Filmer

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Så den i 3D for noen dager siden. Filmen var bra, men jeg vil ikke anbefale 3D. Brillene man må kjøpe er vonde å ha på seg, og 3D-effekten gir ikke noe særlig til filmen. I tillegg så er det ikke alltid 3Den fungerer, og man ser begge bildene..
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Kor bra 3D-en fungerar kjem vel an på kvar du sit i salen - eg har i alle fall aldri opplevd å sjå begge bileta. Men er heilt einig i at den er fullstendig overflødig. Aldri sett ein film der den bidrog til nemneverdig ekstra kvalitet på filmopplevinga.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Film

Post by Loki »

Såg endeleg Willow,i avvente av den kommande Disney+-serien. Positivt overraska. Historia var ikkje superføreseieleg, verda var meir oppfinnsam enn eg venta meg, med unntak av 'brownie'-folka var spesialeffektane svært imponerande med tanke på filmen sin alder, og det var både spaning og humor. Den hadde rett nok ein treig seksjon i midten, og den kunne spart seg mykje av det tøvet med browniane som sjeldan var plottrelevant, berre unntaksvis var artig, og uansett ikkje såg overbevisande ut. Men det var mykje å like, og særleg den endelege konfrontasjonen med skurken var svært bra. Om berre alle filmar i sjangeren hadde like mykje respekt for karakterane når dei skreiv finalesekvensane sine.

Den når nok ikkje Princess Bride til knea ein gong, utom på spesialeffektfronten, men den går absolutt inn i rekkja av ganske sjåverdig åttitallsfantasy.

Ah, og sidan eg driv med trådåndemaning:
Loki wrote: Fri May 18, 2012 10:54 Kor bra 3D-en fungerar kjem vel an på kvar du sit i salen - eg har i alle fall aldri opplevd å sjå begge bileta. Men er heilt einig i at den er fullstendig overflødig. Aldri sett ein film der den bidrog til nemneverdig ekstra kvalitet på filmopplevinga.
Dette er framleis tilfelle, meg-frå-ti-år-tilbake.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Filmer

Post by Loki »

Confess, Fletch var ganske gøy! Har ikkje sett nokon av dei gamle Chevy Chase-filmane eller lese nokon av bøkene, men Jon Hamm er som vanleg kjempebra. Ikkje verdas mest interessante mysterium eller morsomaste vitsar, men den er underhaldande heile vegen, og det er mykje å smile av.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply