Presenter deg...

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Dagari
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 8
Joined: Fri Apr 30, 2010 13:35
Location: hallingdal

Post by Dagari »

hei hei!

...Hadde tenkt og skrive no her for noen timer siden, men blei plutselig villedet av nyheter fra Jordan con og blei sittende noen timer med det! ...

Såååå jeg kan vel presentere meg nå.

Navn: Erik

Fra: Dagali (i utkanten av hallingdal)
(ja, brukernavnet mitt var en litt dårlig sammenkobling av de to. Jeg er dårlig på navn...)

Utdanning? medier og kommunikasjon, tredje året på vidaregåande skule.

favorittbok: Vel, jeg leser veldig lite, så det er ikke så vanskelig og velge favoritt bok. Wot!

Nerde interesser: Tvspill. Spesielt litt eldre spill, liker også Manga veldig godt og trener for tiden martial arts. Så kommer så klart tidshjulet, og disse tingene er, for og si det mildt, hele livet mitt. Så har ikke noe hobbyer som sjangre. Eller hørleis enn det kan defineres. samma det!

Uff, har virkelig ikke noe mer og si om meg. Har vært noe her før faktisk, i 2007 eller noe sånt da jeg leita etter norske wot siden, men jeg antar dette er den eneste som finnes av noe størrelse.

å å! jeg har lest tidshjulet bare en gang igjennom faktisk, siden 2005, men har lest noen av bøkene flere ganger. (i tillegg til Light Butler sin re read da) Driver på og leser The Gathering storm for andre gang nå. :D
DucKfish
Asha’man
Asha’man
Posts: 289
Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11

Post by DucKfish »

Hei igjen folkens!!! :D

Da har jeg endelig funnet fram til dette flotte forumet igjen. Noen av dere husker meg kanskje?! Kan jo alltids si litt om meg og mitt, so here it goes:

Navn: Duckfish/Ducky

Bosted: Telemark, du veit.. Der det er "bønner" og sånn....

Tidsbedriv: Går for tiden siste året videregående "studiespesialisering", som det så fint heter nå.

Interesser: Er stor fan av sykling, det vil si MTB! Har også drevet mye med Photoshop de siste åra, og kommer nok til å ta en utdanning innen dette etterhvert. Liker veldig godt å se film/serier/lese gode bøker og være ute i det fri, om det er sport, turer, fisking osv....

Er vell ikke så mye mer av interesse.... Gleder meg i alle fall til å følge med i forumet framover, så håper jeg det er like kos som før! :wink:

Hilsen Duckfish (eller som noen av dere kanskje husker, "$multr1ng", hehe)
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Sauegjeteren wrote:Nokon (les: meg eller Lotta eller admin) bør ta ansvar og rydde opp i denne tråden att. Tenkte eg kunne gje alle saman høvet til å lese gjennom dei relativt artige sekvensane her før eg sletter alt som ikkje er presentasjonar att. De har... nokre få dagar til, så forsvinn ein del. De er no advart.
Siden du oppfordrer til seriøsitet kom jeg på at det er minst fire år siden min første "presentasjon" her, og at jeg har endret meg såpass at det kanskje er på tide med en ny. Sånn for mor skyld ^^

Navn og alder: Eva (fortsatt), og '89-modell (fortsatt)
Ting jeg driver med: Går Utviklingsstudier på UiO, er med i en haug av organisasjoner, kverrulerer og politikk og utvikling, danser, prøver å begynne med Aikido, dagdrømmer om å bli astrofysiker og konspirerer for verdensherredømme med venner. Ellers liker jeg å gå tur i Botanisk Hage, og har alt for mange planter inne på rommet i kollektivet.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Eg fann faktisk ikkje att den introduksjonsposten eg meinte eg skreiv for nokre år sidan, så då får det bli no. No er de vel spent, no?

Navn: Trond.

Bustad: Akkurat no er det ein hybel på Gjøvik, i sumar blir det i barndomsheimen i Øyer, og til hausten blir det Bergen.

Det eg driv med for tida:
Som ein observant lesar ser kan eg fint vere på tur frå eit studie til eit anna. I fyrsteomgang er planen å stå på fire eksamenar dei neste to vekene, for deretter påstå eg har feira russetida passe hardt til at eg får ståkarakterer i alle fag frå dramalinja. Til hausten reiser eg altså til byen utan hokjøn for å lære meg å skrive, altså forfattarlina på ein folkehøgskule. Det blir nok stas. Elles er med i opptil fleire styrer, speler musikk og teater på lågt nivå og nyt livet. Legg særskild merke til det siste punktet.

Stutt beskriving av utsjånaden: Påstått diger type med ståhår, kinnskjegg og glimt i auget. Ikler meg lause skjorter, heilt greie bukser og unngår helst sko.

Stutt beskriving av resten: Avslappa kis med hang til flørt uavhengig av kjøn, glad i kunnskap, ein fin dag og eit smil. Har òg lett for å flire sjølv, anten det er av eller med folk. Elles er eg klembar og heilt overtydd om at eg heilt normal. Det er trass alt ganske langt frå snittet til direkte unormal.

Litteratur: Har vorte meir og meir altetande. Det eg ser av bokhylla mi no avdekker George R.R. Martin, Neil Gaiman, Tolkien, Bjørneboe, Gaarder, Rothfuss, Tolstoj, Shelley, Beckett, Ionesco, Nesbø, Jordan, Nærum, ei latinordbok, Rowling, Lynch, Bringsværd, Fosse, Øverli... Ja, der har du vel noko av det, om ikkje anna. Fantasy, dramatikk, alternative tekstar, krim, spenning, teikneseriar... Noko i den retning.

Musikk: No om dagen går det i ein del Tom Waits, Kristin Asbjørnsen, Gogol Bordello, Peral Jam, Ane Brun, Espen Hana, Hemisfair, Jokke, Madrugada, Ila Auto, Muse, Moddi, Radiohead, Skampbankt, Radka Toneff og litt diverse. Samt det radioen finn på å spele for meg innimillom, sjølvsagt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Aginor
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu May 27, 2010 9:25
Location: Oslo

Post by Aginor »

Morn, jeg er da ny her :D
Alltid flott med en liten introduksjon.
Foreløbig netopp ferdig med bok 5. Starter på Bok 6 idag. :>

Navn: Aleksander
Alder: 19 (20 i år, født sent)
Fra: Moss, men bor nå i Oslo med to kamerater.
Hva jeg gjør: Jeg jobber som account manager for ett firma som representerer TV2. Kan vel strengt talt kalles telefon selger, men jeg er meget god til det jeg gjør så jeg kan leve fint på det :)

Fritiden min brukes til: Jeg trener 5 ganger i uken og legger mye fokus på å holde meg i form, ellers er jo alltid det å glane på damer noe som tar mye av min tid. Også leser jeg jo såklart massevis. Og alkohol-konsum må jo nevnes, alc% = win. Så det er sagt

Bøker: The Night Angel Trilogien elsket jeg .Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole liker jeg meget godt.
Har lest 3-4 av Anita Blake bøkene, greie nok. Og et utall andre bøker som jeg ikke orker å ramse opp.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Velkommen i gjengen :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Velkommen Aleksander :)

Tenkte jeg bare skulle påpeke at du enten har et svært maskulint navn til å være jente, eller så har du havna i feil gruppe. Kan enkelt endres. Bare trykke deg inn på gruppeknappgreie oppe til høyre, og endre. Med mindre du har svært lyst til å være villstyring fremfor sauegjeter da.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Velkommen velkommen :D
Skjønner godt hvis han heller vil være villstyring. Det er litt tøffere!
lolzi
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Post by Eerath »

Velkommen, din lille villstyring!
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Aginor
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu May 27, 2010 9:25
Location: Oslo

Post by Aginor »

haha, joa er vel en liten villstyring, men vel og merke av det mannlige kjønn.
Mange takk :D
PerrinGoldeneyes
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 6
Joined: Thu Jul 15, 2010 0:01
Location: Lillestrøm/Rømskog

Post by PerrinGoldeneyes »

Hei folkens :)
Jeg fant dette forumet for ett par år siden. Ble aldri medlem da.. Men da jeg startet å lese serien på nytt, kom jeg på denna sia.

Navn : John Remi, 17 år.
Bosted : Er opprinnelig fra Lillestrøm, men har de siste årene bodd på Rømskog. Flytter straks til USA.

Hva jeg driver med: Skal starte på High School om en måneds tid. Ellers så nyter jeg sommerferien.

Interesser Fotball, lesing, anime og reising.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Velkommen :D Alltid bra med litt friskt blod ;)

Nå er det litt stille her for det er sommerferie, men så fort alle egentlig bør lese pensum kommer de krypende ;)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Shallis wrote:så fort alle egentlig bør lese pensum kommer de krypende ;)
Hva! Hvordan kan du beskylde oss for noe slikt?
:wink:

Velkommen skal du være, John Remi.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Shallis wrote:så fort alle egentlig bør lese pensum kommer de krypende ;)
Kan ikke si noe på det :P

Er nok ikke den som med mest tyngde kan ønske deg velkommen, men jeg gjør det allikevel! Velkommen, John Remi :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Lieungh wrote:
Shallis wrote:så fort alle egentlig bør lese pensum kommer de krypende ;)
Hva! Hvordan kan du beskylde oss for noe slikt?
:wink:

Velkommen skal du være, John Remi.
Nå skal det sies at jeg selv ikke egentlig er noe unntak når det kommer til dette :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Post Reply