Incanus ny skribent på Tidshjulet.net

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Incanus ny skribent på Tidshjulet.net

Post by Stefan »

Tidligere denne uken spurte jeg Incanus om han hadde lyst til å skrive artikler for Tidshjulet.net; ettersom han har bevist mang en gang hvor mye kunnskap han sitter inne med. Han var ikke vond å be, og leverer resultater allerede første uka!

Da har jeg æren av å presentere incanus sitt første bidrag til Tidshjulet.net; en grundig artikkel om Aridhol (mest kjent som Shadar Logoth):

http://www.tidshjulet.net/steder/aridhol.php

Det vil komme flere artikler fra incanus, så dere har mye å glede dere til!
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Det er lenge sidan eg har skrive noko no, og det er snart på tide å gjere noko med det. Difor lurer eg på om det er nokon som har ynskje til tema eg kan skrive om. Det kan vere personar, land, ting (angrealar o.l.), historie eller noko anna. Har de idear kan de berre poste dei her eller sende ein PM.

Og so vil eg gjerne takke for alle positive tilbakemeldingar eg har fått tidlegare.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

Sa'angrealer, angrealer og ter'angrealer hadde ikke vært så dumt. Tel'aran'rhiod hadde også vært fint. Artikklene du har nå er veldig bra skrevet, du er kjempeflink!
. . .
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Ja, kjempeflotte artikler du har skrevet ja, men er det ingen som vet hvor Thom kommer fra? Har irritert meg grønn på det spørsmålet ei stund nå.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Me har jo eit Spørsmål-forum... Men eg trur ikkje det vert sagt nokon stad.

Edit: Og takk for skryt.
Edit 2: *'angrealar og tel'aran'rhiod er gode forslag. Skal sjå om eg får gjort noko til helga (heildagsprøve i fysikk på fredag, so det får vente til etter den...)
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Jeg så over sakene igjen, og fant ut at faktisk har du ikke skrevet om Thom. Og kunne det vært aktuelt å skrive om selve landene, ikke bare steder?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Det var ikkje meg nei. Skrive om landa er sjølvsagt aktuelt.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Då var ein artikkel om angrealar, ter'angrealar og sa'angrealar, samt ein om tel'aran'rhiod, oversendt til Stefan.

Den fyrste er ikkje so veldig omfattande, men den andre vart ganske lang, då det er ein god del som er relatert til Draumeverda. Eg må òg seie at om de finn nokre feil i dei, so sei ifrå. Har ikkje kontrollert so veldig mykje av det som står i dei, so kan vere det har snike seg inn ein liten feil eller to, spesielt i den om tel'aran'rhiod.

Tok litt tid av ulike grunnar, men er no ferdig no.

Byrja so vidt å kladde litt om Andor i ei ledig stund eg hadde på skulen, so kan vere det kjem ein om det, og andre land, om ikkje so altfor lang tid. I den samanheng har eg eit lite spørsmål. Det vil vere lurt å bruke den same malen på alle landa, so eg har satt opp nokre punkt eg skal ha med:
-Kven som styrer
---Andre viktige/kjende personar
-Hovudstad
---Andre viktige byar/stader
-Kvar i verda det ligg
-Historie
-Dagens situasjon

Er det noko meir som burde vere med?
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 834
Joined: Tue Mar 28, 2006 19:24
Location: Tønsberg
Contact:

Post by Moiraine Sedai »

Dette kommer vel under noen av de andre punktene, men regenten i de viktigste byene?
. . .
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Det synes jeg høres bra ut, incanus :)

Hadde du greid å snike inn en bisetning om styrkeforhold/posisjon så hadde jeg blitt en lykkelig mann.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Moiraine Sedai wrote:Dette kommer vel under noen av de andre punktene, men regenten i de viktigste byene?
I utgangspunktet ikkje, men det går jo an å føre opp bak namnet på byen, der det er ein klar leiar.
stefan_hoy wrote:Hadde du greid å snike inn en bisetning om styrkeforhold/posisjon så hadde jeg blitt en lykkelig mann.
Mellom Hus/grupperingar meiner du? Det vil ikkje usannsynleg verte ein del av "Dagens situasjon", når eg tenkjer meg om.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Mellom Hus/grupperingar meiner du? Det vil ikkje usannsynleg verte ein del av "Dagens situasjon", når eg tenkjer meg om.
Eksakt. Det hadde vært ganske naturlig. Jeg tenkte også på hvor sterk nasjonen er i seg selv, som at Andor er sterkt, Murandy mindre sterkt og slikt. Det hadde vært stor stas å lese :D

Det kan vel også flettes inn under "Dagens situasjon".
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Litt geografi hadde ikke vært å forrakte, hvis du gadd. Landskapstrekk, viktigste næringsveier ved siden av landbruk, slike ting...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Ikkje dumt Terje, det skal eg ta med.
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Post by Lothar »

Props, Incanus, du er flink til å skrive..

..så kan du kanskje joine rollespillet også, oppfordrer alle gode writere til å bli med.. :P
Post Reply