Luc. Hvem ER egentlig denne mystiske karakteren?!

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Eg ville ikkje sagt det -- det er ingen blodsrelasjoner. Tigraine var av huset Mantear i Andor, og ho gifta seg med Taringail av huset Damodred i Cairhien, som var halvbror til Moiraine. Det ekteskapet tok slutt då Tigraine reiste til Aiel.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

litt rart spørsmål, kanskje... men er da Isam/luc og Lan brødre eller noe??? og da igjen Lan og Rand i slekt??? siden Luc og Isam ble ''smelta'' sammen :?
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Isam er syskenbornet til Lan om eg hugser rett, og Luc er onkelen til Rand. Eg ville ikkje akkurat sagt at Lan og Rand er i slekt, sjølv om slektningane deira er fanga i same kropp.
Pedron Naill
Hengiven
Hengiven
Posts: 147
Joined: Tue Jul 10, 2007 19:56
Location: Stavanger

Post by Pedron Naill »

ja okei... det hadde kanskje blitt (litt) rart med Lan og Rand i familie, selvom begge er ''harde'' og flinke med sverd :P
scott lynch wrote:Ooooh. You really dodged the fall of the axe on that question, didn't you?
Yeah, I kinda did. Hey, Tolkien was the guy that spoke seventeen languages. As for me, I... I'm, um, really good at Final Fantasy VI.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Tru'kke dem er i slekt nei...hvem Luc er??
En ONDING!!!HAHA!! 8) :twisted:
Post Reply