Diskusjon om WOT TV-serien

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Sauegjeteren, Lothair Mantelar

Post Reply
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Diskusjon om WOT TV-serien

Post by Siri Sedai » Mon May 20, 2019 21:49

GOT er nettopp ferdig...så nå diskuteres WOT (i kommentarfeltet) :

https://p3.no/filmpolitiet/2019/05/verd ... tar-slutt/

Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Re: Diskusjon om WOT TV-serien

Post by Mierin Eronaile » Tue May 21, 2019 11:44

Jeg er kjempespent, og prøver annenhver dag å søke opp ny info, men det har ikke kommet ut så mye enda. Vi har fått navnet på de første episodene, så man kan jo ane hva som skjer i dem. Blir så sykt gøy!!

Gleder meg også til castingen kommer ut! Jeg håper de først og fremst bruker ukjente skuespillere, men det blir uansett spennende å se om det blir likt som i hodet mitt (mest sannsynlig ikke).

Hva gleder folk seg mest til å se? Og hva tror dere kommer til å bli vanskelig å få til på skjermen?
Selv tror jeg all «indre dialog» blir vanskelig uten å lage en slik en teit tenkestemme, så håper heller de dropper det. Lews Therin kan kanskje ha en ordentlig stemme?
lolzi

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate » Tue May 21, 2019 22:03

Gleder meg voldsomt selv, men kjenner også at jeg er særs, særs skeptisk og spent til hvordan det vil bli. Er så mye historie at de må ta en del valg når det kommer til hvilke karakterer, subplots, bakgrunnshistorier etc. de tar med. På seriebeskrivelsen fra Amazon kan det virke som at det vil bli Moiraine-fokusert, men det kan bare være for å ikke avsløre for mye.

Spent på hvordan de klarer å få fram kraften. Håper det blir gjort på en god måte og ikke en cheezy "masse fargede stråler"-måte.

De to første episodene er regissert av uta Briesewitz som hadde regien på den nydelige episoden i s2 av Westworld om indianerne, så jeg har trua der. Men ser at episodenavnene er fra litt forskjellige kapitler i Eye of the world (e1: kap. 10, e2: kap. 19, e3: kap. 8 )
Manbearpig

Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad » Thu Jun 20, 2019 0:46

Rosamund Pike er offisielt casted som Moiraine! Selv syns jeg hun er fantastisk og er derfor fornøyd.

Image

Yawron
Hengiven
Hengiven

Post by Yawron » Fri Jun 21, 2019 13:40

Chiad wrote:
Thu Jun 20, 2019 0:46
Rosamund Pike er offisielt casted som Moiraine! Selv syns jeg hun er fantastisk og er derfor fornøyd.

Image
Dette var en god start på castingen. Merker at forventningene gikk opp noen hakk :D
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate » Mon Jun 24, 2019 10:55

Må innrømme at Rosamund Pike er et ganske ukjent navn for min del, men ser hun har spilt i en del forskjellig så da er det bare å håpe
Manbearpig

Post Reply