Jain - Noel

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Jain - Noel

Post by Ceres »

Noel = Jain Farstaider (usikker stavemåte)

Ikke min teori, men ettersom man har en teori tråd, så må man gjennom en del av de vanlige.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg prøver å lese meg opp på emnet for å få noe vettugt å si, men har ikke kommet fullt så langt ennå. Imidlertid fant jeg dette noe underholdende sitatet i FAQen på wotmania:
He tells Mat his name is Noal Charin. Farstrider’s name was Jain Charin. This is one clue that he is Farstrider. He could, of course, be Farstrider’s little brother, but that would be incredibly lame.

EDIT: Vel, nå har jeg lest FAQen der om hvem Jain Farstrider er, uten å bli noe særlig klokere, siden det nesten bare presenteres bevis for at Noal Charin = Jain Charin...
http://www.wotmania.com/faqtopic.asp?ID=37
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

At Noel Charin er den same som Jain "Farstrider" Charin, er det mange som er heilt sikre på. Dei trur gjerne og at han er Graendal sin gamle mann (som Sammael ser gjennom porten hennar, ein gong ho besøker han. Sammael kommenterte han, fordi han ikkje passa inn med resten av Graendal si "samling"), og den same som spionerte på Carridin i Ebou Dar, og fortalte Mat at det var Carridin som budde i palasset Mat forfulgte Lady Shiaine til. Dette er rett før Carridin får besøk av Sammael, og ser Mat på gata.

Han (den gamle mannen/Charin) har ein POV, der han klager på hovudpine, og at det var noko han prøvde å hugse, men som han ikkje klarte å kalle fram. Han har nokre "hol i hukommelsen", som vert begrunna med biverknadar av Tvang (Compulsion). Anten gjort av Graendal, eller Ishamael ("Jain Farstrider I painted like fool and sent him off to the Ogier"), eller begge to.

Andre hint, er at han er kanskje omlag like gammal, fortel ville historiar om Shara og Sjøfolket og mange andre stader, at han er so flink til å fortelje, at han virker å vere svært flink med knivane sine, og at han kan ein del av Karaethon-syklusen (profetiane om Dragen), som Jain Farstrider (Langsteg på norsk) skal ha oversatt. (Det er ein eller annan opnings-/sluttprofeti i ei bok som er frå Karaethon-syklusen. Oversetjinga er "believed done by Jain Farstrider".)

Edit: Skreiv framleis då terje la ut sitt innlegg..
Lews Therin Telamon
Soldat
Soldat
Posts: 57
Joined: Sat May 21, 2005 21:59

Post by Lews Therin Telamon »

Vil ikke Mat da ha kjent ham igjen fra utenfor der Jaichim Carridin befant seg?
- In the Light - LTT
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Næh, han kan da ikke gå rundt å huske på alle mulige gamle gubber som sitter rundt omkring?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

jeg las påen side at Matt kjente igjen Noel's fjes fra en av de mange minnene han har fra andre menn, d kan jo være Jain "Farstrider" Charin han husker. Sa ikke Matt noe om dette første gang han møtte Noel??????

Her er d som stod på siden jeg las dette på:
A scrawny old man with stooped shoulders and white hair. He has a large hooked nose on a sad and weathered face that is familiar to Mat. His hands are gnarled, like they have been broken many times. He makes out that he is clumsy, but isn't.

He is a good story teller, with the talent of letting you see what is happening. Noal can be rather cheerless, often expecting the worst to happen. Cluey, he has sharp eyes and makes an effort to know what is going on around him. When Mat left Ebou Dar, Noal tagged along.

Who is this? He doesn't know much about the Seanchan, he is familiar with Shadar Logoth, and has been to Shara, knowing of the tatooing of the Ayyad (channelers). He also knows how to handle a weapon. I believe this is Jain Farstrider, especially considering they have the same surname.

(litt dårlig begrunnelse igrunn, det med etternavnet)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

ashaman17 wrote:jeg las påen side at Matt kjente igjen Noel's fjes fra en av de mange minnene han har fra andre menn, d kan jo være Jain "Farstrider" Charin han husker. Sa ikke Matt noe om dette første gang han møtte Noel??????
Om Mat kjenner igjen Noal, er det ikkje frå andre menns minner. Mat seier sjølv, hugser ikkje akkurat kor, at det siste minnet han hadde frå andre var frå slutten av Hundreårskrigen, som fulgte etter kollapsen av Artur Haukevinge sitt fall. Dette er nesten tusen år før Mat vart fødd.

Jain Farstrider var ung då Malkier fall. Det vert sagt av Agelmar Jagad i EotW, då han fortel Lan si historie til Emondskarkingane, at han som sveik Malkier (hugser ikkje kva han heitte) vart fanga av "ein ung Jain Charin, som allereie då hadde fått tilnamnet Langsteg"). Det siste ein veit om han, er at Ishamael sendte han til Shangtai (?) lønnhage for å fortelje at Den Mørkaste skulle blinde Verdsauget.

I "dag" ville Jain Charin vere ein relativt gammal mann. Eg las ein stad at han ville vere rundt 70 år, noko som kan stemme, om det er 40-50 år sidan Malkier fall (so gammal som Lan er), og han var ung då.
Post Reply