The Name of the Wind av Patrick Rothfuss

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Ninin
Hengiven
Hengiven
Posts: 164
Joined: Mon Jul 23, 2007 13:11
Contact:

Post by Ninin »

Det er da oppfølgeren? Det er fullt mulig jeg gjør. :lol:
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv :D
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jupp. Og den er nesten like god.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Ninin wrote:Anbefalingene dine eier
Sjølv om eg enno ikkje har hatt kapasitet til å sjekke ein einaste ein av titlene han anbefaler sånn så verkar det jo slik... så no har eg lagt til fire av hans anbefalte titler på Amazon-wishlist'a mi. :o Pluss at eg alt har kjøpt den fyrste Lynchboka.


'Course, eg har neppe tid til å lese noko som helst av det før i 2009, men hey.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Da håper jeg du får mange fine gaver til jul, Loki :wink:

Hvilke bøker er det du ønsker deg? Hvis jeg skulle tippe så er det "Crooked Little Vein", "The Wizard Knight" (kan kanskje regnes som to), "Soon I Will Be Invincible" og kanskje "The Name of the Wind"?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

"Soon I Will Be Invicible" gløymte eg, skal legge den inn no. ;) Den fjerde var for øvrig "The Last Wish".
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Du har fortreffelig smak, om jeg får si det selv :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

*ler* Fortreffeleg smak kva å plukke ut bøker du anbefaler sterkt angår? XD


Har forresten òg lagt inn "Drawing of the Dark", "Prince of Nothing" og "Glorianna", men dei var det vel Terje som anbefalte? Så sat eg og stussa på Tad Williams-bøker samt "The Briar King"-serien, men kunne ikkje hugse kva, om noko, de har sagt om dei.


Problemet er at eg er way overdue på å lese Hobb, har lova ein kamerat det i to år snart, og før eg kan byrje på Hobb så må eg fullføre "The Bonehunters" (og får neppe fortsatt på den ein gong før i februar), tre Feist-bøker, "Lies of Locke Lamora" og ein skokk fagbøker. :\
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Vel, hva angår "Glorianna" så er jeg ikke i tvil om at den er god. Moorcock er en av sjangerens grand old men, så jeg kunne nok stille meg bak den anbefalingen. "Prince of Nothing" kommer du til å elske mer enn jeg gjør (og jeg liker den veldig godt), mens "Drawing of the Dark" ikke er mer enn middels god. Jeg prøvde meg på "The Briar King" serien av Greg Keyes for noen år siden, men greide ikke å komme meg gjennom den første boka. Visstnok skal den ta seg opp etter hvert, men den første var bare en eneste lang klisjé. Tad Williams har jeg til gode å prøve meg på, men jeg ville ikke gjort det hvis jeg leste så sakte som deg, Loki. Det er allment kjent at den første boka i "Memory, Sorrow, Thorn" serien er uhyre seig å sette seg inn i.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Lesefarten min har gått bedrøveleg ned, ja. Fyrste gongen eg las Ringenes Herre tok det med halvanna veke, og då hadde eg fulle skuledagar fem dagar i veka, pluss lekser. No har eg null og niks, egentleg, og eg les likevel omtrent ingenting. Hadde eg skulla lese RH no ville det antakeleg tatt meg minst tre månadar, antakeleg betydeleg meir. Klart, det er relatert til at det eg faktisk gjer når eg likevel er produktiv er å lese pensum, og at boklesing dermed verkar lite tiltalande samanlikna med ein tvskjerm eller pcskjerm når ein etterpå skal slappe av, men... :\ Plager meg likevel.

Lesefarten er ikkje så forferdeleg ille, dog, er staminaen som mangler. Las 40 sider i Plutarks livsskildring av Gaius Marius på like mange minutt i dag, og det er jo ikkje så gale - men så var eg òg lei og la den frå meg. :( Det kan dog ha samanheng med at eg har sove 2,5 timar i natt og at eg har lese den boka før. (Har satt den opp på ei pensumliste i eit nytt fag eg tar så må lese den omatt) Det som er problemet er ikkje lesefarten, men lesefrekvensen. Åpna "Bonehunters" sist i slutten av juni. Har rett nok gjort eit bevisst val på å prioritere faglitteratur denne hausten, men... Bah. Tingen er at det eg faktisk HAR lese i den er antakeleg lese på til saman to-tre ettermiddagar. Det går berre minst eit par veker mellom kvar gong eg har leselyst nok til å bli sittende med ei bok i meir enn ti minutt.

