Presenter deg...

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

Heyyyye:) Im back!! Noen som kjenner meg igjen??
Pain is just weakness leaving the body
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

(fiks)
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

pdragon wrote:Heyyyye:) Im back!! Noen som kjenner meg igjen??
Haha. Joda, må vel innrømme jeg gjør det :P Velkommen tilbake! ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

visste det måtte være noen som kjente meg igjen :o Måtte bare vri hjernen litt ang brukernavn og passord :roll:
Pain is just weakness leaving the body
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg husker deg også :P :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
pdragon
Hengiven
Hengiven
Posts: 142
Joined: Sat May 20, 2006 21:09
Location: Ålesund

Post by pdragon »

to som husker meg, gjort uslettelig inntrykk tror jeg :P
Pain is just weakness leaving the body
Libbi
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Thu Aug 04, 2011 0:08

Post by Libbi »

Navn: Sindre

Bosted: Trondheim

Hva driver du med for tida: tar bachelor i historie

Favorittforfattere: vanskelig å si. har ikke noen spesielle favoritter, leser så mye rart.

Favorittmusikk: punk i forskjellige former. NOFX er en av favorittene

Hobby: fotball

Favorittfilmer: psykologiske thrillere kan ikke si en film spesielt, men det er sjangeren

Tegneserier: må nok si Pondus

Leser for tida: har kommet meg til The Path of Daggers, driver også med The Divine Comedy og Ulysses.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Ai, ein sliter. Ulysses er ein bitch, men sistekapittelet er nydeleg. Det står i forordet at det er ei artig bok, og jodå, 525 fekk meg til å flire. Men altså, sistekapittelet i hovudsak.

Komedia har eg ikkje kome meg i gang med endå, men det står på lista over ting eg bør lese. Har Faust liggande og vente på meg saman med Edda og Bibelen, dog.

Velkommen til forumet, Libbi, måtte det bli riktig gjevt både for deg og oss.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Ahh, både fantasy, historie og punk. En skjønn forening. NOFXs nyeste, hvor de covrer flere 80talls hardcoreband, er ganske kul.
Manbearpig
Sulin
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 15
Joined: Thu Jan 17, 2013 20:30
Location: Trefoldlandet

Post by Sulin »

FORNAVN: På norsk er det velsignet, jeg har et latinsk navn

ETTERNAVN: På norsk er det kilde, men har ikke peiling på hvilket språk det egentlig er

ALDER: 10 år

BOSTED: Telemark, nærmere bestemt grenland

HOBBY(ER): Ridning<3( har ridd siden jeg var 6 år), fotball,piano, klarinett, sjakk, lesing og tegning. Tegner for det meste manga eller dyr( fantasi dyr og vanlige dyr)

FAVORITT FORFATTERE: Tolkein, C.S Lewis, Robert Jordan o.l

FAVORITT MUSIKK: Elektonisk!!!!!!!!!!!

UTSEENDE: Telmarks brunette, middels høy.... 8)

TIDENS PROBLEM: Ingenting tror jeg :wink:

ERKEFIENDE: Mine 3 store brødre :roll:
Far Dareis Mai: Sulin
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Grenland kan vi like, er nesten riktig fylke og greier. :lol:

Godt gjort å pløye igjennom så mye fantasy i en alder av ti. Personlig var jeg bare så vidt ferdig med Narnia på den tida... :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Presenter deg...

Post by WoTle »

Hallais!
Ser at denne tråden har vore daud sidan 2013, men slike introduksjonstrådar er så grunnleggande gammaldags forumkultur at eg bumpar den for nostalgiens skyld.

Eg heiter Vetle, er 25 år gammal og held til i Bergen. Eg studerer nordisk språk og litteratur ved UiB, og jobbar litt som lærarvikar. På fritida driv eg litt med brettspel og DnD, les ein del og driv litt med podkast. I vennegjengen er eg kjent for min kjærleik for tørr humor og forferdelege ordspel. Eg las Tidshjulet som barn og ungdom, men mista lesegleda omtrent samtidig som Jordan gjekk bort (RIP) og bøkene slutta å komma ut på norsk. I fjor begynte eg å kjøpa bøkene på engelsk, og no er eg snart ferdig med AMoL! Eg har vore medlem her før, men det var i dei kleine tidlege tenåra mine. No når TV-serien er ute tenkte eg at det hadde vore kjekt å engasjera seg i det norske Tidshjulet-samfunnet igjen! Det blir spennande å sjå utviklinga av fandommen dei neste åra.
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Presenter deg...

Post by Loki »

Gamal trådbumping er eit av dei beste aspekta ved gamaldags forumkultur! Og velkomen attende! (Og takk for sist, for utveksla ikkje me nett nokre tvitringar hin dagen der du målbatt meg med eit glitrande stykke av den tørre humoren og alt anna enn forferdelege ordspela du nemnte?)

Og spanande med podkasting! Kunne tenkt meg å ha lytta litt, men det var å finne tid til alt ... (Særleg sidan eg tydelegvis har tatt på meg å svare på omtrent alle trådar i dette forumet. :lol: )

Tørr humor, drabelege ordspel, Bergen, brettspel og D&D er uansett ei sjel etter mitt hjarte. Kva type brettspel liker du best, og kva versjon, art og klasse grottekravlar?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Presenter deg...

Post by Asphyxiate »

Gøy med ny-gamle medlemmer her. Håper forumet litt etter litt for litt fart på seg igjen

Og Loki, jeg prøver så godt jeg kan å svare på de fleste tråder her jeg og!
Manbearpig
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Presenter deg...

Post by WoTle »

Loki wrote: Tue Dec 07, 2021 7:57 Gamal trådbumping er eit av dei beste aspekta ved gamaldags forumkultur! Og velkomen attende! (Og takk for sist, for utveksla ikkje me nett nokre tvitringar hin dagen der du målbatt meg med eit glitrande stykke av den tørre humoren og alt anna enn forferdelege ordspela du nemnte?)

Og spanande med podkasting! Kunne tenkt meg å ha lytta litt, men det var å finne tid til alt ... (Særleg sidan eg tydelegvis har tatt på meg å svare på omtrent alle trådar i dette forumet. :lol: )

Tørr humor, drabelege ordspel, Bergen, brettspel og D&D er uansett ei sjel etter mitt hjarte. Kva type brettspel liker du best, og kva versjon, art og klasse grottekravlar?
Artig samantreff! Twitter er gøy, det er nesten litt forumkultur over heile greia, i alle fall når ein lagar si eiga vesle boble med likesinna der inne.

For tida går det mest i Citadels! Ikkje akkurat eit brettspel, men det gjeld å ha noko heile heimen kan vera med på å spela. Elles er eg med i ein DnD-kampanje sett i eit slags fantasy-New York under forbodstida. Der blir det ein del mafia, kriminalitet og alt mogleg anna gøy! Kva speler du for tida?
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Post Reply