Minst likte karakter?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Aan`Allein wrote:vet godt at jeg kjedet meg godt når den gjengen der var i Tanchico på jakt etter black ajah.
Ditto. De er generelt ikke så bra i det hele tatt. Men gjengen sprites noe opp av å irritere seg over Matt da :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Aan`Allein
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 10
Joined: Sat May 06, 2006 19:12

Post by Aan`Allein »

alt med matt i er jo generelt bra da.
Forandring fryder
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Aan`Allein wrote:alt med matt i er jo generelt bra da.
:D

Men nå er vi vel faktisk på feil side av diskusjonen igjen :P
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

As always! Liker Nyn godt jeg, de jeg ikke liker er de som bitcher rundt med henne, deriblant Egwene og Elayne. Perrin har jeg aldri hatt veldig sansen for, men han er jo tross alt Perrin da :D
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ishamael
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 8
Joined: Mon May 22, 2006 8:57
Location: Undergrunnens avgrunn

Post by Ishamael »

Tror nok de(n) minst likte karakteren(e) er Høyfrue Suroth, Pedron Niall (rett før han dør) og han nye passeren til Moggy, Moridin.

Men hvis jeg skal velge èn så må det nok bli Moridin. Hvorfor kunne ikke DL bare la Moggy dø? Jeg liker ikke den mannen :x
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Pedron Naill er jau ein genial mann då.
Utruleg klok, og smart gammal mann.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ashaman wrote:Pedron Naill er jau ein genial mann då.
Utruleg klok, og smart gammal mann.
Hør hør!

Min hatkarakter i wot er nynaeve :twisted: . I KoD var hun grei nok, men før det så var hun ei ordentlig kjerring i ordets rette forstand!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

ikke kjerring,. tidvis platt og kjedelig, og tidvis svært spennende. litt sånn opp og ned i bølgedaler.

rands trio derimot. det er en ordentlig sutrete og kjedelig gjeng. bah. stakkars mann!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Faile wrote:ikke kjerring,. tidvis platt og kjedelig, og tidvis svært spennende.
KJERRING :D :D
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

ikke kjerring,. tidvis platt og kjedelig, og tidvis svært spennende.
KJERRING
Give me a B! Give me an I! Give me a T! Give me a C and an H! Whats that? That's right: Nynaeve!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Drobsanta
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 14
Joined: Wed Jul 05, 2006 11:37

Post by Drobsanta »

Hei!
Dette er mitt første innlegg her i forumet.

I WoT hater jeg virkelig Galad og Elaida. Tror aldri jeg har lest om noen mer irriterende personer. Har hatet dem siden jeg først leste om dem i EotW.

Mine yndlingskarakterer tror jeg må være Perrin og Faile. :D
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Hehe, standar svar når ein berre har lest nokon av dei fyste bøkane, ikkje noko gale i det altså.
Men når ein er litt ute i KoD, så endrar det synet seg, kanskje bortsett frå Elaida då, men dei to er svært like då, begge skal alltid gjere det rette. :roll:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Nå skal ikke jeg si hvordan de blir i KoD (hvilket jeg ikke har kompetanse til), men hvertfall Galad er jo kul. Det at han går gjennom ild for å slukke en brann på andre sida med en fiende inni, det er absolutt beundringsverdig, for ikke si idiotisk og dumt. Det har sikkert ikke skjedd forresten, det var ett eksempel.
Dolkenes Vei
Elaida er også spennende på sin måte, det at hun delvis tukter og tuktes selv er jo bra underholdning
. Av en eller annen grunn takler bare ikke Jordan å lage kjedelige karakter :P

Ikke skikkelig kjedelig hvertfall. Klart at Trakand-barna, Min og Aviendha er kjedelige, men det er sammenlignet med resten.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Alle har vel sine øyeblikk, men mange er kjedelige over perioder. Men jeg tror ikke jeg kan huske noen kjedelige perioder med noen personer i de to første bøkene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Drobsanta
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 14
Joined: Wed Jul 05, 2006 11:37

Post by Drobsanta »

Ashaman wrote: Hehe, standar svar når ein berre har lest nokon av dei fyste bøkane
Jeg har faktisk lest til og med KoD og leser serien på nytt nå. Det Galad gjør i KoD trekker selvfølgelig litt opp, men allikevel kan jeg ikke fordra fyren
Post Reply