For oss som venter på Towers of Midnight

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

ludde
Hengiven
Hengiven
Posts: 233
Joined: Fri Jun 24, 2005 7:57
Location: Oslo

Post by ludde »

Det er flere som har fått boken tidligere. Det ligger spoilere på dragonmount.com Blant annet ett sted hvem som drepte Asmodean :) hvis noen bryr seg.

En liten spoiler fra ToM
Spoiler
Det virker som om det var Egwene Rand skulle møte fra kapittel en. Det virker som om Suian ser opp til den nye Rand.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Ceres wrote:
Tonya wrote:Når jeg har ventet på ei bok i over ett år, er 50 kr ingenting :)
Du er ikke tilfeldigvis ansatt i haugen bok?
Jeg tror de 50 kronene var forskjellen på hva hun måtte betale på Haugen bok, og hva hun kunne betalt på capris :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Når sant skal sies så ble forskjellen litt mindre pga. frakttillegg hos capris. Da ble det over 200 kr der og, men den er ihvertfall bestilt, og vil komme i starten av neste uke.
Manbearpig
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Fikk min utgave fra Haugen Bok på lørdag :)
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

ludde wrote:Det er flere som har fått boken tidligere. Det ligger spoilere på dragonmount.com Blant annet ett sted hvem som drepte Asmodean :) hvis noen bryr seg.

En liten spoiler fra ToM
Spoiler
Det virker som om det var Egwene Rand skulle møte fra kapittel en. Det virker som om Suian ser opp til den nye Rand.
Hva? Åh, nå har jeg lyst til å sjekke, men samtidig vil jeg lese det i boka... Selvkontroll er ikke min sterkeste side :P
Angående møtet gjettet jeg det allerede :)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Oh... i morgen skjer det... 3-4 timer med forelesning, og så er det rett ned på ark for å kjøpe og deretter bure meg inne for å lese boka!!!! Yeay!!!!
Urban tilværelse
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Gleder meg utrolig mye akkurat nå! Riktignok kommer det til å bli ekstremt vanskelig å få tak i boka (sist gang tok det meg to uker, og da prøvde jeg hardt), men det kommer til å være verdt det :D
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Lily wrote:Gleder meg utrolig mye akkurat nå! Riktignok kommer det til å bli ekstremt vanskelig å få tak i boka (sist gang tok det meg to uker, og da prøvde jeg hardt), men det kommer til å være verdt det :D
Nå husker jeg ikke hvor du bor, men Outland Østbanehallen i Oslo sa de skulle ta inn mange :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Hvis de ikke selger boka i nærheten kan du alltids kjøpe på nettet. Jeg har bestilt på capris, selv om jeg sikkert kan kjøpe den her i byen.. Innbiller meg at det er billigere, men tok og med et par ekstra bøker jeg har lyst til å lese :) du får den i hvert fall kjappere enn to uker, selv om jeg nok ikke får den på et par dager enda... Gleder meg uansett masse :D
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Uæææ! Jeg gleder meg jeg!
Men har akkurat begynt på Gathering Storm for å friske opp, så jeg kan ikke lese den med en gang. Kanskje jeg bare skal drite i gjenlesingen? Ja, kanskje det?
lolzi
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Jeg har ikke gjort noen gjenlesing til nyboka, har ikke lest noe i serien siden i fjor på denne tida. Dessuten så blir det nok litt liten tid til gjenlesing nå eller? Boka kommer i dag :D
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Mierin Eronaile wrote:Uæææ! Jeg gleder meg jeg!
Men har akkurat begynt på Gathering Storm for å friske opp, så jeg kan ikke lese den med en gang. Kanskje jeg bare skal drite i gjenlesingen? Ja, kanskje det?
Jeg er halvveis gjennom GS, og syns det er veldig fint å finne ut hvor folk er, men har selv tenkt tanken.

Nå har jeg kjøpt boka i hvertfall :) Tror jeg skal lese ferdig GS først, men gleder meg, gleder meg :)

Outland hadde ihvertfall 30 avlagte bøker når jeg kom inn klokka 12, og de sa de hadde solgt mange bøker allerede :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Tonya
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 4
Joined: Sat Oct 23, 2010 13:22

Post by Tonya »

Gled dere ... :)
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Shallis: Jeg leste en del GS i går kveld, og tror jeg venter med den nye til jeg er ferdig. Kan ikke hoppe fra halvveis i Gathering Storm til Towers of Midnight! Men tror kanskje jeg skal lese den ganske fort. Orker ikke vente for lenge :D mahaa!
Må kjøpe den i morgen!
lolzi
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Jeg har gjort det samme...begynt med Gathering storm for å komme i rett stemning....men kjedelig da. Det blir kanskje litt skumming her og der.
Post Reply