"The Lies of Locke Lamora" av Scott Lynch - 2

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: "The Lies of Locke Lamora" av Scott Lynch - 2

Post by Loki »

For det det måtte vere verdt femten år etterpå er denne boka framleis både mi og konas kanskje favoritt-enkeltbok i fantasysjangeren når det kjem til rein underhaldningsverdi.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: "The Lies of Locke Lamora" av Scott Lynch - 2

Post by Asphyxiate »

Vi får vel håpe på at bok 4 snart kommer (lest et sted at den er forventet til høsten!!!!). The Lies er fantastisk, Red Seas er veldig god, men The Republic of Thieves traff ikke godt, mest kanskje fordi jeg venta så lenge på den. Nå er det 8 år siden bok 3 kom ut, og hvis bok 4 kommer til høsten, spørs det hvor lang tid det tar for de siste 3 kommer ut
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: "The Lies of Locke Lamora" av Scott Lynch - 2

Post by Loki »

No har eg lese Red Seas to gonger og Republic berre ein gong, så skal vere forsiktig med kor godt eg hugsar dei i samanlikning med kvarandre, men eg meiner eg likte Republic like godt som Red Seas (skjønt begge er mange hakk under Lies, ja). På kvaliteten er eg optimist! :)

Når det gjeld farten, tja. Eg vil heller vente ti år på ei god bok enn få ei middelmådig etter to. Og Lynch har jo vore veldig open om dei psykiske vanskane han har slitt med, så eg er eigentleg berre imponert og letta at han framleis driv på, eg.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply