Topp 25 liste

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Post Reply
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Topp 25 liste

Post by gynter »

Hva synes dere om denne topp 25 listen over tidenes beste fantasybøker?
http://www.bestfantasybooks.com/top25-fantasy-books.php

Jeg er sterkt uenig i anbefaling nummer 2 "The blade itself" av Abercrombie. Likte den ikke og avsluttet før den var ferdig. Han skriver jo at de bare blir bedre og bedre. Er det noen som har lest alle og kan bekrefte det?
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Ikke lest Abercombie selv, men synes listen er god. Har sett på den flere ganger. Det er også flere andre fine lister på den siden, og mange gode anbefalinger. Det utvider jo leselisten, men noe vil jeg ikke få lest. Får vel få meg kindle eller noe slikt så jeg lettere kan få tak i alle disse bøkene.
Manbearpig
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Ja, Kindle står høyt på ønskelisten nå. Ihvertfall etter denne anmeldelsen på OP5 : http://op-5.no/to-uker-med-kindle-enormt-fornoyd/
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Interessant liste, veldig mykje eg får lyst til å sjekke ut her. Har diverre ikkje hatt høgt nok lesetempo dei siste ti åra til å sjekke ut særleg nye forfattarar (knapt nok halde tritt med dei eg byrja på i tenåra), så vel over halvparten har eg enten berre høyrt om eller, hehe, aldri høyrt om. Men av dei eg har lese ... hm. Det er ingenting dårleg her, men eg stussar litt over ei liste som nemner Abercrombie på rimeleg lik fot med Martin og Lynch. Eg likar Abercrombie, men det får då vere grenser. Han er meir på linje med Feist og det vesle eg har lese av Hobb -- solide, flinke forfattarar, men ikkje noko som skil seg ekstremt ut. Og påstandar som at Dance with Dragons på nokon måte var eit skuffande innslag i Song er eg heilt uforståande til, så det tilseier vel rimeleg ulik smak innanfor individuelle forfattar òg.

Men kan støtte opp rundt mykje. Titlane lista frå Martin, Erikson, Lynch, Gaiman, Clarke er alle kjempegode. Har (ironisk nok, når ein ser i adresselinja her) aldri vore den største tilhengaren av Jordan, men han har sine sider, og det same gjeld det vesle eg har lese av Hobb (og eg høyrer Farseer-serien er endå betre enn det eg har lese av henne). Empire-trilogien til Wurst og Feist er som han seier blant det beste Feist har produsert, og tilrådast om ein vil ha japan-inspirert politisk-intrige fantasy i tre beskjedne volum. Sjølv om eg ikkje har fått somla meg til dei sjølv så har eg etter år med tilrådingar frå ymse hald all tillit til at Rothfuss, Bakker, Butcher og Cook er verdt å stå på lista. Und so veiter, und so veiter. Så vil tru lista, i det store og heile, er rimeleg påliteleg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

gynter wrote:Ja, Kindle står høyt på ønskelisten nå. Ihvertfall etter denne anmeldelsen på OP5 : http://op-5.no/to-uker-med-kindle-enormt-fornoyd/
Kindle er et must! Har ikke prøvd Paperwhite, men anbefaler den mest enkle modellen siden den har knapper til å bla med. Innbiller meg at touch-modellen er mer anstrengende å bruke, da man må flytte på tommelen for å bla :P

Kindle Basic koster ca 850 kr, mens Paperwhite kommer på ca 1200 kr. Fikk selv kjøpt basic på salg i Tyskland til 400 kr 8)
gynter
Soldat
Soldat
Posts: 43
Joined: Wed Feb 07, 2007 20:19

Post by gynter »

Fikk Kindle Paperwhite til jul. Det har vært en udelt positiv opplevelse. Nå kan jeg lese på sengen til langt på natt uten at min samboer blir irritert.
Jeg leser mange engelske bøker jeg ikke ville fanget opp uten tips på Amazon etc.
Det er rimeligere, både norske og engelske titler.
Utrolig behagelig å lese, det er jo elektronisk blekk som brukes. Det er også deilig å slippe og sitte med en murstein på 1000 sider på t-banen!
Post Reply