Film av Tidshjulet?

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Syns du de skal lage film av Tidshjulet?

Ja
66
65%
Nei
35
35%
 
Total votes: 101

Merrilin
Hengiven
Hengiven
Posts: 201
Joined: Tue Dec 09, 2008 18:07

Post by Merrilin »

Jeg foreslår heller at du som èn person lar være å lese den, enn at resten av oss som er aktive på denne enda(såvidt meg bekjent mer enn en) ikke skal få lagt frem våre synspunkter.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Asphyxiate wrote:Kanskje jeg bare skal skippe å lese denne tråden?
Jepp, syns du skal la vær å utsette deg for det, blir bare flere klageposter fra deg som egentlig er for spam å regne i denne tråden.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Kan ikke bare de som ikke vil lese trådene kutte ut å lese dem, slik at man slipper for mye OT-sutring her? Er aldri noe hyggelig med dårlig stemning verken her eller der...

Samtidig så er det ingen vits i å utbrodere her at man vurderer å skippe lesinga av tråden. Ytringsfrihet er en fin ting, men det går an å utnytte den med måtehold. :wink:
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

OK sorry. Det er bare det at jeg faktisk er interessert i denne trådens tematikk, men blir like skuffet over innholdet hver gang jeg leser nye innlegg. Det var vel et forsøk på å gjøre tråden mer konstruktiv enn det jeg oppfattet den som. (Og jeg burde skrive noe relevant for denne tråden nå, men har ikke noe nytt eller vettug å si så jeg lar være)
Manbearpig
Post Reply