For oss som venter på Towers of Midnight

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Elgen
Soldat
Soldat
Posts: 72
Joined: Tue Mar 16, 2010 23:15
Location: Narvik

Post by Elgen »

Lothair, sendte mail til Outland, og de sender ut me posten slik at du får den på releasedate.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Hmm... Takk for tipsene :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Hvis noen skulle ønske å høre litt mer om hva folk tenker før releaset, så har Pat's Fantasy Hotlist publisert en liten teaser. Det er ikke akkurat udelt positivt (jeg bare skumma det ganske raskt for å ikke feste meg for grundig i detaljer)...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

Post by ludde »

For de som ikke har fått det med seg, tor.com har gitt ut andre kapittel gratis i audio. Hørte på den nå. Spennende, men veldig uvant å høre uttale til alle navn.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Har også hørt 2. kap. nå. Her er mine tanker...
Spoiler
1. Første delen handlet om Perrin. Absolutt ingenting nytt!!! Frustrerende.
2. Andre del handlet om Galad. Han er nå leder for lystes barn. Innbildte jeg meg at de tiltalte han Demandred? Jeg tror at det kanskje bare var navnet på en av de andre, men det er vanskelig å vite når man ikke har skrift. Det hadde vært noe det...
[/spoiler]
Urban tilværelse
ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

Post by ludde »

Spoiler
Husker ikke å ha plukket opp den setningen at Galad er Demandred, i så fall, ja det hadde vært et sjokk.
Tonya
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 4
Joined: Sat Oct 23, 2010 13:22

Post by Tonya »

JEG FIKK BOKA I POSTEN NÅ! Fikk helt sjokk når jeg så at det var boka som kom idag! Over ei uke igjen til lanseringsdatoen! Lykke!
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Tonya wrote:JEG FIKK BOKA I POSTEN NÅ! Fikk helt sjokk når jeg så at det var boka som kom idag! Over ei uke igjen til lanseringsdatoen! Lykke!
Whaaaat...? Hvor har du bestilt den fra ? :O :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Åh! Missunnelig!!!
Urban tilværelse
Tonya
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 4
Joined: Sat Oct 23, 2010 13:22

Post by Tonya »

haugen bok. Bestilte 11 derifra og fikk den 2 dager før lanseringsdatoen, så med god erfaring bestilte jeg derifra igjen.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Hadde dette vært på facebook, ville jeg ha trykt på "Liker"-knappen tjue ganger... heldiggris!! :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Den er jo ganske dyr på haugen bok, da, 249,-. På capris får du den til enten 177,- (D. Sweet) eller 185,- (orbit). Men skal si det kribla i bestillingsfingeren når jeg så at de har den på lager, og "sendes nå"! Men skal uansett lese ferdig tGS før jeg får starta på ToM, så da kan jeg vente litt til...
Manbearpig
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Asphyxiate wrote:Den er jo ganske dyr på haugen bok, da, 249,-. På capris får du den til enten 177,- (D. Sweet) eller 185,- (orbit). Men skal si det kribla i bestillingsfingeren når jeg så at de har den på lager, og "sendes nå"! Men skal uansett lese ferdig tGS før jeg får starta på ToM, så da kan jeg vente litt til...
Hadde det på akkurat samme måte, men hadde litt planer om å møte opp klokka 9 på Outland i Østbanehallen, og har ikke begynt på tGS enda :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Tonya
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 4
Joined: Sat Oct 23, 2010 13:22

Post by Tonya »

Når jeg har ventet på ei bok i over ett år, er 50 kr ingenting :)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Tonya wrote:Når jeg har ventet på ei bok i over ett år, er 50 kr ingenting :)
Du er ikke tilfeldigvis ansatt i haugen bok?
Urban tilværelse
Post Reply