansett å prioritere Freaks and Geeks. Da skjønner man hvor bra dette faktisk kan bli.
Har sett Freaks and Geeks... Var ganske god, særleg til high school-serie å vere, men følte ærleg talt den var ein tanke eller tre oppskrytt. Litt for forutsigbare sett-dei-før-plott, litt for klisjéfylte karakterar - ingenting å klage over generelt sett, men litt overraskande når folk så ofte nemner den i same kontekst som seriar som Firefly, Deadwood og Arrested Development. Hadde antakeleg for høge forventningar. Men det skal jo seiast at når ein klarar å lage ein solid og interessant tv-serie bygd på nettopp slike plott og karakterar så er det sjølvsagt imponerande nok i sin eigen rett.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Ang Camelot;
Viktig å presisere at det kun er min objektive mening. Men jeg syntes serien var ekstremt tam. Dårlige skuespillere som ikke passer til (min oppfatning av) karakterene. Rett og slett altfor lite underholdningsverdi for min del.
Det som er viktig for min del, er at jeg knyttes til karakterene, og "heier" på dem(les Boromir/Krixus/Eddard Stark etc). Samt det at jeg får lyst til å vite hva som skjer videre, noe som absolutt ikke var tilfelle i denne serien. Dessverre, for denne typer serier pleier vanligvis å fenge meg stort!
Litt vel streng nå, men får faktisk stryk på lik linje som "Legend of the Seeker".
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Eg har samme prioritetane som deg i ein serie - treng ingen å heie på, rett nok, men treng nokon å interessere meg for - og eg tykte både Morgan og Merlin (og, i langt mindre grad, Leontes) var interessante nok på Camelot. Meir enn Crixus og Spartacus, i alle fall, skjønt langt bak f.eks. Batiatus, sidan du byrja dra parallellar dit. Alt er relativt. Camelot var ikkje ein god serie, men det var ikkje ein dårleg serie, heller, ikkje i mine auge. Dårleg hovudperson, dog, det er eg med på. Han som spelte Arthur var horribelt feilcasta. Men ein blir så vant med å oversjå kjedelege hovudpersonar midt-på-treet-seriar etter kvart at det plaga meg ikkje så altfor mykje. Det sagt så var det rett nok ekstra ille i Camelot sitt tilfelle.

Alt i alt var Camelot ein ok-pluss serie i mine auge, skjønt til kabel-TV å vere var den veldig svak. Den kan måle seg rimeleg ok med alt utom det aller beste innan vanleg nettverks-TV-drama, men om den konkurrerar berre med andre kabelkanalar så kjem Camelot elendig ut. Har knapt sett svakare nokon gong, eigentleg, om ein berre inkluderar serieleverandørar a la Starz, HBO, Showtime, AMC og FX i samanlikninga. Så igjen, alt er relativt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Loki wrote: Alt er relativt.
Nettopp :)
Spesielt Arthur bugger meg noe sykt, liten og puslete. Men så skal det jo sies at jeg er fan av de grandiose helteskikkelsene!
Da liker jeg faktisk Merlin bedre som en serie. Er jo en C-serie det, men likevel så føler jeg det er mer spennende å følge handlingen i denne serien.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Prøvde tre episodar av Merlin når den starta - John Hurt og Anthony Head er jo i den! - men takla det ikkje. Remake av Smallville i det mest ahistoriske England eg nokon sinne har sett. Camelot har i det minste nokre små, forsiktige forsøk på å vere historisk svelgbart, og brukar sagna og legendene som tydelege inspirasjonskjelder. Merlin var samansausa møl.

Når det er sagt så høyrer eg at det vart betre etter kvart som det gjekk, og det håpar eg for gudane si skuld at stemmer. Men om du framleis vil skildre det som ein C-serie så har eg mine tvil... Brrr. Eg er sta når det gjeld fantasy, er så lite å velge i mellom at eg gir det vesle som kjem mange, mange sjansar - eg heldt ut på Legend of the Seeker i ein heil sesong. På Merlin i tre episodar. Det burde sei alt om kva eg tykte om den, eigentleg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Det er jo en C-serie, absolutt, men jeg syntes faktisk det er litt trivelig å se på, selv om jeg tar det for det det er.Jeg holdt ut hele Legend of The Seeker, waste of time, men bøkene er vel hakket bedre..?
Jeg kjenner lite til de historiske aspektene ved King Arthur, men det ante meg fra første stund at Merlin var "sammensauset møl" mens i Camelot har de i det minste har prøvd å lage en "skikkelig", men som sagt, underholdningsverdien for min del var lik 0.
Forøvrig nettopp sett Blood and Sand på ny nå, og kan ikke være mer uenig med deg:) GUD for en serie!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Mange her som hatar bøkene trur eg (forfattaren er svært lite likandes...), men sjølv liker er Sword of Truth-serien rimeleg godt, ja. I alle fall dei fyrste to bøkene, og kanskje eit par volum seinare i serien. Den degenererer rimeleg fort frå bok 3 av til endelaus preiking av forfattarens politiske og etiske overtydingar. Det som skimtast av plott i mellom preikenane er imidlertid gøy nok, spør du meg, og dei fyrste voluma (før redaktøren let han gjere kva han ville pga salstala, antakeleg) er eigentleg veldig bra.

Legend of the Seeker har, deler av piloten til sides, ingenting med bøkene å gjere, diverre. Dersom du er ute etter ein lettsindig cheesefest action-adventure-greie så er den grei nok (tenk 90-talets Hercules, Xena, Charmed...), men eg likar eigentleg ikkje slikt særleg, så for meg var det ganske bortkasta tid. Imponert at du held ut heile sesong 2 av LoS dersom du ikkje takla noko så midt-på-treet som Camelot ein gong. :O

Blood and Sand - ca. fyrste tredjedel var elendig, midtdelen var lite imponerande men ok nok (omtrent som Camelot, eigentleg), siste tredjedel var solid bra. Ikkje heilt på høgde med Gods of the Arena, men absolutt bra.

Driv og ser AMC sin akk så kansellerte Rubicon no. Veldig bra greier! Skjønner at den sleit med sjåartalet, dog, den er vanskeleg nok å henge med på alle detaljane i når ein ser tre-fire episodar for dagen. Ei i veka må ha vore tungt. Men imponerande å sjå ein interessant spionasjeserie kjemisk fri for action. Minner kanskje litt om State of Play, om eg skal peike til det nærmaste dette eg har sett før.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Noen som har fått med seg The River? Selv ble jeg veldig positivt overrasket av de to første episodene.
Ser den ikke tar helt av når det gjelder antall seere, noe som jeg synes er litt rart med tanke på at mange kanaler har satset på den, og mange anmeldere pratet om den i forkant.

Godt med en serie som klarer å få hårene i nakken til å reise seg litt, har vært få serier som har klart det i det siste... merker man må ha heftigere "dose" mystikk og skrekk etterhvert som tiden går.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

American Horror Story fikk mine nakkehår til å reise seg, men har ikke sett The River. Hørte mye mindre bra om de to første episodene.

Har sett Gods of the Arena nå, og den det falt absolutt i smak! Ser for meg at serien må ha vært en real bitch å filme. Masse, masse vanskelig action, og utrolig my CG. Selvom det falt i smak blir det neppe noe gjensyn med sesong en. Derimot fortsetter jeg kanskje med sesong to - hvis kvaliteten holder seg fra miniserien.

Det er vel flere her enn meg som har lest American Gods av Neil Gaiman? Hva tenker dere om seks sesonger på HBO?

(Revenge har vært en fin avveksling fra storprosjektet Lost.)
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Skal sjekke ut AHS, ser på lastebilen at det ikke er helt min stil, men kan gi det et forsøk når jeg får tid.

Episode tre av The River var ikke overbevisende... men helt grei.
Mulig det hjelper at jeg aldri har sett Lost da!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1028
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

En HBO-miniserie basert på Ameican Gods tror jeg at kan bli kult. Eller, det bør bli det.

Huff, er så opptatt for tiden at jeg sjeldent har tid til å se noe særlig verken på tv eller på nett eller på film. Er dog noen faste jeg har, som avbrekk: The Killing, House MD og Once Upon A Time. Alle helt greie serier, den første ganske standard krim, men fint med noe som går over mange episoder. Føler dog at den går litt i stampe etter hvert. House har nok kjørt seg litt fast, så det er greit at åttende sesong blir den siste. Vært en fornøyelse fra start til snart slutt. OUaT er bare en serie som er deilig å slappe av til, uten at den er så veldig mye mer...

Blir et herk å se alle andre tv-serier jeg ønsker til sommern da mastern er ferdig
Manbearpig
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

heyyee! Noen som har sett Farscape serien? Evt noen som har den på dvd og vil kvitte seg med den :P
Pain is just weakness leaving the body
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Helt enig, en miniserie av American Gods ville vært kult, men det er faktisk snakk om seks sesonger. Galskap i mine øyne, but then again - it's HBO.

Hmm, husker jeg syntes The Killing var veldig bra der og da. God tro på sesong to.

Har Farscape på dvd, men har ingen planer om å kvitte meg med serien 8) kjøpt fra amazon til en overkommelig pris, om det kan være et alternativ.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Post Reply