Er du for hekta på WoT

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Jeg mener at vist du er for hekta vil du gjøre som mange LotR fans:
Angripe, usynelige fiender og nynne melodiene fra sangene fra filmene.
Skjennner noen slike.... Blir svett bare av å se på dem.... Så gamle som de er, stoppet dem ikke for å lage en festning av tre :roll:
Last edited by Wolfbrother on Fri Nov 11, 2005 17:33, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Kan du være så snill å rette litt opp i språket over her Wolfie??? Og fikse på noen komma??

Er man hekta så sitter man vel på dette forumet, eller leser bøkene tenker jeg!!
*Drar Hegre-sverdet for å trene litt*
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

ashaman17 wrote:Er man hekta så sitter man vel på dette forumet, eller leser bøkene tenker jeg!!
Jupp! :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Ja.... etter jeg første gang skrev på dette forumet ble jeg helt hekta...

og har jo uansett vært hekta på WoT fra før... men kanskje enda mer nå..... :D

*prate med en mann i hode*

:P
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

jeg blei hekta etter en ferie med litt lite å gjøre. stoppa opp litt for LoC fordi biblioteket ikke hadde den. Kjøpte den etter en måned selv, og så var sirkuset igang igjen.

jeg fatter ikke hvordan jeg klarte å holde karakterene mine oppe på et respektabelt nivå i den første tiden *riste på hodetav forundring* :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Faile wrote:men topic! man er strengt tatt WoT fan så lenge man leser bøkene, og liker dem. liker man dem ikke etter å ha lest dem, er man derimot bare dum :P :wink:
Kan man ikke like WoT da? Nei, man må nok være dum da ja.. :lol:
Tror at hvis man gir det en skikkelig sjangse, vil man like det. Mer det er jo så mange som er så negativt instilt til fanatsy. (Skjønner ikke hvorfor da men..)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Synes de er enda dummere vist de ikke klarer å lese WoT... :roll:
Har venner som ikke leser :shock: Prøver å få dem til å starte, men..........
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

de som ikke har lest boka har i alle fall en unskyldning for å ikke være hekta, det har derimot de som har... :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

(Karakterer: Gidder ikke brife med mine egne, men det virker uansett som om oss WoT-ere er intelligente mennesker. :D)


Hekta, ja...

Har planer om å blåse hele studielånet for enten november, desember eller januar på de oversatte Tidshjulet-bøkene. Likte ikke noe særlig å være blakk denne måneden (blakka meg på laptop, tegneserier og bøker rundt den 15. oktober), men det vil neppe forhindre meg fra å gjøre det samme denne måneden.

Ellers er mine tegn på WoT-mani at jeg knapt unner de andre forumene jeg er fast poster på en tanke for tida - hele min netttid er i de siste ukene sentrert på Tidshjulet.net. I tillegg brukte jeg jo to-tre timer forrige mandag på det RPG-et, og vil vel bruke mer i tida framover. Forøvrig god medisin mot WoT-abstinenser. :D (Litt som nikotinplastre, med andre ord... :P)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Vel, har vært nokså mye innom her jeg også i det siste! Blir vel ikke noe midre nå med RPGn! Menmen, er noen uker til eksamen enda! :D

Men Terje, vi får jo 16.000 i januer vettu, kan få mange bøker for den summen! Så slipper du å blakke deg denne måneden også! Men laptop er jo fint da! :D
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

HVA??? Går stipendet deres i pluss??? D gjør ikke mitt!!!!
Får bare 3500,- i måneden jeg!! Hva i hulesten har dere gjort for å få så mye??

Men må nok kjøpe bøkene snart, den er jo den serien man MÅ ha i bokhylla!! Har bare lånt bøkene jeg, utenom Ung Vår!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

ashaman17 wrote:HVA??? Går stipendet deres i pluss??? D gjør ikke mitt!!!!
Får bare 3500,- i måneden jeg!! Hva i hulesten har dere gjort for å få så mye??

Men må nok kjøpe bøkene snart, den er jo den serien man MÅ ha i bokhylla!! Har bare lånt bøkene jeg, utenom Ung Vår!!
Vi får 16.000 første måneden(til bøker å slikt), deretter 6000 hver måned resten av semesteret! Dete r det man får(stipend og lån da vel å merke) ved høyere utdanneng. Husleie i Tr.heim er dyrt, å mat, å strøm, å busskort å litt sosiale utgifter! :D Da sitter man faktisk ikke igjen med så mye. Har kun 80 kr jeg nå, og håper på penger i dag! (Selv om de egentlig ikke skal komme før i mårra...)

Men det blir ikke så dyrt hvis man kjøper på engelsk da. Kun 99 kr boka, men kvaliteten er jo ikke like bra da. Men er man forsiktig, faller ikke alle sidene ut! :wink:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Ok, høyere utdaning ja!!
D forklarer endel, jeg er bare på vk1!! hehe!!

Ver ikke gal pris d nei!! Men vil helst ha bøkene på norsk jeg da!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Jeg ønsker meg bøkene på engelsk i den versjonen jeg har CoT og KoD i. Den er fin, og tar seg godt ut i bokhylla. Kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg aldri kommer til å gidde og lese de oversatte utgavene likevel. Ikke når jeg har lest dem på engelsk allerede. Forresten så er vel de norske fulle av slike stygge (unskyld språket) tegninger på framsiden?
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Fikk ikke stipend på videregående engang jeg! Møkkalånekasse! Stefaren min tjente visst for mye da, som om det hjalp meg liksom!
Ceres wrote:Jeg ønsker meg bøkene på engelsk i den versjonen jeg har CoT og KoD i. Den er fin, og tar seg godt ut i bokhylla. Kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg aldri kommer til å gidde og lese de oversatte utgavene likevel. Ikke når jeg har lest dem på engelsk allerede. Forresten så er vel de norske fulle av slike stygge (unskyld språket) tegninger på framsiden?
Stygge tegninger? Mener du Tor-versjonene? Synes de kan bli litt glorete, men når jeg er på besøk hos ei venninne av meg(hun har Tor-bøkene) så titter jeg litt for å se hvor i historien tegningen kommer fra da.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Post Reply