Hva driver dere med nå?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Hva driver dere med nå?

Post by Siri Sedai »

Forrige gang vi hadde en slik tråd var da The Gathering Storm kom. Nå som medlemmene hagler inn på forumet igjen så er det vel på tide å spørre igjen.
Skole, jobb, familie?
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

God idé :)

Ble ferdig med studiene mine i fjor sommer, og startet i oktober i et konsulentselskap. Jobben min er å støtte konsulentene med spørsmål de har rundt kraftbransjen (primært i Norden).

Ser fram til å snart flytte sammen med Simen i Oslo (mye billigere med tre-roms enn å bo alene ;) )
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Ble ferdig med min master i historie i fjor. Dette (skole-)året brukes til å ta enkeltemner for 1) å tenke grundig gjennom om jeg skal satse videre på historie eller 2) ta ped til høsten og bli lektor...
Manbearpig
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Oi, hei, lenge siden jeg har vært her nå :)
Bor i Trondheim (fine byen) og går andre året på profesjonsstudiet i psykologi. Kjempeflott :D
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Har påbegynt en bachelor i biologi ved UMB, og har dessverre litt for lite tid til å lese... Er litt uvant å 1) bo ute på et jorde og 2) bo i kollektiv, men veldig, veldig hyggelig. :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote:Har påbegynt en bachelor i biologi ved UMB, og har dessverre litt for lite tid til å lese... Er litt uvant å 1) bo ute på et jorde og 2) bo i kollektiv, men veldig, veldig hyggelig. :)
Hvordan er det der ? :D Jeg vurderer å ta master i kjemi der til sommeren, eller året etter :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Er også ferdig med studier, og jobber i Stavanger for tida. :) Ser meg om etter å kjøpe noe... Føler meg veldig voksen! :shock:
Urban tilværelse
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Eg er ikkje heilt ferdig med studiane. Eitt år gjenstår av ein mastegrad i fysisk oseanografi ved UiB, kva som skjer etterpå er framleis ganske so uvisst.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Shallis wrote:
TamalThor wrote:Har påbegynt en bachelor i biologi ved UMB, og har dessverre litt for lite tid til å lese... Er litt uvant å 1) bo ute på et jorde og 2) bo i kollektiv, men veldig, veldig hyggelig. :)
Hvordan er det der ? :D Jeg vurderer å ta master i kjemi der til sommeren, eller året etter :)
Jeg liker meg veldig godt på Ås! Det er en del bygging her og der, og mer skal det bli i tiden før Veterinærhøgskolen flyttes hit. Men ellers er det ufattelig vakkert både ute og inne på campus. Og instituttet som huser kjemi, holder bl.a. til i en av de nyeste og mest moderne bygningene. De skal visst også være flinke i faget. Studentmiljøet er også godt. Hørte bare gode ord om det før jeg starta her, og ble ikke skuffa. :)
Kan så absolutt anbefale UMB!! :D

Linker til noen bilder:
1
2
3
4
5
6
7
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Bortsett fra at Ås ligger i ingemannsland med jorder over alt, med Ski som nærmeste nabo, og en halvtime til Oslo....

Men studentmiljøet har jeg hørt mye godt om, ja - det blir vel det når alle er samlet innenfor et mindre område
Manbearpig
Morten
Oversetter
Oversetter
Posts: 402
Joined: Sat May 28, 2005 13:08
Contact:

Post by Morten »

Jeg oversetter fortsatt. ;-)
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Jeg har begynt i jobb igjen, etter endt bachelor innen bygg og anlegg.
Jobber som rådgivende bygningsingeniør og stortrives. Merker også at bakgrunnen som tømrer kommer godt med når man skal prosjektere og beregne bygg!

Legger merke til at trådstarter ikke har besvart sitt eget spørsmål... :)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

He he....bare ikke så mye nytt å fortelle.

Bor på samme sted. Jobber fremdeles med regnskap. Kjører den samme bilen. Leser. Spiller fremdeles litt billig nettpoker. Driver med de samme plantene.
http://ladyclive.blogspot.no/

Drar på noen konserter iblandt (f. eks. W.O.A).

.og.....blir enda litt eldre!
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Går på folkehøgskole! Det var utrolig deilig med dette friåret før jeg begynner på studier igjen, og har fått venner for livet! =)
Skal til Kina om ca en uke, så det var jo og noe å glede seg til!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Noen som fremdeles er innom av og til?

Jeg er blitt bestemor til 2 stk, ellers er alt ved det samme.
Post Reply