Animert prequel potensielt i emning

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Animert prequel potensielt i emning

Post by Loki »

Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Animert prequel potensielt i emning

Post by Asphyxiate »

Basert på beskrivelsen i artikkelen: Helt enig - jeg er skeptisk
Manbearpig
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Animert prequel potensielt i emning

Post by WoTle »

Eg er rimeleg einig med dokker. Her er det grunn til å vera skeptisk. I utgangspunktet er eg veldig for ein animert versjon av Tidshjulet (eg saknar veldig mange sentrale scenar og historier i TV-serien), men ei ny historie med YA-vinkling verkar merkeleg.

Eg hugsar òg det var snakk om ein filmserie om Legendenes Alder, noko som kunne blitt både veldig bra og veldig dårleg, men der har eg ikkje høyrt noko meir sidan 2021.
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Animert prequel potensielt i emning

Post by Loki »

Det WoTle nemner der verkar det som om framleis er på veg framover: https://www.superherohype.com/movies/56 ... time-movie

Om det har eit bra manus og får tilbake skodespelarane for Lanfear og Ishamael (som begge har vore mellom dei absolutte høgdepunkta i serien i mine augo), så kan det jo vere bra, dette. Framleis skeptisk, men nokre store hakk mindre enn til ein uspesifisert animert YA-prequel.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Animert prequel potensielt i emning

Post by Asphyxiate »

Kan jo bli bra det, men enig i at det er avhengig av manus og skuespillerne. Kari Skogland har hatt regien på episoder i mange serier jeg liker, men husker ikke om akkurat de episodene var noe spesielt. Falcon and the Winter Soldier var helt grei.

Ellers kanskje positivt at det er samme fyr som skriver manuset til både YA-animasjonsfilmen og live action-filmen - da kan det bli noe kontinuitet/likhet (med mindre han ikke får det til da
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Animert prequel potensielt i emning

Post by Loki »

Godt poeng, hadde ikkje lagt merke til at det var same karen! Kryssar fingrane.

Skoglands CV er i stor grad thrillere og thriller-liknande saker (det av det eg har sett, i alle fall -- dvs. House of Cards, The Rook, Tyrant, The Americans, Bastard Executioner, Penny Dreadful, Handmaid's Tale, The Punisher, Under the Dome, Boardwalk Empire og -- i mindre grad -- Falcon and the Winter Soldier og Borgias), så vil tru at ho med eit anstendig manus vil klare blåse litt nervepirrande stemning og/eller kanten-av-stolen-tempo inn i saken, i alle fall. Og det tenkjer eg er positivt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply