Mørkefrende - OOC-tråd

Delta i rollespill som utspiller seg i Randland

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje

Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

For å si det sånn Tammy, din tur.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

For å si det sånn Chiad, så er det faktisk Lotta sin tur, og det for tusen år siden, eller noe :P Han skal jo skrive innlegg hver mandag, som starter hver nye dag :P Vi kommer ikke så mye lenger uten det :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Det kommer ny post på mandag, jeg lover! Har blitt litt opptatt med diverse ting, flytting, eksamen osv.

På mandag er det dessuten klart for den første uka med Mørkefrende-utstemning :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Oioioi... Er ikke det litt tidlig ennå..? :o

Men ja, Chiad. Min tur, og Lottas tur :wink:
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Det er ikke så mye å skrive når jeg har ett av de nyeste innleggene. Så derfor venter jeg til det kommer iallefall et nytt inlegg. :lol:
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

elric wrote:Det er ikke så mye å skrive når jeg har ett av de nyeste innleggene. Så derfor venter jeg til det kommer iallefall et nytt inlegg. :lol:
Er litt det jeg holder på meg og. Også vet jeg at både Faile og Terje "holder på med et innlegg" men kom aldri de heller :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Greit Shallis. Det kommer iløpet av dagen, og jeg skal sparke Terje i rumpa gjennom vokterbåndet vårt... Så får vi se om jeg får piska han til å skrive noe :wink:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Takk for det ..! :D

(men du trenger ikke drive å skryte av vokterne dine, vi vet begge to at jeg ønsker meg en ordentlig vokter, og at jeg hadde hatt mye større sjanse for det hvis ikke du hadde tatt alle sammen :P)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Hehe. Er jo mange flotte mannfolk som har stigi i gradene siden dengang jeg sist bandt en vokter søta... :wink: Faktisk såpass lenge siden at jeg har vanskeligheter med å huske om enkelte er vokterne mine eller ikke.

Men jeg kan skryte av å ha både den gjenfødte dragen OG grunnleggeren av lysets barn som voktere :P (Også snakker vi ikke for høyt om båndstatusen mellom meg og diverse fortapte og m'hael'er.... :roll: Og visstnok er det et bånd som er brutt også, men siden det strengt tatt ikke er mulig så ble det nok gitt videre til en annen aes sedai. Hvor det er blitt av det båndet der aner jeg ikke, men jeg vil gjerne tro at jeg har fått det tilbake igjen :P Jo, vi går for den forklaringa...)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Kan vi gå "back to the T" igjen? Please?

Men jeg har en på lager jeg og, men kan liksom ikke skrive fjorten innlegg på rad :lol: Oog hvor blir så Failes PoV av? :(
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Puff puff.

Kjapt og gæli, lover å følge mer med fremover da det ikke er mer eksamner og flytting på gang... :wink: Nå skal det grilles! ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Da har vi (Tam og jeg) lagt ut et nytt inlegg. Her er det fritt for mye! Som at dere oppdager oss bak dere etc. Men uansett, følte skrivinga mi var litt clumsy denne gangen, men det får man bare takle for nå.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

*grynt* :P

Men jeg la litt opp til det med buskene allerede da jeg skrev Ecric sitt PoV... Håper folk her på forumet nyter noen av våre "seanser". Og, uten å ha rådført meg med en av våre fordømte aieler
Spoiler
Chiad
, kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det ikke blir de siste scenene som kan tolkes ganske fritt. :wink: Vel å merke om ingen av våre to "ukjente" venner blir halshugd først da... :roll:

Men hva skjedde med:
Lothair Mantelar wrote:Det kommer ny post på mandag, jeg lover!
?? :cry:
Mente du mandag 14. juni, Lotta? :|
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote: Men hva skjedde med:
Lothair Mantelar wrote:Det kommer ny post på mandag, jeg lover!
?? :cry:
Mente du mandag 14. juni, Lotta? :|
Haha, det har jeg lurt på og, men lurer på om Lotta sitter drukna i eksamensting, så han bryr seg ikke om oss for øyeblikket :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Nå må da eksamenstiden snart være over? :roll:

Men helt ærlig.. Nå er det vel gått tre dager i gamet. Burde ikke en del legge inn sone PoV i løpet av neste dag? Var det ikke en minimumsgrense på hver tredje dag? :) I så fall kan det bli god aktivitet på RPG'et når den tid kommer :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Post Reply