Spørsmål ang. dødpunkter i serien.

Her kan du diskutere bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Jeg vet om mange som sluttet på 6 og 7. Jeg prøver å få dem til å lese videre, men det er vanskelig.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Jepp, WoT byrja svekkest etter fireren... og ting vart aldri dei same for meg utan Asmodean. :(

Dei fleste eg har høyrt om som slutta slutta etter 6 og 7, ja. Sjølv slutta eg altså etter 10, men er jo meint å fullføre ein eller annan gong... Some day, over the rainbow. :P Er berre slikt eit tiltak fordi alt er så lenge sidan no at eg i praksis bør lese alle dei ti andre bøkene omatt fyrst for å hugse kva søren som går føre seg, og DET orker eg ikkje med det fyrste.
ninin wrote:Har noen her lest Isfolket? I så fall, føles det ut som om serien blir strekt ut og har mye irrelevant på samme måte?
WoT har sine feil kva lengde og sånn angår, men å samanlikne den med Isfolket blir vel drøyt. Isfolket hadde eigne plott i fyrste, kva, tre-fire bøkene og siste tre-fire bøkene, og alt mellom var stort sett samme to-tre bøkene omatt og omatt med nye navn på karakterane og nye stadar ting skjedde på. Jordan har aldri vore særleg repetitiv. Langsom, jepp, og med vel einsformige karakterar, men samanlikna med Isfolket er han blendende original.

Når det er sagt så likte eg avslutningsbøkene på Isfolket veldig godt, siste tre-fire bøkene var veldig tilfredsstillande, men brorparten av serien... meh. Ikkje at eg forventa noko meir av den.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Loki wrote:... og ting vart aldri dei same for meg utan Asmodean.
Kongekarakter :) Ble oppriktig lei meg. Kunne han ikke ha kvittet seg med hvilken som helst annen i stedet?

Er Isfolket Sagaen om Isfolket? Er ikke det førti bøker?
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

stefan_hoy wrote:
Loki wrote:... og ting vart aldri dei same for meg utan Asmodean.
Kongekarakter :) Ble oppriktig lei meg. Kunne han ikke ha kvittet seg med hvilken som helst annen i stedet?

Faile, til dømes. Eller Nynaeve. Eller Elayne. Eller Nynaeve. Eller Aviendha.


Eller, tja, Nynaeve.
Er Isfolket Sagaen om Isfolket? Er ikke det førti bøker?
Jepp. Førtito om eg ikkje hugsar heilt feil. Klart, om dei hadde vore WoT-tjukkelse på ville det vel vore meir i retning av 8 bøker...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Er sagaen om Isfolket meninga med livet?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Siste boka prøver i alle fall.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Siri Sedai wrote:
ninin wrote:Men fortsatt verdt å lese?
Du får lese 1-5 og se om du får lyst til å lese videre. :P
Er på Bok II, og synes det bare blir mer spennende for hver side. Det kan riktignok ha seg med at jeg nærmer meg diverse klimaks mot slutten :P

<SPOILER: Eye of the World>
Spoiler
Jeg synes Bok I hadde en litt kaotisk slutt, det ble mye på en gang. Plutselig tok Rand helt av når det gjelder evner. Drepte Aginor, og sendte flammer og jord etter en hær, og gav Ba'alzamon en real lusing.

Det virker som om karakterene i bøkene tror Ba'alzamon og Shai'tan er den samme i bøkene, men det virker egentlig som om Ba'alzamon er noen annen, for han var tydeligvis ikke innesperret noe sted når Rand "did his thing".
Når det gjelder isfolket, så er det 47 bøker. Ca. 30 som ikke gjør mye for å drive frem historien. De første 6, og siste 6 bøkene er utrolig spennende, men ellers så er det ikke stort å skryte av.
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Hvorfor gidder man da å lese dem?

Loki wrote:
stefan_hoy wrote:
Loki wrote:... og ting vart aldri dei same for meg utan Asmodean.
Kongekarakter :) Ble oppriktig lei meg. Kunne han ikke ha kvittet seg med hvilken som helst annen i stedet?

Faile, til dømes. Eller Nynaeve. Eller Elayne. Eller Nynaeve. Eller Aviendha.


Eller, tja, Nynaeve.

Er jeg den eneste her som liker Nyave? Jeg synes at det er bra med kvinner som har bein i nesa. For å være helt ærlig, så synes jeg hun minner litt om vår elskede Faile (rugby-entusiasten altså, ikke den knivkastende vilkatten i bøkene.)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Nei du er ikke den eneste som liker Nynaeve!
Og hun har bein i nesa som du sier DB, noe som jeg liker(minner meg litt om meg selv :roll: )
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

davram bashere wrote:Hvorfor gidder man da å lese dem?

Loki wrote:
stefan_hoy wrote: Kongekarakter :) Ble oppriktig lei meg. Kunne han ikke ha kvittet seg med hvilken som helst annen i stedet?

Faile, til dømes. Eller Nynaeve. Eller Elayne. Eller Nynaeve. Eller Aviendha.


Eller, tja, Nynaeve.

Er jeg den eneste her som liker Nyave? Jeg synes at det er bra med kvinner som har bein i nesa. For å være helt ærlig, så synes jeg hun minner litt om vår elskede Faile (rugby-entusiasten altså, ikke den knivkastende vilkatten i bøkene.)
Nynaeve er rå da. :lol:
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Er skilnad på å "ha bein i nasa" og på å vere direkte dum. Og eg har ingenting i mot dumme karakterar dersom det er meininga at dei skal vere det, men i hennar tilfelle er det pinleg åpenbart at forfattaren meinar at ho er ei intelligent og ressurssterk dame. Noko som fører til at ho i ein situasjon er stokk sørpe tilbakeståande og i den neste innsiktssfull og smart. Det er ikkje det same som å ha "bein i nasa".

Ein annan grunn for at eg mislikar Nynaeve spesielt er at alle fellesstrekkene Jordan har gitt kvinnekarakterene sine (eg finn det underleg at kvinnekarakterene hans er så like medan mannskarakterene støttar seg nok på veldig ulike sjangerstereotypar slik at dei til samanlikning framstår som veldig varierte, med tanke på at det er slik ei vekt på kvinner i serien) er aller mest framtredande hjå Nynaeve. Og som sagt, det opplever eg som einsformig og lite truverdig.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Joda, det er nok en tre-fire kvinnetyper som går igjen, men alle har jo hver sin kjolesmak, som er utførlig beskrevet :?

Men det med at Nynaeve går fra smart til stokk dum til smart igjen på et kapittel kan jo komme av at hun er så sta som det går an, og derfor ofte nekter å innse fornuften i det de andre sier.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Jo, men ALLE (ok, nesten alle) kvinnekarakterene hans (og ein god del av mennene) er så sta, det skjer støtt med særs mange av dei. Er berre meir blendende åpenbart med Nynaeve.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Enig i at Egwene og Elayne er ganske like iallefall. Min virker ganske spesiell, men hun er ganske lik alle andre hun og, med unntak at hun går i gutteklær.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Elayne er hans normale kvinnekarakter men meir bortskjemt, Egwene er hans normale kvinnekarakter men med meir sjølvinnsikt (som gjer henne litt meir tåleleg) og Nynaeve er hans normale kvinnekarakter men med meir staheit og fordommar. Dei er dei tre mest fronta kvinnene i serien, og dei er omtrent like.

Slik opplever eg det i alle fall - men eg kan jo ha gått glipp av ting andre legg merke til, pluss at ting blir veldig forenkla når ein ser tilbake på det så mange år etter som det etter kvart er sidan eg leste om desse karakterane. Det som ein gong var generelle inntrykk blir einaste minnene om dei, osb.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply