The Pattern Forum hovedsiden

Logg innLogg inn   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper    Tidshjulet.netTidshjulet.net    Bli medlemBli medlem 

For oss som venter på Towers of Midnight
Gå til side 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Neste

Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Generelt
Vis forrige tema :: Vis neste tema  
Av Innlegg
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Ble Medlem: 30 Mar 2006
Bosted: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

InnleggSkrevet: Tor Des 03, 2009 18:48    Tittel: For oss som venter på Towers of Midnight Svar med sitat

Brandon Sanderson nevner slutten av november 2010 som en mulig utgivelsesdao, noe som burde passe absolutt perfekt med alle og enhvers eksamensplaner...

Jajamensann. Det er ikke stor vi får gjort med akkurat det.

Det vi kan gjøre noe med, derimot, er å diskutere alt som har med Towers of Midnight å gjøre. Dette blir altså stedet å kikke innom for å se om det har vært noen utvikling når det kommer til utgivelsestidspunkt, smakskapitler osv. Det vil selvsagt bli opprettet en ny tråd i "Bøkene" når boka faktisk nærmer seg.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Til toppen
Vis medlemmets profil Send privat melding MSN Messenger
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tor Des 03, 2009 22:45    Tittel: Svar med sitat

Weee, gleder meg gleder meg Very Happy

Ish, det er lenge til da Sad
Rodel Ituralde
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 23 Mar 2008

InnleggSkrevet: Fre Des 04, 2009 0:17    Tittel: Svar med sitat

Gleder meg til og finne ut hvem demandred er og hvor han er. Men det kommer vel ikke før den siste boka Razz
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Til toppen
Eerath
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 06 Nov 2009

InnleggSkrevet: Fre Des 04, 2009 10:29    Tittel: Svar med sitat

Såpass lenge til ja. Da får jeg kanskje tid til å lese ferdig bok 5-12 først Smile
Til toppen
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Ble Medlem: 27 Mai 2006

InnleggSkrevet: Tir Des 08, 2009 22:50    Tittel: Svar med sitat

.....og jeg rekker en gjenlesning!

Er godt igang, snart ferdig med nr 1. Burde være i mål til den nye kommer, og ikke glemt for mye før den aller siste.
Til toppen
Vis medlemmets profil Send privat melding
Per
Sauegjeter
Sauegjeter

Ble Medlem: 09 Des 2009

InnleggSkrevet: Fre Des 11, 2009 3:49    Tittel: Svar med sitat

gleder meg sykt, spesielt til å se hvordan Rand har utviklet seg, og hvordan Egwene takler å bli den ene amyrlinen. Håper Sanderson holder på formen.
Til toppen
ludde
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 24 Jun 2005

InnleggSkrevet: Lør Des 12, 2009 17:31    Tittel: Svar med sitat

Har Rand blitt blind nå tro...
Til toppen
Asphyxiate
Asha’man
Asha’man

Ble Medlem: 11 Apr 2007

InnleggSkrevet: Lør Des 12, 2009 18:38    Tittel: Svar med sitat

Hvorfor skal han være det? Er blitt en liten stund siden jeg leste tGS, men kan ikke huske at jeg fikk inntrykk av at Rand var blitt blind
ludde
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 24 Jun 2005

InnleggSkrevet: Lør Des 12, 2009 23:39    Tittel: Svar med sitat

Tuon bemerket seg at Rand ikke var blitt blind enda, slik hennes profetier sier han vil. Og etter det sterke lyset fra khoeden cal (<--- husker ikke helt hvordan den skrives) når han ødela den fikk meg til å tenke på at han av det kanskje blir blind... bare spekulerer.
Til toppen
elric
Hengiven
Hengiven

Ble Medlem: 07 Apr 2009

InnleggSkrevet: Tor Des 17, 2009 19:01    Tittel: Svar med sitat

Rj skulle latt rand beholde armen syns jeg
Oter
Sauegjeter
Sauegjeter

Ble Medlem: 24 Jan 2010

InnleggSkrevet: Søn Jan 24, 2010 21:46    Tittel: Svar med sitat

jepp det er liksom ikke det samme å være sverdmester med en arm Cool
Til toppen
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Ble Medlem: 03 Mai 2005

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 0:56    Tittel: Svar med sitat

Et par ting:

1. Sverdmestergreia har vel aldri Rand lagt noe særlig vekt på. Greit nok, han har trent seg ganske bra opp, men han har aldri nevnt til noen før i TGS at han beseira Turok, eller hva det nå var han het, i Falme. Uansett er han fortsatt bedre enn de fleste, hvilket virker til å være mer enn nok for ham, all den tid han kan legge riker øde ved hjelp av Kraften...

2. Rand var blind fra Semirhages angrep i TGS til turen hans til Ebou Dar/Dragefjellet -- billedlig talt, selvfølgelig. "Before I was blind, now I can See" kind of a thing. Han var med andre ord blind for alt det i verden som gjør livet verdt å leve.

3. Demandred er selvfølgelig Taim. (Eller sannsynligvis; hvis Min har sett ham er han antakeligvis ikke det. Jeg tror hun hadde vært i stand til å forstå utfra synene sine at en dude var en av de Fortapte...)

Så det skal bli gøy å se hva som skjer på den kanten. Demandred er jo uansett en Mørkefrende, og nå som Det Hvite Tårnet har blitt rensa skjer det forhåpentligvis noe med Det Svarte også.

Ellers kommer vel i alle fall et par kapitler til å bli brukt på Perrins møte med Galadedrid et alium; det skal bli spennende å se hva som vil skje når Byar og Bornhald treffer Perrin igjen.

Ellers regner jeg med at mesteparten av boka kommer til å gå med til redningsforsøket i Ghenjeis tårn, og at vi vil få se Elayne igjen. (Noen som vet om hun nærmer seg termin, forresten?)

Dessuten håper jeg på noen skikkelig sentimentale scener med Rand og Tam, og med Lan og de gamle malkiererne. Wink
Vis medlemmets profil Send privat melding Send e-post Besøk medlemmets nettside MSN Messenger
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Bosted: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 1:03    Tittel: Svar med sitat

Sitat:
Taim is not Demandred in disguise.

How do we know? Because RJ said so.

Q: "It's been said that you mentioned that Mazrim Taim is not Demandred. There seems to be some confusion on whether or not you said that."

[RJ]: "Mazrim Taim is not Demandred."

Så jeg tror vi kan fortsette akkurate denne diskusjonen.

Jeg for min del tror Demandred er Elaynes nye hamster.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Til toppen
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Ble Medlem: 03 Mai 2005

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 1:11    Tittel: Svar med sitat

Oi. Den der... jeg må ha sett den, så jeg må ha glemt den. Jeg har tenkt at Taim og Demandred bare MÅ være den samme så lenge nå (siden, hmm, 2002, faktisk), at det er litt vanskelig å omstille seg. Særlig når dette tross alt ikke er det en stort sett går rundt og tenker på. Razz
Vis medlemmets profil Send privat melding Send e-post Besøk medlemmets nettside MSN Messenger
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

InnleggSkrevet: Tir Jan 26, 2010 1:24    Tittel: Svar med sitat

Hva med Gareth Bryne? Det hadde vært en fin en Razz
Til toppen
Vis innlegg fra:   
Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Generelt Alle klokkeslett er EET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Neste
Side 1 av 15

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet