Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

Gjenleser Red Seas, etter å ha kommet meg gjennom Locke Lamora. Løgneren leste jeg på norsk denne gangen, etter å ha lest den på engelsk tidligere. Er ikke spes begeistret for oversettelse som "Veloppdragne kjøtere".

Ellers finner jeg gjenlesning av denne serien hakket tyngre å komme igjennom enn Rothfuss enda jeg har glemt mer av handlingen i Lychbøkene.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

"Veloppdragede kjøtere" klinger ikke like bra som Gentlemen Bastards, nei. For min del går gjenlesningen av Lynch bra, dog ikke så fort. Følger bedre med denne gangen enn forrige gang, og skjønner hva som skjer i mye større grad nå.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Oooops, der gjekk det visst sju år utan at eg hugsa å oppdatere her, tida flyr. Las nett ferdig Eric Shanower og Skottie Young sine fyrste to teikneserieadapsjonar av L. Frank Baum sine Oz-bøker. Har òg nyleg lese/omattlese alle Frank Miller sine Daredevil-teikneseriar, etter at eg fekk samlebind med desse til bursdagen i fjor. Elles les eg for tida Stephen Fry si Heroes, ei attforteljing av mytene om dei greske heltane og oppfølgjar til hans attfortejling av gudemytene, Mythos. Etter den har eg tenkt meg å lese After Atlas, eit mordmysterium i ei science fiction-framtid som eg kjøpte til kona til bursdagen og ho let vel om, og sannsynlegvis Do Androids Dream of Electric Sheep? sidan kona har lånt den av ein kollega og det verkar som ein bortkasta sjanse om eg òg ikkje les den før ho leverer den tilbake.

Tidlegare i år las eg gjennom Suzanne Collins' Underland Chronicles, som kan tilrådast for yngre lesarar i nesten same grad som Hunger Games kan for tenåringar. Og før det las eg klassikeren The Lost World av Arthur Conan Doyle, sci-fi-tenåringsromanen Ready Player One (tilrådast) av Ernest Cline, ein historisk roman kalla I sverdets tid av Jan Ove Ekeberg, Stephen King sin 'tradisjonelle' fantasyroman Eyes of the Dragon, igjen retta mot litt yngre lesarar (om enn nokre år eldre enn Underland Chronicles) og dei svært gode fantasyromanane (for vaksne, til ei forandring) The Raven Tower av Ann Leckie og The Lions of Al-Rassan av Guy Gavriel Kay.

Eg har ikkje så gode register over kva elles eg har lese sidan 2013, men her er i alle fall nokre oversiktar frå 2019 og 2018:
https://lokiofaesir.wordpress.com/2020/ ... t-3-prose/
https://lokiofaesir.wordpress.com/2020/ ... mic-books/
https://lokiofaesir.wordpress.com/2019/ ... t-3-books/
https://lokiofaesir.wordpress.com/2019/ ... mic-books/

Viss nokon skulle snuble innom her om sju år til og lure på kva eg tykte om noko av dette, er det berre å spørje! Med litt flaks hugsar eg det til og med.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Siri Sedai »

Loki, hyggelig å se at det er liv i gamle forumvenner her. Selv er jeg blitt pensjonist.
Det har ikke blitt så mye fantasylesning i det siste. Kan ikke komme på noe i farta. Det nærmeste er vel Sommerfuglens Tyranni av Frank Schatzing. En sci fi om kunstig intelligens. Tunglest murstein, med ganske usannsynlig plot. Hvis du er interessert i alle betraktninger rundt AI, så kan den leses, hvis ikke, la være.
Så hva leser jeg akkurat nå. He he. Halvveis i Jordens Barn av Ildefonso Falcones (oppfølger til Havets Katedral). Murstein, og så tragisk historie at jeg er usikker på om jeg kommer til å lese den ut. I bilen har jeg lydbok Når Havet Stilner av Jørn Lier Holst. Krim, helt på det jevne. Så har jeg liggende på vent What does this button do av Bruce Dickinson, Rock on!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Gratulerer med pensjon! Håpar du stortrivest!

Eg fell ut av vanen med å sjekke innom når det er lite aktivitet, og så plutseleg er det gått eit halvt dusin år. :( Men teikneseriar til sides så les eg framleis stort sett fantasy (rett nok med nokre historiske romanar og science fiction-romanar innimellom). Så burde vel hugse å nemne det her ein gong i blant. Men for augneblinken ser det ut som om det blir tre science fiction-bøker på rad! For eg er no halvveges i Do Androids Dream of Electric Sheep?, og for ein såpass gamal roman (der ein ser for seg at ein ville hatt avanserte androidar innan 1991 ...) tykkjer eg den er solide greier så langt. Kryssar fingrar for at slutten lev opp til byrjina. Så blir det overnemnte After Atlas etterpå, etter ein kort teikneseriepause for å lese siste volum av dei norske Thorgal-omsetjingane (eg abonnerer på Egmont sine bokutgivingar av denne klassiske vikingfantasy-serien, og er ganske nøgd så langt). Ikkje heeeilt planlagt kva som følgjer etter det, men mest sannsynleg blir det Frankenstein, som eg kjøpte brukt i fjor haust etter å ha byrja på den ein gong i ein engelsktime på ungdomsskulen og så forsvann i skulearkivet så eg aldri fekk lese den ferdig. Lesehylla er så bugnande overfull at denne freistar litt ekstra sidan den (i motsetnad til det meste i den) er så lita og tynn.

Eg har heimekontor, så det blir lite lydbøker, men i den grad eg har tid til anna enn enkelte podcast har eg jobba meg gjennom ein del Star Wars-romanar dei få dagane der eg har arbeidsoppgåver ein kan multitaske med bok til. Men eg las meg aldri forbi bok 5 i Harry Potter i tenåra og får ofte dei Stephen Fry-leste lydbokversjonane tilrådd, så mogeleg eg set i gong med det når eg treng eit nytt lydbokprosjekt ein gong i framtida.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Siri Sedai »

Fikk tips om appen BookBites. Det er bibliotekets, så det er gratis. Det er det både vanlige bøker og lydbøker. Av og til litt greit å få lydbøkene på telefonen.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Leser selv The Black Company-serien av Glen Cook for tiden. Sliter med å bli revet ned, men nærmer meg slutten nå - er på nest siste bok. Det er en serie med et utgangspunkt og plot jeg finner meget interessant (fokus på en liten leiehær over mange år) og som ble anbefalt fordi jeg likte de lignende bitene i Steven Eriksons Malazan-bøker, men den fenger ikke skikkelig godt.

Etter det venter det noen historiebøker, før de to første bøkene til Nicholas Eames står for tur. Dette er noe jeg ikke helt aner hva er for noe, men begge bøkene har blitt anbefalt på diverse best of-lister for fantasy de siste årene så satset på å kjøpe dem med noe rabatt på Outland.

Merker forøvrig at leselysten er langt fra der den var en gang. Jeg skylder på streaming, men har kanskje valgt noen bøker som ikke er like fengende som nettopp gjør at jeg velger å se på en serie fremfor å lese videre i ei bok.
Manbearpig
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Eivind »

Leste nettopp ferdig The Alchemist av Paulo Coelho for andre gang, men aldri for sent å fylle på med litt livsvisdom :)
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

After Atlas var ganske bra, og kan tilrådast for alle som liker dystopisk science fiction og/eller detektiv-/konspirasjonsromanar, sidan det var ein snasen blanding av begge. Vil nok etter kvart somle meg til å lese resten av bøkene i denne serien (dei fyrste tre kan visstnok lesast separat, så det er same kvar ein byrjar, og eg valte denne p.g.a. detektivvinklinga).

Sidan då har eg lese litt ymse -- som Asphyxiate blir det mest fjernsyn (er så ekstremt mykje gode fjernsynsseriar der ute), men les jo framleis litt på senga kvar kveld. Teikneseriemessig kan eg nemne dei svært tilrådingsverdige vikingteikneseriane av Øystein Runde (Soga om Olav Sleggja og oppfølgjaren Berserk), eit par Marvel-seriar (innfallskjøpet Loki: Agent of Asgard og Frank Miller sine klassiske Daredevil-seriar), samt volum 6 og 7 av Brian Michael Bendis' Powers, ein teikneserie kona er veldig begeistra for basert på premisset av eit klassisk politidramaa i ei verd der superheltar og -skurkar er både vanlege og mangetallege. Og førre veka plukka eg opp Egmont si omsetjing av fyrste volum av franske Undertaker og koste meg med den! Minneverdig og underhaldande vri på klassisk western. På romanfronten dekka eg vel det meste av det eg skulle lese i juni i framtidsplanane i førre post, men eg har endeleg somla meg til å lese kona sine Tales of the Slayers-novellesamlingar om diverse vampyrjegerjenter frå ulike epokar og område i verdshistoriar. Basert på Buffy the Vampire Slayer-fjernsynsserien, men sidan det er snakk om nye karakterar i kvar historie, treng ein eigentleg ingen tidlegare kjennskap til verda før ein les. Som med dei fleste novellesamlingar er kvaliteten frå historie til historie litt ujamn, men eg må innrømme at snittet er langt betre enn eg ville ha venta meg. Har lese dei fyrste tre samlingane no, ein til attstår etterpå.

Når det gjeld tinga de les om dagen kan eg ikkje sei eg har lese noko av det, diverre. The Black Company har vore på mi eiga liste i femten år no, men den lista er laaaaang. Leit å høyre at den ikkje har grepe deg, Asphyxiate, eg har hatt relativt høge håp til den. Paulo Coehlo har eg heller aldri lese, og Nicholas Eames har eg faktisk ikkje høyrt om ein gong. Tek gjerne tilrådingar, om de har å by. :)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Ashaman »

Er det liv her? :shock:
Starta opp en gammel maskin, og der lå forumet som bokmerke. :D
Savner jammen meg dette forumet!

Etter WoT og aSoIaF har det ikke blitt mye skjønnlitterær lesing her gitt.
Leser lite for tiden, mest bøker om dybdepsykologi (C.G. Jung osv.)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Liv er kanskje å ta i ... :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Siri Sedai »

Leser annet enn fantasy for tiden. Hvis jeg skal anbefale noe av dette, må det bli Lewis-serien av Peter May (Krim)

Svarthuset
Lewismannen
Lewisbrikkene (nettopp lest)

og enkeltstående Coffin Road (nettopp lest)

Bøkene skildrer personer og omgivelser på Hebridene.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Loki wrote: Tue Jul 21, 2020 10:31 The Black Company har vore på mi eiga liste i femten år no, men den lista er laaaaang. Leit å høyre at den ikkje har grepe deg, Asphyxiate, eg har hatt relativt høge håp til den. Paulo Coehlo har eg heller aldri lese, og Nicholas Eames har eg faktisk ikkje høyrt om ein gong. Tek gjerne tilrådingar, om de har å by. :)
Jeg liker hva Cook prøver på med The Black Company, og som sagt liker jeg premisset for serien, men det er noe med gjennomføringa som ikke klikka her hos meg. Noe av begrunnelsen kan være at jeg har brukt sykt lang tid på serien (10 bøker, under 3000 sider tilsammen i min samling), som har ødelagt flyten. Fullførte siste bok forrige uke (snakk om en ny bok, men ikke kommet noen slippdato enda) og det var litt sånn "ja, ja, da var jeg ferdig med den...". Sånn burde det ikke være når man har lest ferdig om ei bok. Det skader vel ikke å begynne på den, stilen sitter ganske fort og man skjønner fort om man liker det. Bøkene er ganske korte, men er samlet i fire omnibuser på 600-800 sider av Tor.

Eames kom jeg over i en liste over de beste nye bøkene de siste årene, men aner fortsatt ikke hvor bra de to bøkene jeg har er. Kan være skikkelig feilkjøp.

Har nå begynt på Hvitekrist av Tore Skeie. Litt sakprosa er greit en gang i blant.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Jau, såg dei Tor-omnibusane ein gong. Eksemplaret av bok 1 eg har er frå eit innfallskjøp på ein bruktbokhandel for mange år sidan, så om eg liker den er vel planen å kvitte seg med den for å kjøpe plassbesparande alternativ i staden. Har ein luftslott-draum om å lese omatt fyrste to tredjedelene av Malazan Book of the Fallen og så endeleg lese siste tredjedelen (eg var à jour ein gong for mange herrens år sidan og fall så av lasset), så har forsøkt å ikkje byrje på andre multi-bind seriar i mellomtida. Men den planen går dårleg, snubla til å byrje på Jan Ove Ekeberg sine vikingromanar i år (forsøker å gå inn for å lese litt på norsk ein gong innimellom for å halde språket ved like), så no les eg vel ferdig dei fyrst. Er ganske fine saker så langt, ingenting superspesielt, men gjer ein god jobb med å dramatisere historiske hendingar og skikkelsar og relativt saumlaust dikte fritt mellom linene.

Veit kva du meiner med den 'jaja, då var det ferdiglest'-kjensla, eg har den etter litt for mange bøker kjenner eg. :\

Men på teikneseriefronten er det litt betre (sidan ein kjem seg fortare gjennom det som ikkje treffer heilt blink, kanskje), og frå Frank Miller sine Daredevil-bind gjekk eg rett over i Brian Michael Bendis (som eg på generelt plan veit av erfaring eg liker betre enn Miller) sine nesten like berømte historiar om karakteren, og det har vore supergøy. Trur eg skal lese Ed Brubaker sine bind no etterpå -- dei har eg lese før ein gong, men dei følgjer direkte frå cliffhangerslutten til Bendis, og om eg hugsar rett var dei òg veldig bra. Eg bruker lese ein teikneserie på senga mellom kvar prosabok, eventuelt mellom kvar seksjon av tjukkare prosabøker. Dei fleste år forsøker eg òg å lese litt sakprosa innimellom (historie, vanlegvis), men akkurat i 2020 vart det lagt på hylla for å komme gjennom litt meir av den alltid veksande haugen uleste romanar. Men Ekeberg-romanane fungerer jo sånn halvveges som biografiar, då, om ein kimsar litt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

Har de Ekeberg-bøkene, men likte de aldri noe særlig. Hvitekrist er skrevet så godt, at det nesten er som skjønnlitteratur så den anbefales.

Tegneserier skulle jeg ønske jeg leste mer av, men har stort sett fått med meg de norske tegneserieromanene som har kommet de siste årene (Kruger og Krogh, John Jamtlis bøker m.m.). Mye bra der faktisk.
Manbearpig
Post Reply