WoT-spill

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 831
Joined: Thu Jan 03, 2008 23:34
Location: Trondheim

Post by Chriz »

Det er gøy! Det har gitt meg betydelige mengder glede gjennom alle timene jeg har spilt det :P
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Spiller oblivien nå jeg og jeg storkoser meg
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Tja, ser ikke helt for meg hvordan et sånt spill skal klare å få varierte klasser. Randland-verdenen er latterlig imba; selv den svakeste kraftbruker kan nesten uten problemer feie hærer over ende. Så muligheten for å spille f.eks. sverdmester ville blitt litt begrensa. Men det ville den ha blitt uansett; det er ikke helt enkelt å overføre kompliserte kombinasjoner av sverdformer til spill. Kunne kanskje gått på konsollspill, hvis man hadde gjort det på kampspillmåten (tenk Tekken), men hadde blitt vanskelig på PC. Dog vært genialt på Wii. :P

Uansett, det kunne ha gått an å gjøre det likevel; bare gjort som med Oblivion, og lagt til rette for at folk som ikke bruker Kraften også kan gjøre det bra. Men med en gang du økser multiplayerfunksjonen, får du en helt annen utfordring i forhold til å få solgt spillet, all den tid de aller fleste synes det er mer spennende å spille mot andre enn mot AI.

Jeg er imidlertid skeptisk til hele prosjektet. Gadd ikke lese artikkelen det ble lenka til, men gidder heller ikke bry meg om dette før det dukker opp en utgivelsesdato.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply