Nye artikler på tidshjulet.net

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Nye artikler på tidshjulet.net

Post by Stefan »

Vi takker nok en gang Incanus for to nye, informative artikler om Seanchan og A'dam, damane og sul'dam

Endelig har altså jeg nå fått rotet meg til å legge ut disse artiklene, etter at de har vært gjemt i inboxen min over en måned. Beklager det incanus.

Anbefaler alle å ta en titt på disse artiklene:
http://www.tidshjulet.net/artikler/seanchan.php
http://www.tidshjulet.net/artikler/adam.php
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Re: Nye artikler på tidshjulet.net

Post by Torbjørn »

Stefan wrote:Beklager det incanus.
Ikkje noko problem. Eg har ikkje akkurat vore flink til å mase...
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

De var Kjempefien Incanus :)
Har venta lenge på info om det der, for det er Seanchan jeg skjønner minst av alt av. Nå skjønte jeg lixm masse mer :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Om artikkelen om A'dam osv: Jeg synes ikke det står veldig tydelig at man må ha Kraften i seg for å kunne bruke a'damen.

Om artikkelen om Seanchan: Du skriver om Vigilvakten under "Militæret og Sannhetsøkarar", og om at ogurer er med der. Men er det ikke ogurer med i egne tropper, kalt Gartnerne? Burde det evt. stått litt om dem? Og hvordan var det forresten med ogurene og Landflyktigheten? Er de ikke affisert av den?

Så stusser jeg litt på tida der. Folket til Haukevinge var der i 1000 år. Det tok 300 år å få all makta, og enda 200 å få til ro. Etter dette gikk det vistnok to generasjoner med oppbygging før de reiste hjem. Såvidt vi vet levde de ikke lenger enn andre folk.

Og det kan også lett leses som at Luthair var med etter Befestelsen.

Mulig jeg bare pirker nå, og ikke kan å lese, men det er da konstruktiv kritikk. Tror jeg.

Ellers, flott.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Sauegjeteren wrote:Om artikkelen om A'dam osv: Jeg synes ikke det står veldig tydelig at man må ha Kraften i seg for å kunne bruke a'damen.
Armbandet eller halsbandet? Det står følgjande i avsnittet om sul'dam:
Det seanchanarar flest ikkje er klar over, er at for å kunne bruke armbandet til ein a’dam, må ein kunne bruke Krafta,
Om artikkelen om Seanchan: Du skriver om Vigilvakten under "Militæret og Sannhetsøkarar", og om at ogurer er med der. Men er det ikke ogurer med i egne tropper, kalt Gartnerne? Burde det evt. stått litt om dem? Og hvordan var det forresten med ogurene og Landflyktigheten? Er de ikke affisert av den?
Vart litt usikker på korleis dette er no, og eg har ikkje BWB eller nokon av dei andre bøkene her, so eg kan ikkje sjekke. Dei ogurane som er med i hæren vert kalla Gartnarar, det burde eg nemnt, men eg er ikkje sikker på om alle Gartnarane er med i Vigilvakten eller ikkje. Etter ein del søking fann eg nemleg dette utsagnet frå Dragonmount-forumet:
I know the Gardeners are the Ogier branch of the Deathwatch Guard,
Må sjekke litt nærare om dette.
Sauegjeteren wrote:Så stusser jeg litt på tida der. Folket til Haukevinge var der i 1000 år. Det tok 300 år å få all makta, og enda 200 å få til ro. Etter dette gikk det vistnok to generasjoner med oppbygging før de reiste hjem. Såvidt vi vet levde de ikke lenger enn andre folk.

Og det kan også lett leses som at Luthair var med etter Befestelsen.

Mulig jeg bare pirker nå, og ikke kan å lese, men det er da konstruktiv kritikk. Tror jeg.
Tja, får ikkje håpe folk les det slik... I det andre avsnittet under historie skriv eg "Luthair og etterkommarane hans (...)", men det neste avsnittet kan kanskje vere litt uklart, du har rett i det.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

I know the Gardeners are the Ogier branch of the Deathwatch Guard,
Jau, dei er i Deathwatch Guard... blei nett ferdig med KoD så det er eg skråsikkjer på.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Spørsmålet er ikkje om Gartnarane er i Vigilvaktene, men om dei er kun i Vigilvaktene, og ingen andre deler av hæren. Var det det du meinte?
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

incanus wrote:Spørsmålet er ikkje om Gartnarane er i Vigilvaktene, men om dei er kun i Vigilvaktene, og ingen andre deler av hæren. Var det det du meinte?
Vigilvaktene = Deathwatch Guard?
KoD
Når Mat blei Prince of the Ravens så må han kjempe mot nokre som vil drepe Tuon, då har han med seg to Ogurar, men hadde den andre sida det og? (Blei usikker no.) Skal sjekke det opp.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Vigilvaktene er det norske namnet for Deathwatch Guards ja. Det er ingen ogurar andre enn dei du nemnte, i den scena du snakker om. Det var berre ein seanchanar på den andre sida, og det var Elbar.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

incanus wrote:Spørsmålet er ikkje om Gartnarane er i Vigilvaktene, men om dei er kun i Vigilvaktene, og ingen andre deler av hæren. Var det det du meinte?
Ja, jeg lurte på om Gartnerne kun var i Vigilvakten ja.

Og resten: Ja, jeg fikk da skrevet det... Bare skrev det jeg lurte på umiddelbart mens jeg leste teksten, så du kan nok ikke stole helt på meg :P

Forresten: Luthair og etterkommerne hans. Skriver du etterkommerne etter Luthair blir det tydeligere, blir det ikke?

Og to generasjoner på 500 år? Neppe.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Sauegjeteren wrote:
incanus wrote:Spørsmålet er ikkje om Gartnarane er i Vigilvaktene, men om dei er kun i Vigilvaktene, og ingen andre deler av hæren. Var det det du meinte?
Ja, jeg lurte på om Gartnerne kun var i Vigilvakten ja.
Det var eit svar på Ashaman sitt innlegg...
Forresten: Luthair og etterkommerne hans. Skriver du etterkommerne etter Luthair blir det tydeligere, blir det ikke?
Det står jo det... Ein stad iallfall.
Og to generasjoner på 500 år? Neppe.
Forstår kva du meiner no, noko eg ikkje gjorde etter det førre innlegget ditt (litt treig). Eg meiner ikkje at det berre var to generasjonar dei siste 500 åra, du berre misforstår ettersom det er litt dårleg formulert, og det ikkje er eit godt nok skilje mellom dei to siste avsnitta under "Historie": Det var dei to siste generasjonane som vart brukt til å byggje skip. Kunne kanskje med fordel ha erstatta "to generasjonar" med "fleire decennium/tiår".
Post Reply