The Wheel of Time Characters

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
ents2
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Thu Apr 21, 2011 20:48

The Wheel of Time Characters

Post by ents2 »

God dag.

Som sikker samtlige her inne vet så kommer jo nå The Wheel of Time ut på en eller annet måte i film/serie (usikkker på hvilken)

men prøvde å se på hvem som spiller hvem på youtube, og det var ganske rotete. (Noen jeg syns passet og andre ikke) og det var flere filmer som sa forskjeligge personer til forskjeligge karakterer.

Så jeg lurer på om noen skjenner til en side der det er helt sikkert hvem som blir hvem? (er ganske viktig at skuspillerne passer, eller så kan de ødlegge en fantastisk bok, (the sword of thruf ble jo ødelagt på denne måten))

MvH
mnm

P.S. Syns Mat er den mest inntresange karakteren å følge i boken :)
mnm
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Ehm, dette er ikke noe jeg har hørt om... Eneste er jo at Game of Thrones <3 er kommet ut, og at det kanskje åpner markede mer for at det kanskje muligens en eller annen gang, også kan bli en serie av WOT. :P

Film er enda mer usannsynlig da serien er for kompleks, på samme måte som A game of thrones ville blitt en dårlig film...
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ashaman
M&#8217;hael
M&#8217;hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Er vel bare noen som har kjøpt rettighetene til film/serie produksjon så langt?
Det du finner på youtube er sikkert bare laget av fans som ønsker seg forskjellige folk til rollene.'

Lotta har sikkert stålkontroll på dette, så et svar fra han er nok det beste du kan få. :P
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Så vidt meg bekjent (og jeg følger ganske godt med), så er det siste vi hørte om en adapsjon av WoT at rettighetene var kjøpt av et hollywoodstudio (Universal), og at de håpet å gjøre The Eye of the World om til en film. Siden jeg ikke har hørt noe mer, regner jeg med at WoT fortsatt er i Development Hell (i.e. total stillstand), og at ingen personer er blitt casta til noe som helst. Jeg regner med at Dragonmount og diverse SFF-blogger ville vært på nyheter som dette ganske raskt hvis det hadde skjedd noe.

Kanskje du blander dette med en film lagd av fans? "Firefly" har jo f. eks. en egen film lagd av fans, men den har ingenting å gjøre med Joss Whedon.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Post Reply