Drawing of the Dark-minusen notert. Skal inn og endre den frå "middels" til "lågast"-prioritet på lista no. ;)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

DAW, den amerikanse forleggeren til Rothfuss, har gått ut og sagt at "The Wise Man's Fear", bok 2 i "The Kingkiller Chronichles", blir tidlighst utgitt en gang på våren '09, og ikke våren '08 som "alle i hele verden" trodde. Det var jo en av de viktigste salgsargrumentene for denne serien - her hadde man en allerede ferdigskrevet serie på tre bøker som bare trengte litt finpuss før de ble utgitt. Nå virker det som om alle har løyet oss rett i ansiktet.

Heldigvis har jeg en masse bøker jeg kan lese i steden for "The Wise Man's Fear", men denne nyheten sugde utvilsomt balle.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Loki wrote:Har forresten òg lagt inn "Drawing of the Dark", "Prince of Nothing" og "Glorianna", men dei var det vel Terje som anbefalte?
Var muligens det, ja. Anmerkning i forhold til Lottas kommentarer: Personlig holder jeg The Drawing of the Dark for å være ei mye bedre bok enn f.eks. Glorianna, som ærlig talt ikke egentlig er så essensiell, med mindre du syntes den hørtes veldig interessant ut. Selv of The Drawing... naturligvis ikke er fullt så bra som anmeldelsa mi kunne gi inntrykk av. Den er i motsetning til hva jeg på det daværende tidspunkt hevda langt fra noen The Lies of Locke Lamora, for eksempel.

Men Prince of Nothing, derimot, er det neste bare
Problemet er at eg er way overdue på å lese Hobb, har lova ein kamerat det i to år snart
Hobb bør prioriteres foran både The Drawing... og i alle fall Glorianna (som, dersom du synes lista di blir for lang, antakeligvis kan kuttes), spør du meg... :\



ENDRA: Bleh. Og så glemte jeg selvfølgelig å nevne at jeg nå har lest The Name of the Wind. Ei forhåndsvis bra bok, men jeg er overbevist om at det må finnes bedre fantasydebuter enn denne i år. Mer utførlig anmeldelse på bloggen min.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Trur du mangler ein del av setningen om Prince of Nothing der... og takk for tipsa. Ikkje bekymre deg, Hobb blir prioritert over all skjønnlitteratur eg ikkje alt har kjøpt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Vet du, det tror nesten jeg også. Men dessverre er jeg ute av stand til å huske hva det var jeg skulle si. Annet enn at det var positivt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Tingen er dog at det er forferdeleg mykje skjønnlitteratur eg HAR kjøpt som skal lesast fyrst. Anansi Boys, Jimmy the Hand, the Bonehunters, Flight of the Nighthawks, Into a Dark Realm og The Lies of Locke Lamora. Pluss teknisk sett Sherlock Holmes, men trur nok at den blir skyvd vidare ned på lista når eg ein gong kjem dit.

I tillegg til dette har eg satt meg som mål å lese minst fire ikkje-skjønnlitterære bøker over jul, deriblant fyrst og fremst Ciceros On the nature of the gods (masterførebuing). Så det er lite truleg at eg får komme meg gjennom denne bunken før eg er i alle fall eit halvår eldre enn eg er no... Og då er det fortsatt Feist-, Erikson- og Goodkind-seriebøker eg gjerne ville ha fått oppdatert meg på før eg byrjar på ein ny forfattar. (Samt at eg gjerne skulle ha lese litt andre ting av Erikson, Martin og Gaiman... Sukk)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

I feel your pain, brother. :(

Slev om jeg naturligvis ikke har den fjerneste anelse hvordan det føles å føle seg forplikta til å lese pensum... *plystre*
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply