Presenter deg...

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Presenter deg...

Post by Terje »

Jeg er klar over at utrolig mange har fullstandig noia når det gjelder å gi ut personlig informasjon på nettet. Dette er en irrasjonell frykt, som jeg har valgt å se bort fra. Håper at i allefall noen her er av samme oppfatning. :)

Så, for å få en utfylling av de noe små profilene, synes jeg det hadde vært greit å lage en tråd hvor folk kan presentere seg, dersom de føler for det. Hvorvidt dere velger å følge samme oppskrift som meg, eller lager dere noe eget, er selvfølgelig helt opp dere selv. :roll:

Navn: Terje

Bosted: I ei uke til er det Trondheim, deretter to måneder i ei bygd utafor Molde.

Hva driver du med for tida: Studerer. Tar bachelor i samfunnskunnskap ved NTNU. Planlegger å fordype meg i historie og statsvitenskap (eller sosiologi). Jobber som guide på prestegården hvor Bjørnstjerne Bjørnson vokste opp om sommeren.

Kort beskrivelse av utseende: Langt hår, briller, kronisk røde kinn, svarte klær. Høy og mager.

Favorittforfattere: I Norge er det Jens Bjørneboe, med Tor Åge Bringsværd på andreplass, Abo Rashoul på tredje, Knut nærum på fjerde, og Are Kalvø på femte. Utenfor Norge liker jeg Chomsky, Jordan, Gaiman, Klein, Martin, Pratchett, Lee, Erikson, Tolkien, Machiavelli, Hobb, Kerr, Adams, Pullman, og en hel bråte andre.

Favorittmusikk: Bandet er Radiohead, sjangrene er punk og indie.

Hobby: Spamme på forumer, spille et og annet dataspill, lese bøker seff :P, henge ed venner, når jeg en sjelden gang i blant treffer noen av dem.

Favorittfilmer: Er en sucker for historiske drama, crazyhumor, eventyrfilmer, filmer som får meg til å tenke, og gjerne litt alternative og sære ting.

Tegneserier: Gaimans "Sandman", Ennis og Dillons "Preacher". Hedge Knight. Far Side. Reservatet. Rocky. Eon. En hel hurv mer.

Tidens mest ambisiøse prosjekt: Har begynt å jogge, siden jeg vurdrer å verve meg eller noe sånt om et par år, og trenger bedre kondis.

Favorittkarakter fra litteraturen: Robin Hobbs "FitzChivalry Farseer" stjeler førsteplasser foran en hel mengde andre, som Elyas Machera, Ingtar, Bale m.fl. fra WoT; Zedd, Chase, Adie, Verna, Nathan, m.fl. fra SoT; Jon Snow, Tyrion og Jaime Lannister, m.fl. fra ASOIAF; Kalam, Duiker, Apsalar, Tattersail, Fiddler, Kruppe, Tehol Beddict, mesteparten av Whiskeyjacks Bridgeburners, m.fl. fra Tales from the Malazan Book of the Fallen; og mange, mange, mange, flere...

Nei, uff. Nå ble det sent igjen. Jeg får heller fylle på litt mer i morra eller no sånt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

Kan ta en kort en:

Navn: Steinar

Bosted: Nordnes, Bergen (verdens hovedstad)

Favoritt musikk: Hører ikke på musikk. For meg er musikk skranglelyder som ødelegger konsentrasjonen min! Tror jeg er den eneste jeg vet om som ikke eier en eneste cd-plate/kasett/ting som man kan få til å ytre skranglelyder :D

Film og serie interessen er derimot stor. Liker alt fra små kunstneriske nisjefilmer til storslagne hollywood filmer. (ja jeg godar og aksepterer musikk som en viktig del av filmskapelsen)

Studier: Holder på i disse dager å avslutte hovedfag i akvakultur. Vurderer å ta litt pedagogikk og satse på en lærerkarriere, men har ikke bestemt meg helt enda.

Andre interesser: Er stor fan av tickbasserte browser-spill som planetarion og planetia. Og jeg er selvsagt også en STOR WoT fan!

