American Gods

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Post Reply
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

American Gods

Post by gynter »

Noen som har lest denne? Har akkurat lest Stardust og pløyd meg gjennom hele Sandman universet av Neil Gaiman. Kjøpte American Gods i går, og den har jo fått glimrende kritikker.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

No har ikkje eg lese alt Gaiman har skreve, men eg har lese ein god del - og American Gods er utan tvil favorittromanen min på bibliografien hans. Den er ein god del tyngre enn Gaiman vanlegvis skriv, både i tone, i form og i innhald. Det sagt så er den rimeleg lettlest og underhaldande til å vere ei såpass tjukk, dyster og komplisert bok.

Dersom du er glad i mytologi, mysterium og/eller den transamerikanske landevegsreisehistoria så er dette ein fin blanding av dei tre. Har dessutan antakeleg mest til felles med Sandman i tone og tematikk enn nokon andre av Gaiman sine romanar, trur eg, så det òg kan jo vere ein pluss.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Personlig mener jeg at du har noe å glede deg til. Synes selv at boken er meget god. Også kommer det vel en tv-serie en gang i fremtiden.
Manbearpig
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Så, bra da har jeg noe å glede meg til. Har også pløyd meg gjennom spinoff tegneserien til Sandman. Har dere noe annet å anbefale i samme sjanger?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Usikker på kva for ein spinoff du siktar til, då Sandman har så ange. Dersom det ikkje er den du allereie har lese så kan eg tilråde spinoffserien Lucifer av Mike Carey. Følger livet til Lucifer etter at han gir bort nøklane til Helvete i Sandman-bøkene. Den er ikkje fullt så vannvittig ambisiøs som Sandman, men har mange, mange likskapstrekk (amoralsk supermektig hovudperson, mange små sidehistoriar der tittelkarakteren knapt er med, ein stor episk historie som blandar mytologi, religion og fri fantasi og har ein skikkeleg slutt i siste volum). Liker den på ein måte like godt som Sandman, den er hakket meir lettlest og hakket mindre Tung Litteratur.

Er elleve bind: http://en.wikipedia.org/wiki/Lucifer_(D ... d_editions
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Takk for tips, har lest Lucifer også, meget bra. Ikke lenge siden jeg leste The Preacher og Hellblazer.
Er det mer av samme kaliber å hente der ute i tegneserieverden?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Har lese veldig lite teikneseriar dei siste tre åra, diverre. Men frå før det hugsar eg å ha prøvd Fables, som vel blir bittelitt i same leia, om enn med eventyr i staden for religion. Veldig mange fans av den serien, sjølv var eg litt mellomnøgd. Men den er absolutt ikkje dårleg. (Det skal òg seiast at eg ikkje likte Preacher særleg, så min smak er neppe representativ). Nokon andre som er meir oppdaterte på fantasyteikneseriar som har tilrådingar? Om du er ute etter teikneserietilrådingar meir generelt så kan eg kanskje komme med nokre tips, men innanfor meir mytologisk-episk opplegg a la Lucifer og Hellblazer så har eg ikkje så mykje anna eg kjem på. Det er jo den norske Miranda-serien, då, den er rimeleg god.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Hvis du først nevner Miranda, vil jeg legge til Ridderne av Dor av samme person (InkaLill). Morsom fantasy-nettserie: http://dadaph.nettserier.no/
Men mørkere, noe fantasy-ish (men ikke nødvendigvis) tegneserier er jeg lite oppdatert på...
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Asphyxiate wrote:Hvis du først nevner Miranda, vil jeg legge til Ridderne av Dor av samme person (InkaLill).
Jepp, Ridderne av Dor er bra, men endå eit par steg i barnevennleg retning. Miranda er nokre hakk nærmare Vertigo, liksom. ;)
Morsom fantasy-nettserie: http://dadaph.nettserier.no/
Dadaph er ok, men må sei eg likar dei flotte teikningane betre enn vitsane/historia stort sett.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Har sansen for Dadaph, er tidvis veldig morsom synes jeg. Ridderne av Dor husker jeg at jeg fant på biblioteket i hjembyen min og var solgt. Dette er lenge siden, men kjøpte serien da de ble utgitt i to bøker for noen år siden med titlene Trollmannkeiseren 1 og 2. I følge hjemmesiden sin skriver InkaLill masteroppgave om fantasy! http://www.inkalill.no/
Manbearpig
Post Reply