Nytt TV studio vil lage WoT som TV serie

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Nytt TV studio vil lage WoT som TV serie

Post by Eivind »

Se hovedsiden vår, håper virkelig HBO eller Netflix er de som er i forhandlinger

Blir spennende å se hvordan de skal få tilpasset serien til skjermen, er jo ganske mye stoff som vil møtte kuttes ut.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Spennende! Men er ikke like ekstatisk nå som jeg trolig hadde vært for ca 8-10 år siden da jeg virkelig var inne i serien.

Jeg mener, de har jo holdt på med "utvikling" av serien over lang tid, uten at det har skjedd så mye (hvis vi ikke tenker på den forferdelige "piloten" fra i fjor...), så jeg er heller ikke overbevist før jeg ser en offentlig uttalelse om at serien skal bli sendt et sted (det er en lang vei til ferdig produsert tv-serie)
Manbearpig
Thomdril
Asha’man
Asha’man
Posts: 257
Joined: Tue Oct 04, 2005 18:20
Location: Vålerenga
Contact:

Post by Thomdril »

Så denne saken selv og kom til å tenke på forumet..
Man har vel kanskje ikke enorme forventninger lenger, men gøy ideen lever og det ser i det minste ut som det er interesse for å gjennomføre.
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Det blir vanskelig å toppe Game of Thrones ja, spesielt nå som TV-serien har kommet lenger enn boka!

Vi bommet litt på valg av fantasy-serie når vi ville lage nettsted kan man si :P
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Er vel berre eit spørsmål om tid før større fantasynavn som Tidshjulet blir serie eller film, ja, med tanke på populariteten til Game of Thrones. Men om det blir bra eller dårleg er jo heilt umogeleg å førespegle.

Dark Tower skal jo no etter årevis i development hell endeleg bli megafranchise med Idris Elba (framleis ikkje lese dei sjølv, må få gjort noko med det), store fantasy-teikneseriar som Preacher, Lucifer og Hellblazer blir fjernsynsseriar jamnt og trutt (med ulik suksess og kvalitet, så klart), MTV har opplevd stor suksess med Shannara-serien sin, Jonathan Strange & Mr Norrell vart nett ein glitrande miniserie, Marvel-filmuniverset går straks full fantasy med Dr. Strange, Disney vil lage ny Narnia-film, og så vidare, og så vidare. Ser ikkje ut som om trenden døyr hen berre fordi Jackson er ferdig med Tolkien. Og sidan His Dark Materials snart skal bli fjernsynsserie om eg hugsar rett, trass i det(etter min meining undervurderte) fallittforsøket på film for ti år tilbake, så er det jo faktisk byrja bli presedens for at om ein fyrst ikkje lukkast, prøv og prøv igjen.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

....og igjen, og igjen, og igjen.

Jonathan Strange and Mr Norrell var veldig bra, så det viser jo at det går an å få til uten å være så stor oppmerksomhet rundt det. Sammen med GoT og Shannara, så lover det jo veldig godt at flere prosjekter er under utvikling. American Gods blir jo tv-serie også..
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Stemmer! Ian McShane som Mr. Wednesday og Bryan Fuller og Michael Green som seriesjefar. Det MÅ jo bli fantastisk.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Norske Ravneringene skal filmes....i Norge, så litt mindre optimistisk på akkurat det. Håper jeg tar feil.
Post Reply