Thats all I have to say about that! :D
Last edited by Treveler on Thu Jun 09, 2005 18:44, edited 1 time in total.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Presenter deg...

Post by Loki »

Namn: Ørjan

Vevnick: Loke/Loki, Loke Aesir

Bustad: Ei bygd i Sogn, egentleg, men bur jo på hybel i Bergen, då.

Alder: Tjue... blir tjueeitt i år. Grusomme greier. Sukk. To be five again. Det ergerlege var at eg resonnerte meg fram til at fem var idealalderen medan eg var åtte år. Skulle tru eg kunne vore praktisk nok til å finne det ut medan eg kunne nyte det. Grr.

Kva eg driv med for tida: Studerar. Tek fri bachelorgrad ved historie og filosofi-fakultetet ved UiB. Ser ut som om fordjupinga blir i religionsvitskap og "sidefaget" eller kva ein no kallar det blir antakeleg historie. Kanskje filosofi. Får sjå. Har ein kassajobb i ein Coop-butikk i heimbygda om somrane.

Kort skildring av utsjånad: Halvlangt hår, blå auge, relativt rundt andlete, mørkeblondt-hår-som-ser-brunt-ut-grunna-for-lite-sollys, 1,85 centimeter høg, verken tjukk eller tynn, skjønt med dagens colaforbruk og min aversjon mot fysisk aktivitet er vel det berre eit spørsmål om tid. Har nyleg gått til innkjøp av briller att (har brukt linser i seks år, dei eg hadde på ungdomsskulen er altfor svake for meg no) så kanskje eg burde nemne dei, sjølv om eg ikkje brukar dei fast.

Favorittforfattarar: Vel... det einaste eg har lese av norsk litteratur som eg har likt nevneverdig er "Den Siste Nattkriger" av Olaf Havnes, diverse mytologisk inspirerte bøker av Tor Åge Bringsværd, og diverse bøker av Are Kalvø og landets mest geniale mann Knut Nærum. På global basis er det vel George R. R. Martin, A. Dumas og J. R. R. Tolkien eg føler for å trekke fram akkurat no. Er sinnsjukt mange eg sikkert kunne nemne, dog. :P Åjo, og Rudyard Kipling, for å ha skreve dei to bøkene som har farga oppveksten min meir enn noko anna.

Favorittmusikk: Uff... dårleg med det. Blir mest humoristiske tekstar ala Øystein Sunde om eg skal velge sjølv, det er enklast, men er egentleg ganske allsidig, det einaste eg absolutt ikkje liker er den mørkeste metal'en og det meste innan rap. Vanlegvis blir det berre til at eg lyttar til kva brodern spelar når eg er heime ei helg, og om eg høyrer noko eg likar ber eg han sende meg fila. :lol:

Hobby: Sjukt mykje internett det siste året. SKUMMELT mykje. Har forsett om å kutte ned til hausten. (Yeah, right) Før pla det vere lesing. Samlar forsåvidt på litt diverse ting, men det er for det meste ganske halvhjerta.

Favorittfilmar: Er av typen som vanlegvis enten likar ein film, eller tenkjer "den var jo ok"... i VG-språk deler eg med andre ord ut flust av treere og firere, og ein sjelden gong femmarar eller seksarar. Filmar eg verkeleg mislikar klarer eg å skugge unna ettersom eg kjenner min eigen smak ganske godt. Blir mest eventyrfilmar og reine komediar, men er den godt nok laga kan eg sjå det meste - "Love Actually", til dømes, er i ein sjanger eg absolutt ikkje pla ha noko særleg til overs for, men eg elskar den filmen. (KAN ha med den fantastiske castet å gjere, men det er no så)

Men favorittane må vel bli Fellowship of the Ring Extended Edition (duh) og Lion King. :D

