Magi eller Kraft

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

WoT: Kraft eller Magi?

En slags Kraft
40
78%
Magi
9
18%
Noe annet
0
No votes
Er usikker
2
4%
 
Total votes: 51

Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Shallis wrote:Er det derfor HP må gå på skole i sju år. Fordi det er så enkelt og ikke trenger øvelse :?
Sju år ja.. Men da ser du bortifra at mange bruker lenger tid på å bli opphøyet til invidd? Men Aes Sedaiene har jo den fortreffelige evnen til å leve lenge, hvis de da ikke løper ut å blir drept i en krig eller av en uekte drage eller noe sånnt.. Så de har en fordel der.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Ja også kommer det jo ann på hvor sterk du er. Hvis HP hadde sluppet unna 3 år skole fordi han var et magisk geni, da begynner det å ligne noe. Du kan jo ikke si at Magi er enkelt? For da kan du godt komme å trylle litt for meg.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Shallis wrote:Ja også kommer det jo ann på hvor sterk du er. Hvis HP hadde sluppet unna 3 år skole fordi han var et magisk geni, da begynner det å ligne noe. Du kan jo ikke si at Magi er enkelt? For da kan du godt komme å trylle litt for meg.
Både magi og Kraft er paranormale fenomener som ikke uten videre kan gjøres i denne verdenen. Men hvis jeg skal gjøre litt magi for deg på samme vis som Harry Potter gjør det: OK.

Svisj. "Vingardium Leviosa"

Nå har jeg gjort nøyaktig det samme vi vet at Harry har gjort :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Sauegjeteren wrote:
Shallis wrote:Ja også kommer det jo ann på hvor sterk du er. Hvis HP hadde sluppet unna 3 år skole fordi han var et magisk geni, da begynner det å ligne noe. Du kan jo ikke si at Magi er enkelt? For da kan du godt komme å trylle litt for meg.
Både magi og Kraft er paranormale fenomener som ikke uten videre kan gjøres i denne verdenen. Men hvis jeg skal gjøre litt magi for deg på samme vis som Harry Potter gjør det: OK.

Svisj. "Vingardium Leviosa"

Nå har jeg gjort nøyaktig det samme vi vet at Harry har gjort :P
Tssk! Swish and Flick, Sauegjeteren. :roll:
Last edited by Lothair Mantelar on Mon Aug 21, 2006 7:26, edited 1 time in total.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nynaeve Sedai
Soldat
Soldat
Posts: 83
Joined: Sun Aug 20, 2006 1:46
Location: Otta
Contact:

Post by Nynaeve Sedai »

[/quote]

Tssk! Flick and swish, Sauegjetere. :roll:[/quote]

Ikke for å være pirkete, men er det ikke swish and flick...?
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Shallis wrote:Du kan jo ikke si at Magi er enkelt? For da kan du godt komme å trylle litt for meg.
Pysj! Jeg er Gomp, Gomp, Gomp, Gomp og stolt av det!! :D
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Det er nok Swish and Flick Lotie :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Shallis wrote:Det er nok Swish and Flick Lotie :P
Det var det jeg skrev! :wink:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

:?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Uansett, poenget er at nå har jeg gjort det samme vi har fått med oss av Harry's magi. Sådetså. Sånn cirka hvertfall.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply