TV-serier, sesong II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Hepphepp. Eg er snart inne i sesongavslutninga av nye Dr Who, sesong 6, og nitrives akkurat der. No har ikkje eg noko forhald til det som har vore innspelt før 2005, men ein må vel berre ta det att seinare. Uansett, overspel eller overdrevent dramatisk som det enn kan vere: Det fenger, og desto meir eg blir sett inn i universet, desto mindre skjønar eg. God tidsmaskinserie, med andre ord.

Utover det har eg sett Six Feet Under med kjærasten i vinter. Når me slo opp stakk ho ifrå meg og såg ferdig den siste sesongen utan meg, men det står òg på lista over seriar eg faktisk får gjort meg ferdig med i sumar. Det er sjølvsagt noko heilt anna enn Dr Who, men blir på sitt vis mindre truverdig i melodramatikk og repetitive karakterar. Jaja, dei seier det tek seg opp att mot midten av s6.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Loki wrote:Siste episoden er det same gamle fyrste halvpart, men tek seg kraftig opp på slutten. Så jau, finalen var rimeleg god.
Jeg har en del igjen av sesong 8. Så feil og trodde at den var ferdig 21. juni og ikke 21. mai. Avsluttet derfor å følge med rett over påske for å samle opp til etter at jeg var ferdig med masteren. Men den er ferdig altså. Damn

Har selv ikke sett Six Feet Under, men de fleste jeg har snakket med/lest om på nettet er meget positive. De fleste mener også at den har tidenes beste avslutning
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Sauegjeteren wrote:Hepphepp. Eg er snart inne i sesongavslutninga av nye Dr Who, sesong 6, og nitrives akkurat der. No har ikkje eg noko forhald til det som har vore innspelt før 2005, men ein må vel berre ta det att seinare. Uansett, overspel eller overdrevent dramatisk som det enn kan vere: Det fenger, og desto meir eg blir sett inn i universet, desto mindre skjønar eg. God tidsmaskinserie, med andre ord.
Framleis halvveges i series 4, eg lot den ligge ei stund etter ein sprint på halvanna sesong i fjor haust. Men skal byrje att snart no, fordi Sherlock/Jekyll-geniet Moffat visstnok tek over som showrunner i series 5. Håpar verkeleg den blir betre då slik alle seier, for eg er ikkje særleg seld enno. Den har rett nok blitt betre og betre etter den labre series 1, det skal den ha, men den er framleis berre ytterst sjeldan noko å hoppe i taket over dit eg er kommen. :\
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Loki: Får en del bouncede eposter når folk sender deg PM og du får varsel om det. Oppdatere eposten?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Ah, pokker, trudde eg hadde ei anna adresse her. *endrer*
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Såh, på tide med ei ny oppdatering, trur eg.

Ser meg for tida gjennom Cougar Town sesong 1, Fringe sesong 2, Green Lantern: The Animated Series sesong 1, Torchwood sesong 4 og Doctor Who sesong 5. I tillegg held eg meir eller mindre følgje vekentleg med nye episodar av Ultimate Spider-Man, Weeds, True Blood, Bunheads, The Newsroom, Louie og (frå neste veke av) Damages. Når eg blir ferdig med Torchwood s4 trur eg neste prosjekt blir å gi Sean Bean sine Sharpe-filmar ein ny sjanse, trur eg datt ut rundt film 4 førre gong eg prøvde for to-tre år tilbake.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Cougar Town: Undervurdert!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

I byrjinga var den så-som-så, men den er blitt ganske festleg no mot slutten av sesongen (har fire-fem episodar att). Kan ikkje sei eg er heilfrelst enno, då. Forhåpentlegvis fortset den forbetringa når eg byrjar på sesong 2!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Den ble bedre da den kvittet seg med cougar-opplegget, men navnet gjør at man kanskje fortsatt har den oppfattelsen blant folk slik at man kanskje ikke tror at den passer for andre enn kvinner... Blir bedre i sesong 2. På den negative siden har de Laurie-karakteren (Busy Philipps) som egentlig bare er irriterende, men så har de alltid flotte Christa Miller samt Brian von Holt og Ian Gomez. De to sistnevntes bromance er tidvis vakker. Det er vel også i sesong to at Bob Clendenin kommer inn i serien som naboen Tom...
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Vel, er ferdig med sesong 1 no, den kom seg kraftig utover andre halvpart, så håpar den fortset utviklinga i sesong 2. Trur du har rett i tittelproblemet, men men, den overlev forhåpentlegvis nokre år til. Har jo fått ein sesong 4, rett nok på ein ny kanal.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Liker bunheads så langt, men lever ikke opp til gg enda. Håper de har litt dypere plot snart.

Newsroom er heller ikke ww. Men har potrtensial. Er intelligent skrevet. Liker ikke alle karakterene enda...
Urban tilværelse
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Føler Newsroom ikkje lev opp til West Wing (eller ein gong dei tidlege episodane av Studio 60 on the Sunset Strip) enno eg òg, men må sei meg ueinig om karakterane. Det er det eine punktet der den imponerar, til og med med mine høge forventningar å bryne seg på. På Sorkins tidlegare dramaseriar tok det lang tid før eg hadde interesse av absolutt alle dei viktige karakterane, her skjedde det i piloten.

Bunheads er ikkje så bra som Gilmore Girls var, i alle fall ikkje dei fyrste åra, men hey, det er i alle fall 75-80% så bra. Og det er trekvart meir Gilmore Girls enn eg hadde i mai.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Det er noen uker siden jeg så siste episoden, men jeg skal lett innrømme at sesong to av Game of Thrones er noe av det beste jeg har sett. Siste episode spesielt! Fikk frysninger over hele meg!

Ellers har jeg faktisk tatt meg den tid til å se på True Blood (Shocker), men syns hele greia er dratt for langt inn i jungelen til at det blir noe bra.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

True Blood blir ikkje akkurat betre og betre, karakterane er vel framleis rimeleg dumme og plotta ikkje akkurat verdas mest fengande, men verda den er satt i byrjar i det minste å bli litt interessant. The Vampire Authority og realpolitikken kring vampyranes offentleggjering var det som gjorde at eg tykte serien høyrtest interessant ut i utgangspunktet. Er fleire sesongar på overtid at det endeleg blir gitt litt fokus på det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Jepp, var litt skeptisk på starten av sesongen (de burde latt Tara død), men ble mer spennende når vampyrpolitikken kom fram.
Post Reply