Teikneseriar: Hm. Vil trekke fram Mike Careys "Sandman"-spin-off Lucifer, det meste (men ikkje alt) eg har lesa av Don Rosa (berre Disneyseriar så langt, men eg har fått anbefalt "Captain Kentucky" så ofte no at eg burde får somla meg til å lese den), og har i tillegg i dei siste åra utvikla ein forkjærlegheit for superheltseriar. (Ja, faktisk. Eg byrja lese superheltblader som nittenåring. Og likte det. Gjer det meg utruleg barnsleg eller utruleg moden? God Only Scowls...) Særleg fascinerar DCs mest prominente skurkegalleri meg - nemleg Batmans. Scarecrow, Two-Face, Riddler, Ra's Al Ghul... ah, der der det mykje genialt. Og, sjølvfølgjeleg, Joker, som antakeleg er tidenes mest fenomenale skurk, det vere seg i teikneserie-samanheng eller samanlikna med nesten kva som helst anna.
På protagonistsida held eg fortsatt ein knapp på Marvel, men må lese meir DC før eg kan uttale meg der... har òg lese ein del Image-seriar, har vore gjennom det meste av Spawn, Witchblade og Darkness.

Tidens mest ambisiøse prosjekt: Vurderte ein gong å ta eit standpunkt om noko. Grøss. Åja, og så vurderte eg jo nyleg å faktisk forlate hybelen for andre ting enn handling av matvarer eller for å gå på forelesning. :shock:

Favorittkarakter frå bøker: Belgarath, Kheldar, Nathan, Zedd, Darken, Tyrion, Tywin, Kevan, Petyr, og antakeleg haugar av andre eg ikkje kjem på akkurat no... av uante grunnar kom eg kun på tre fantasyseriar som hadde karakterar eg ville trekke fram her. :S

Favorittkarakter frå teikneseriar: Får forsøke vere knipne: Joker, Lex Luthor, Alfred Pennyworth, Bruce Wayne, Tony Stark, Lucifer og Magneto.

Favorittkarakter frå tv-seriar: Wesley Wyndham-Pryce, Edmund Blackadder, Lorne, Willow Rosenberg, Rupert Giles, William "Spike" the Bloody, Lionel Luthor, Lex Luthor, Benjamin Franklin "Hawkeye" Pierce, Charles Emerson Winchester III, Maxine Grey, John "The Biscuit" Cage, Richard Fish, Chandler Bing og John Locke. Og no er eg VELDIG streng med meg sjølv på antal namn. :lol:
EDIT: Ok, vil ikkje få ro på samvitet om eg ikkje nemner Alexander Harris òg. Damn Whedon and his more-real-than-reality-characters!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 855
Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

navn: stine

bosted: bor i tønsberg.

hva jeg driver med for tiden: har en matteeksamen og tre skoledager igjen av vk1, almenn. er på febrilsk leting etter jobb, men det er visst ingen som liker meg (hvertfall ikke før jeg fyller 18 :roll:.

hobbyer:driver med ridning. pga av min ikke-eksisterende økonomi (og delvis belastningsskade i armen, men det prøver vi å ignorere), har jeg ikke noen hest for tiden, og det blir heller lite konkurrering, men regner med å komme sterkere tilbake etter vgs en gang...
ellers holder jeg mye på med drama, og er med i lokale forestillinger nå og da.
andre ting jeg bruker tiden til er lesing, skriving, festing,..., tja, også sitter jeg jo her endel, da :P

favorittforfattere: uten noen spesiell rekkefølge: erlende loe, tolkien, rowling, robert jordan, jostein gaarder, saabye christensen... and the list goes on..

musikk: elsker musikk, og spiller gitar og piano selv. hører mest på metal og rock, også sniker det seg av og til inn litt punk. favorittband må vel bli Dream Theater og Dark Tranquility. har også en liten ting for musikal-musikk.

nja, tja.. hva mer er det å si?

...
Last edited by Stine on Sun Feb 11, 2007 21:06, edited 1 time in total.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Vel - litt om meg:

Navn:
Ceres kaller jeg meg på diverse forum. Ellers har jeg litt mani mot det å oppgi det faktiske navnet mitt.

Alder: Jeg er 20 år. Enogtyve i juni.

Bosted: For tiden bor jeg i Oslo, men jeg har bodd litt rundt om kring i Norge. Regner meg som trønder, men prater en dialekt som likner mer kristiansands-dialekten. Hybelen her i Oslo er lokalisert litt utenfor bykjærnen, og jeg trives godt her med enkelte unntak (fotballkamper).

Studerer: Begynte på medisin høsten 2004 og har mange og laaaange år foran meg med lesing fortsatt.

Hobbyer: Jeg er glad i å spille i forskjellige grupper og sammenhenger, og spiller blant annet piano, klarrinett og sax. Jeg er også særdeles glad i å gå på konserter eller i platebutikker. Bare så synd studielånet ikke helt strekker til... Jeg er også glad i å lese (selvfølgelig), og i å se filmer. Går mye på kino, og Videonova på Majorstua og Bislett Video er gode og ha.

Favorittforfattere/bøker: Favoritter kommer og går. De som jeg imidlertid ikke klarer å legge vekk er Jordans bøker, Harry Potter bøkene, Roald Dahls barnebøker :D , Knut Hamsun, Alexander Dumas, Jonathan Swift etc etc.... Glad i gamle bøker... :D Og glad i nye bøker :D Akkurat nå leser jeg min første Coehlo - Alkymisten. Tar litt tid å lese skjønnlitteratur midt i skoleåret, men litt får man da lest. Utenom RJ da, hans bøker går unna rimelig kjapt...

Jobb:
Jeg har en deltidsjobb som jeg stikker innom hver tredje helg, og eventuelt eller når studielånet blir for spakt... Hadde ikke noe jobb i fjor, og jeg må si det er en utrolig deilig følelse å ha penger igjen! :D

Grunnen til at jeg nettopp endret denne introduksjonsposten: Det er kjempe lenge siden jeg skrev den, og enkelte ting måtte forandres. Jeg fikk også nettopp vite at enkelte av forumets læmme trodde - av en grunn uforståelig for både meg og han - at jeg var niogtyve. Dette var så gammelt at jeg måtte ta aksjon og være litt mer tydelig på enkelte detaljer. Jeg gjentar: Jeg er født i 1985, og jeg er 20 år. :D
Last edited by Ceres on Thu Feb 09, 2006 14:14, edited 2 times in total.
Lothair
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 24
Joined: Thu Jun 09, 2005 15:51
Contact:

Post by Lothair »

Uh-huh.

Navn: Ole

Bosted: Bodø, fylkeshovedstaden i Nordland.

Interesser: Skremmende mye internett, lesing, Warhammer

Studier: Grunnskolen. Err. Ja. Har null ide om hva jeg skal drive med når jeg er ferdig på ungdomsskolen.

Imaginære folk jeg liker: The Joker (Batman), Petyr Baelish, Tyrion Lannister, Jaime Lannister, Tywin Lannister, Robb Stark, Brynden "Blackfish" Tully, Dolorous (WTF?) Edd Tollet, and the list goes on and on (A Song of Ice and Fire), Marvin (The Hitchhikers Guide to the Galaxy), Jesus (Bibelen 2) (altså, Kalvøs tolkning av Jesus).
Stanley Moon: I don't know what to believe.
George Spiggott: Not me, believe me!

- Bedazzled
SAU
Soldat
Soldat
Posts: 52
Joined: Thu Jun 09, 2005 11:23

Post by SAU »

Jeje.

Navn: Kristian
Bor: Stavanger, snart Kvitsund
Driver med: Øyeblikk ferdig med ungdomsskolen, takk Gud. Det drar videre til Kvitsund VGS til høsten. Ellers alt for mye internett, forskjellige spill til PC, GBA og DS og en del lesing. Ellers så og si det samme som Loke, bare fire og et halvt år tidligere. Bortsett fra linser, har aldri turt å ta det sprang å begynne å bruke linser.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

SAU wrote:Bortsett fra linser, har aldri turt å ta det sprang å begynne å bruke linser.
Brukar briller att no. Eit par dager i veka, i alle fall. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Kom forresten på at jeg har et bilde av meg liggende opplasta på imageshack.us. Så jeg kan vel liksågodt poste det her:

Image

Jeg tok bildet ei natt til lørdag, tror jeg. Skålen er til en venn av meg som arbeider for det kanadiske parlamentet. Han var på jobb og drev og skrev ut et eller annet lovforslag. Det var midt på natta for ham også, og han hadde forståelig nok mest lyst til å være hjemme med kone og nyfødt datter. Så jeg jekka ei pils og sendte ham en skål.

Han ble faktisk glad, og sendte meg en skål tilbake, når jeg satt og slet med semesteroppgave i statsvitenskap. Image
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Hei! Burde kanskje meldt meg inn her litt seinare for eg e bare midt inni bok nummer 2.Jaja eg får bare passa meg for å ikje lesa någe eg ikje vil veda. Men siden eg ikej har lest så møje ennå komme eg kanskje ikje t å ha så mange innlegg - må bare beglaga d. å mens eg e i gang å unnskylde meg - sorry for dialekt skrivingå, ska prøva å passa mg for den.

Navn: Marie

Bosted: Litt utforbi stavanger

Favoritt musikk: Liker mye forskjellig musikk, bryan adams, jon bon jovi, return, nirvana ++ Må si jeg er fan av puddel rock da, jess hehe, men jeg hører på det meste. Alt utenom rapp og trance ca.

Film Liker også mye forskjellig innen film, alt fra drama til grøssere og fantasy/eventyr. Men favorittene er Ringenes Herre filmene (og der spesielt nr 1), Armageddon, Robin Hood (den me dkevin Costner) og Titanic kanskje. Hater egentligt å nevne favoritter for jeg er alltid usikker på hvor grensa går fra å like veldig godt til å være favoritt..:p

Studier: Jeg er akkurat ferdig med grunnkurs, på en liten vidergående skole. Går allmenn fordi jeg ikke har en anelse om va jeg skal gjøre videre.

Andre interesser: Er vel filmer, musikk og bøker som er interssene mine. Bortsett fra det å være med vennene å nyte sommeren og slikt da :D Er stoor Ringenes Herre fan, men kommer nok til å bli en nokså iherda WoT fan også!

Det var vel det...
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Lanfear84
Hengiven
Hengiven
Posts: 102
Joined: Sun May 08, 2005 10:01
Location: Gossen

Presentasjon av meg

Post by Lanfear84 »

Navn: Stine
Alder: 21
Bosted: Gossen, ei øy utenfor Molde

Jobb/utdanning: Jobber i et bakeri/konditori-utsalg, vasker litt og er lærervikar sånn av og til. Tror det blir fysikk i Tr.heim nå til høsten. Er litt ubestemt sånn sett, har f.eks. søkt på fysikk ved UiT to ganger, uten å orke å ta plassen jeg fikk... Mangel på motivasjon er et stort problem...

Gode forfattere: Frank Herbert, Douglas Adams, Robert Jordan, Terry Pratchett, JK Rowling, og en hel bråte andre. Men det er de jeg leser mest av.

God musikk: Et stort utvalg metal, rock og punk, bortsett fra skikkelig tung sortmetal. Metal med innspill av folkemusikk er vel favoritten.
Et lite utdrag: The Darkness, Kamelot, Sonata Arctica, 69 Eyes, Nightwish

Gode filmer: extended LotR, Matrix1-3, Star Wars 3-6, div. Star Trek filmer, Kill Bill 1&2, Underworld, Queen of the Damned, Dude, where's my car?, Pirates of the Carribean, Constantine, Bill and Ted's most excellent adventure, + noen Disney og Pixar filmer

Tv-program jeg må se: Lost, House

Tidsfordriv: Fotball (jeg er keeper), lesing, henge på diverse forum på internett, film/tv, fisketurer om sommeren, koselige kvelder med rødvin, kjeks og ost, en fest i ny og ne, spille PS2 eller data, henge med venner og sikkert mye annet også...
Last edited by Lanfear84 on Thu Apr 13, 2006 15:59, edited 3 times in total.
Don't Panic!
trollok
Soldat
Soldat
Posts: 35
Joined: Fri Jun 10, 2005 18:06
Location: trøndelag

meg

Post by trollok »

Navn: Trollok(altså ikke egentlig, men navnet mitt er såpass spesielt at jeg ikke bruker det på internett...)(18år)

Bosted: Jeg bor midt i trøndelag, her har jeg bodd i 14 år nå!

Hva driver jeg er: Jeg er elev på videregående, blåruss neste år.

Kort beskrivelse av utseende: Jeg er blond, blåøyd og passe lang...

Favorittforfattere: Charlotte Bronte, Paulo Coelho, Jane Austen, L.M. Montgomery, (er litt for glad i romatiske bøker:D)Orson Scott Card, JKRowling, Pullmann, det er så mange, kommer ikke på flere.... Foretrekker egentlig ei god fantasibok, men er vanskelig å finne.

Favorittmusikk: Sondre Lerche, Nathalie Nordnes, Madrugada, Julian Berntsen og Jim Stärk.

Hobby: Lese, brodere(!), trene, msn, kjøre(har akkurat tatt lappen!), skrive...+mye mer sikkert, husker ikke sånn i farta.

Favorittfilmer: Elsker Romantiske filmer!

Tegneserier: Nemi
Last edited by trollok on Sun Jun 26, 2005 14:03, edited 1 time in total.
DahLliA
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 14
Joined: Wed Jun 22, 2005 22:09
Location: Koppang

Re: Presenter deg...

Post by DahLliA »

heisann. her er litt info om meg :twisted:

Navn: Anders

Bosted: Koppang(lite høl langt inni skauen i Stor-Elvdal)

Hva driver du med for tida: militæret. dritkjedelig

Kort beskrivelse av utseende: kommunegrått hår. ser trøtt ut

Favorittforfattere: Tolkien, RJ, Steven Erikson++

Favorittmusikk: metal, punk og rock. fav. band: Cradle of Filth, Slipknot og Nightwish++

Hobby: soving, TV-spill, lesing og festing

Favorittfilmer: LotR og Star Wars++

Tegneserier: Dragonball, Donald, M, Nemi og Rocky++

Tidens mest ambisiøse prosjekt: jeg som skulle begynne å trene fast :lol:

Favorittkarakter fra litteraturen: Kalam(fra aTotMBotF)

Favoritt-badass: Sephiroth. ingen over, ingen ved siden
trøtt...

*øl og whisky er en manns verste fiender. men en mann som løper fra sine fiender er feig*

*hardt arbeid lønner seg i lengden, latskap lønner seg nå*
Siv
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 6
Joined: Sat Jul 23, 2005 0:13
Location: Tromsø

Litt om meg

Post by Siv »

navn: Siv
alder: 18
Fra: Tromsø(laaaaaaaaaaangt nord)
Hva jeg gjør: i sommer jobber jeg på botanisk avdeling på Tromsø museum. Skal til Wien i august for å bli bedre i tysk(er veldig glad i språk).
Utdanning: skal begynne på vkII almennfag til høsten. Planene etter vgs er høyst usikre...
:roll:
kort om utseende: langt blondt hår, grønne øyne og rundt 170 cm fra topp til tå
fritiden min brukes til: lesing, internett,venner, Ten Sing (et kor), turgåing og uheldigvis en god del lekser. Sikkert mye annet også men disse er hovedsyslingene i allefall.
Bøker: Jeg leser det aller meste, men WoT er favoritten. :D er veldig glad i fantasy, men leser mye "vanlig" litteratur også

siden det var snakk om briller og linser og sånt, kan jeg si at jeg bruker briller, jeg har linser også, men jeg er ikke så glad i å bruke dem...
det var altså litt om meg :D
"It is not true that we have only one life to live;
if we can read, we can live as many more lives
and as many kinds of lives as we wish."
-S.I. Hayakawa-
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Snakker vi om det? (synet mitt er tydeligvis ikke på topp)
Da kan jegpresentere meg selv som linse-bruker... Alltid hatt dårlig syn, ligger i familien... Men fikk verken linser eller briller før i fjor, brillene er lite brukt..

Hei til deg Siv forresten(og dere andre nyere enn meg):p Skal begynne på allmen VK1 til høsten og har ikke peiling på videre utdanning... Liker ikke allmen, men er såpass forvirret at det forhåpentligvis er det klokeste valget (selv om de fleste realfag uansett er valgt bort...)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Post Reply