Bør medlemmer som ikke skriver/er innpå slettes??

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Bør medlemmer som ikke skriver/er innpå slettes??

Post by Chiad »

Vi har jo en del mendlemmer som har registrert seg og har enten glemt passordet eller har bare registrert seg for kødd..de er derfor aldri innpå eller skriver i forumet. Er de verd å ta vare på? Bør de derfor slettes fra forumet?
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Det er alltid slik på forum at mange registrerer seg, truleg av ulik grunn, utan å poste noko. Eg ser personleg ingen grunn til å slette nokon. Dei er jo ikkje akkurat i vegen ... (Med mindre nokon vil ha brukarnamnet.)
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Ja du har rett i det, jeg ville egentlig ha brukernavnet Aviendha..
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

På eit WoT-forum må ein nesten rekne med at namn som Aviendha vert fort opptekne. Den eine av tre me har her har ogso 175 innlegg.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Mhm, men de to andre har vel aldri vært innpå eller skrevet noe, har de vel?
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Selv om de ikke skriver, er det fult mulig de leser, og det må de da få lov til. Ser uansett ikke vitsen med det, gjør da ikke noen skade.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Trenger ikke vær medlem for å lese...men i tilfellet noen har lyst på brukernavnene, og det er litt dumt at de ikke skriver noe.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Nå er det jo ingen fordel om du tar over et brukernavn til en gammel bruker. Tror heller ikke folk skriver noe mer om vi sletter brukerene til de som ikke skriver noe, heller motsatt, selv var jeg medlem i godt over en måned før jeg valgte å skrive en post. Om brukeren min hadde blitt slettet på den tiden, kan jeg love deg at jeg aldri hadde skrevet noe her. Og det ville jo vært grusomt for alle dere.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

slett de eldste, et år gamle eller no'..
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1520
Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14

Post by Akira »

Nei, det blir ikke gjort. Av de grunnene over.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg kan med sikkerhet si at dette ikke kommer til å bli gjort. Det er helt uaktuelt. Det er faktisk så uaktuelt at det ikke er verdt å diskutere. Tråden er derfor stengt.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Locked