Guide for nye medlemmer

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mayorearth
Sitter
Sitter
Posts: 400
Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
Location: Bergen
Contact:

Re: GUIDE for nye medlemmer

Post by Mayorearth »

[quote="Simen"]
[b]Ranger[/b]
Tittelen din er avhengig av kjønnet du oppga under registreringen, og følger et WoT-basert rangsystem. Man stiger i grad etter et visst antall poster, hvor kravene ikke er fastlåste. Det blir også utdelt spesialranger som er knyttet opp mot én spesiell person i noen tilfeller. Hvis du valgte feil kjønn under registreringen, kontakt oss og vi kan rette det opp. [/quote]
okei?....hvis man feks har hundre poster kan man være saugjeter endå mens andre er..det neste:p etter ti poster? etter min mening kan det da ikke være så vanskelig å å anslå en noenlunde hvor mange... 100-500 poster ti det neste? noe undre hundre poster til du rykker opp i rang fra sauegjeter?
Spørs hvor seriøse postene er? Synes det bør gå an å anslå noenkkunde ca eller si om det har med viktigheten ogsånt å gjøre... eller er det influensaen fra 3-4 dager siden som snakker?(Tvilsomt)
Hvis eg bare overreagerer og virker som en dust så...dirter eg i det eg synes dette e rett!
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Usikker på hva du vil fram til, men her er rangsystemet (tror jeg er det riktige) som sirGalrim så flott forklarte;
SirGalrim wrote:Menn:

Sauegjeter: 0+ innlegg
Image

Soldat: ~50+ innlegg
Image

Hengiven: ~100+ innlegg
Image

Asha’man: ~250+ innlegg
Image

M’hael: ~1000?+ innlegg
Image

Den Gjenfødte Dragen: Spesial: Terje
Image

De andre grupperingene kan du finne ut selv. :P
Dette er din gruppe forresten. Noen har spessial ranger som Morten som er oversetter av wot, og admins så klart.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Mayorearth wrote:sikker på at du ikkje visste ka eg ville frem til? du har nemlig netopp forklart det... :D :lol:
Det virket også som at du trodde at seriøsiteten til postene hadde noe å si, altså at admins må oppgradrere hver enkelt manuelt. TUNGVINT!
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mayorearth
Sitter
Sitter
Posts: 400
Joined: Fri Sep 08, 2006 18:58
Location: Bergen
Contact:

Post by Mayorearth »

njo njei kanskje det eg mente var om hvis alle mine poster besto av
dkgdhgjdh fsjhgdhgj sgkdhfgjd og sånt piss ville eg ikkje akkurat fortjene høyere rank enn folk som er seriøse...
mest sannsynlig ville eg vel blitt bannet før eg rakk noe sånt men det var altså pointe mitt
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Rangane går kun på kor mange innlegg ein har, sett bort frå topprangen for mannlege mørkefrender, ettersom admins låste den til Loki, men ikkje gadd å overføre den til Kjetil då han gjekk forbi Loki i talet på innlegg. Dei nemnte noko om kvaliteten på innlegga då, men det er det einaste.

Ikkje det at rangane betyr noko som helst...
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Ryddet opp litt i denne tråden, diskusjoner om hvilken rang enkeltpersoner har, og hvorfor, kan dere ta via PM. Kunngjøringsforumet prøver vi å holde så rent som mulig, for at det skal være lettest mulig å finne viktig info.
Post Reply