Markering av forumets 5-års jubileum 28.april

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Markering av forumets 5-års jubileum 28.april

Post by Faile »

Heisann alle sammen.

Nå nærmer vårt elskede forum seg snart 5 år, og dette er noe vi føler for å markere. Derfor kommer det nå til å bli delt ut priser i diverse kategorier, for å minnes den flotte tiden vi tilbrakt her sammen.

Dette vil foregå på den måten at vi gjerne vil ha forslag til kategorier(ikke vinnere) prisene skal deles ut i, hvor heder og ære går til både personer, tråder og poster. Det er viktig at vi dekker både de sosiale og kunnskapsmessige sidene. Disse forslagene postes i denne tråden.

Forslag til kategorier vil bli akseptert frem til mandag 29.mars, hvorpå juryen vil avgjøre hvilke priser som skal deles ut. Når vi har kommet til enighet vil vi informere dere andre, og nominasjoner til de forskjellige prisene ber vi om at sendes på privat melding til et av jurymedlemmene.

Selve prisutdelingen vil foregå 28.april, dagen som markerer at det er fem år siden Skaperen ble registrert, og forumets bursdag!

Håper at så mange som mulig har lyst til å bidra til en god bredde og konstruktive innspill til denne markeringen.


Juryen består av:

Terje - vår alles kjære gjenfødte drage,mestpostene, moderator, og første til å registrere seg utenom adminsa.
Lothair Mantelar - streng moderator og kaptein general på forumet. Excelsior!
Sauegjeteren - også han moderator, bidrar mer enn hans rang skulle tilsi, og er en jækel på banjo.
Faile(meg selv) - fordi dette var min ide, og jeg er dritsøt.


PS. Siden jeg ikke er moderator kan jeg ikke poste dette på Kunngjøringsforumet, men Lotta vil flytte det for meg snarest mulig! :)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeaaaj Supergøy :D Faile er best :D

Jeg skal komme med masse gode forslag, når paradise er ferdig, og jeg ikke har fysikkeksamen i morgen ;)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Et par åpenbare kategoriforslag:

Mest kunnskapsrike medlem
Mest sosiale medlem
Verste spammer
Beste spammer
Beste debattant
Mest forbedrede medlem

Bare for å starte ballet, liksom.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Hva med "det beste innlegget/posten"? Hva akkurat det inneholder er jeg dog ikke sikker på, og skjønner at å gå gjennom tusenvis av poster er vanskelig, men hadde vært gøy finne ut den ultimate posten (ikke at jeg har mulighet til å vinne) - videre er det mange kategorier ang. innlegg: morsomst, teitest, innholdsrikeste etc etc
Manbearpig
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Høres gøy ut :D

Dette får meg til å ønske at jeg hadde blitt med før...
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Tåpligste medlem, kuleste medlem, beste medlem, iriterende medlem osv...
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Frekkeste.
Slemmeste.
Mest ironiske eller sarkastiske.
Yngste.
Eldste.
Største.
Minste.

Nok å ta av. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Jeg selv vil gjerne ha med noen som "Heftigste diskusjon", "Mest meningsløse diskusjon", "Mest konstruktive diskusjon", "Morsomste tråd", "Beste roing" osv... ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Hva med noe som deler ut titler til medlemene som den frekeste eller noe lignende
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

elric wrote:Hva med noe som deler ut titler til medlemene som den frekeste eller noe lignende
Dude, se forslaget mitt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

ja jeg så det. Men siden det bare sto enkelt ord så tolket jeg det som kategorier. uanset jeg bare fortsatte på mitt første innlegg i denne diskusjonen.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Hva med "Beste Gjenoppliver" eller noe sånt? Det være å skape liv i forumet, eller å skape liv i en tråd generelt...
Mest ivrige medlem.
Og i tillegg til "Verste Spammer", så kan man jo ta med "Verste Spam", evt. "Tidenes Spam".
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg syns man skal ha en egen kategori for noe sånt som "beste bidragsyter i Tidshjulet-delen av forumet" for er det som er kulest, men er jo lettest å være flink i mange deler av småpratforumet foreksempel.

:D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jaggu gjer de ein fin jobb, folkens. Eg lener meg berre attende og flirer over alle dei teite forslaga som kjem inn, så det er berre å sende inn fleire. Berre hugs at dette faktisk skal gå over fem år, sidan det er tidenes-kåring. Me har eit vanvittig utval, og følgeleg er det stort sett dei eldste som hugser noko. Men, det som er verd å hugse blir vel påhugsa og.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Hva med "Beste oversetter", folkens?

Jeg regner jo med at mine bidrag i oversettingstrådene blir nominert over denne "Morten" fyren, hvemnåenndeter...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Post Reply