Hakking

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Fikk den igår jeg også-
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Hm... databasen har 150 svar til tråden, men forumet ser bare ut til å finne 149 når den hentet ut side 11. Nå er det forsåvidt fikset, siden jeg postet en tom post der, men blir overrasket om det ikke dukker opp igjen når tråden kommer til side 12.
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Har dere funnet ut hva det var som gjore det Moraine Sedai påpeker? Fikk det i dag igjen på Generelt delen
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Hadde skrevet et svar her nå, men mistet det pga. den crappy internett forbindelsen i militæret. Grunnet nevnte og at phpBB 3 er i lanseringskandidat stadiet, vil dette ikke bli sett nærmere på.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Eivind wrote:Hm... databasen har 150 svar til tråden, men forumet ser bare ut til å finne 149 når den hentet ut side 11. Nå er det forsåvidt fikset, siden jeg postet en tom post der, men blir overrasket om det ikke dukker opp igjen når tråden kommer til side 12.
Haha, jepp, heilt korrekt. :D

Yeah, yeah, me overlever vel. :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Eivind wrote:Hm... databasen har 150 svar til tråden, men forumet ser bare ut til å finne 149 når den hentet ut side 11. Nå er det forsåvidt fikset, siden jeg postet en tom post der, men blir overrasket om det ikke dukker opp igjen når tråden kommer til side 12.
Hadde vi ikke dette problemet med enten OOC- eller selve spilletråden i RPG-seksjonen en gang i vinter? :?

Synes å huske at vi fikk meldinga "Det finnes ingen innlegg i denne tråden", men at det ble fiksa da en av Admins skrev en post. (Jeg kunne lese tråden i Admin-modus, og dere kunne også legge til innlegg, tror jeg.)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Ah, det stemmer ja. Mente jeg hadde vært borti det før.

Jaja, får poste en tom melding der igjen så det blir lett å komme inn i tråden.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

"Presenter deg"- tråden i småprat-forumet er kranglete. Den påstår at den er tom, men jeg tror den ikke...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Hvis du går inn på side 12 istedet for side 13, oppdager du nok at dine mistanker ikke var forgjeves.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Så fort noen ser at det er ei tom sisteside bør man egentlig ha lov til å spamme fram en post, som forklarer problemet. Tråden tror den er større enn postene tilsier.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Post Reply