Mørkefrende - OOC-tråd

Delta i rollespill som utspiller seg i Randland

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote:Nå må da eksamenstiden snart være over? :roll:

Men helt ærlig.. Nå er det vel gått tre dager i gamet. Burde ikke en del legge inn sone PoV i løpet av neste dag? Var det ikke en minimumsgrense på hver tredje dag? :) I så fall kan det bli god aktivitet på RPG'et når den tid kommer :D
Men jeg tror at alle som vil være med har skrevet allerede, så da er det vel no pressure :P Tviler uansett på at dette skal holdes i livet i sommerferien :P Mer sannsynlig at det tar seg opp til høsten igjen :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Hm... For å sitere min jevnaldrende RPG-partner; *Grynt*
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Kan vi få litt fart på rpgen igjen? Nå er de fleste tilbake fra ferie så nå burde det å gå an.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ja, det burde vi vel. Lurer på om jeg vil gjøre en liten endring i måten vi gjør dette på. Skal tenke over det og diskutere saken nærmere med visse personligheter og komme tilbake til det her, så får vi se hva allmenheten mener. Jeg synes den gamle måten var litt for... kjedelig til at det fungerer helt.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Herregud.. Håper virkelig det blir noe av det her snart.. Det er liksom noe sjarm i å skrive et langt innlegg, nesten være ferdig, og så plutselig miste strømmen eller internett..
Tro meg, skjedde to ganger med undertegnede da jeg skulle legge inn PoV. Endte med kortere og mindre bra skrevet tekst. :(

Også trenger jeg sårt noe pauseunderholdning mens jeg pugger til diverse matteprøver! :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Skal se om jeg ikke får i stand et nytt regelverk i kveld. Men jeg lover ingenting!

Edit: Oops, glemte visst å gjøre dette. Igjen. I morra den dag! Utvilsomt.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Ja..? Hmm... :P

Er ikke meningen å mase, men øver til en fysikkprøve, skjønner du.. :wink:
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote:Ja..? Hmm... :P

Er ikke meningen å mase, men øver til en fysikkprøve, skjønner du.. :wink:
Fullstendig forståelig ;) Jeg ender ofte opp her når jeg lese fysikalsk kjemi. (Som er som at en fysiker skal skrive kjemi, altså helt håpløst :P)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Mvha! Mandag! Jeg fratrer min stilling som kaptein-general hvis det ikke skjer innen den 20.09.2010!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Tikk takk, Lotta. Noen få timer til, og du må ut på jakt etter en ny jobb :wink:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Åpningsposten er oppdater med et forslag til hvordan vi kan gjøre spillet mer levende. Dette må nå diskuteres og finpusses, akkurat slik vi gjorde sist. Håper det faller i smak! :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

jeg syns de nye reglene høres gøye ut. men du må skrive en innledning til rpgen da
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Jeg liker det :D Men vi må begynne på nytt da, eller? Start all over again?
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Det var tanken :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Må vi dikte opp helt nye PoV også, eller kan vi med skrantende fantasi tviholde på de vi allerede har? :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Post Reply