The Pattern Forum hovedsiden

Logg innLogg inn   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper    Tidshjulet.netTidshjulet.net    Bli medlemBli medlem 

NY: Filmatisering av WoT

Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Generelt
Vis forrige tema :: Vis neste tema  
Av Innlegg
Merrilin
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 09 Des 2008

InnleggSkrevet: Søn Feb 12, 2012 15:16    Tittel: NY: Filmatisering av WoT Svar med sitat

Vet det er eksisterende tråder, men tenker at det kanskje ikke er så dumt med en ny.
Grunnen til at denne startes, er i lys av suksessen til GoT.

Så hva syntes folk? Ingen tvil om at TV-serien har økt populariteten til GM og aSoIaF betraktelig.

Jeg heller helt klart mest mot en TV-serie, fremfor film.

Forøvrig ikke sikker på om noe har blitt avkreftet av høyere hold angående dette.
Til toppen
Vis medlemmets profil Send privat melding
Chiad
Aes Sedai
Aes Sedai

Ble Medlem: 18 Jun 2007

InnleggSkrevet: Fre Jul 27, 2012 8:13    Tittel: Svar med sitat

Er klart enig i, som jeg alltid har vært, at å lage en serie heller enn en film vil være det beste alternativet i tilfelle en interesse for dette oppstår. Tidshjulet har altfor mange karakterer og er for komplisert og full av detaljer til at det kan blir noe film ut av det - en bra film, i alle fall.

For min del håper jeg i så fall at HBO tar opp serien - de har laget så mange gode serier, deriblant GoT.
Og skal man begynne å snakke om skuespillere vil jeg nok nevne Jason Momoa som et bra alternativ til å spille Lan. Men jeg vil nok helst se at de flest skuespillerne er ukjente.

Det siste jeg leste nå var at Universal Studios hadde noen planer på gang om å lage en film av den første boka...i 2008 kom vel den ideen, tror jeg. Det er vel nevnt et eller annet om noe som skal skje i 2013- men jeg aner ærlig talt ikke. Ser helst i at de driter i det, så kan heller noen andre plukke den opp og heller lage en serie.
Til toppen
Vis medlemmets profil Send privat melding MSN Messenger
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Fre Jul 27, 2012 15:18    Tittel: Svar med sitat

Det er visst noe alvorlig tull med Red Eagle Entertainment, at de har rettighetene til hva som skjer med det, men RJ var visst ikke noe fan av dem i det hele tatt. Red Eagle har sagt de er interessert i en film, fremfor en TV serie, så tror det er mye krangling der.

Er en facebookgruppe hvor Rey Rigney skriver en del, han er da nevøen til RJ, og han sier at i forhold til onklens ønsker bør alle ekte WOT-fans la være å støtte Red Eagle Entertainment uansett hva de finner de finner på, og håpe at noen andre får mulighet til å jobbe med rettighetene, og får laget en ordentlig serie.

Sett bort fra alt dette, er jegfor en HBO-serie all the way Very Happy
elric
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 07 Apr 2009

InnleggSkrevet: Man Aug 06, 2012 20:36    Tittel: Svar med sitat

da satser jeg på hbo tvserie
Warder
Sauegjeter
Sauegjeter

Ble Medlem: 09 Aug 2012

InnleggSkrevet: Søn Aug 12, 2012 0:56    Tittel: Svar med sitat

Helt klart serie fremfor film. Og HBO hadde sikkert gjort en bra jobb. Hvis suksessen med GoT fortsetter får de sikkert midler til bra effekter også Smile
Asphyxiate
Asha’man
Asha’man

Ble Medlem: 11 Apr 2007

InnleggSkrevet: Søn Okt 13, 2013 0:56    Tittel: Svar med sitat

Om man ikke får en skikkelig film, så er det i hvertfall fint å se noen lage fanfilm: http://www.youtube.com/watch?v=nt10nbVSerY Ganske fet i grunn!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Ble Medlem: 27 Mai 2006

InnleggSkrevet: Søn Okt 13, 2013 17:01    Tittel: Svar med sitat

Ja egentlig!

Var der et øyeblikk.
Til toppen
Vis innlegg fra:   
Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Generelt Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet