Verin

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Verin

Post by Ceres »

Edit: Skilt ut fra "Vil Moiraine dukke opp igjen?".
Lews Therin Telamon wrote:Om dette med Black Ajah/lyving:

Verin har jo blant annet løyet tidligere, da hun møtte opp med Ingtar og Rand. De jaktet på Padan Fain mener jeg og hun sa at Moiraine hadde sendt henne, noe Moiraine senere avkreftet. Det blir ikke laget noe stort nummer ut av dette, men det ser ut til å være en direkte løgn.

Dette betyr ikke nødvendigvis at hun er Black Ajah, men det betyr i allefall at hun ikke er bundet av The Three Oaths slik hun skulle vært. Så:

A) Black Ajah
B) Så gammel at hun var Aes Sedai lenge før det ble påkrevet å ta edene
C) At hun aldri har tatt edene av en annen grunn
D) Hun har løsrevet seg fra dem på et annet vis

Er veldig nysgjerrig på både Verin, Cadsuane og Sorilea! Samt de to gamle søstrene, der hun ene ble drept med en påle gjennom hjertet.
Ja, Verin er et stort spørsmålstegn. Kjedelig om hun rett og slett er svart. Hun dukker jo opp hele tida og er sånn passelig herlig mystisk. For min del håper jeg hun er medlem av et superhemmelig forbund innen Aes Sedaiene, eller kanskje bare en einstøing som besitter massse kunnskap... Uansett så håper jeg RJ løser opp den tråden. Det må han jo!
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Lews Therin Telamon wrote:Om dette med Black Ajah/lyving:

Verin har jo blant annet løyet tidligere, da hun møtte opp med Ingtar og Rand. De jaktet på Padan Fain mener jeg og hun sa at Moiraine hadde sendt henne, noe Moiraine senere avkreftet. Det blir ikke laget noe stort nummer ut av dette, men det ser ut til å være en direkte løgn.

Dette betyr ikke nødvendigvis at hun er Black Ajah, men det betyr i allefall at hun ikke er bundet av The Three Oaths slik hun skulle vært. Så:

A) Black Ajah
B) Så gammel at hun var Aes Sedai lenge før det ble påkrevet å ta edene
C) At hun aldri har tatt edene av en annen grunn
D) Hun har løsrevet seg fra dem på et annet vis

Er veldig nysgjerrig på både Verin, Cadsuane og Sorilea! Samt de to gamle søstrene, der hun ene ble drept med en påle gjennom hjertet.
Verin er eit mykje omdiskutert emne ja (sjå t.d. Theoryland og Wotmania).

A: Eg tviler sterkt på at ho er BA. Dette spesielt pga. scenen i WH der ho vurderer å forgifte Cadsuane. Ho vel å ikkje gjere det, fordi Cadsuane uttrykker at ho er bestemt på å hjelpe Rand.

B: Uaktuelt. Ho er truleg i underkant av 300år, og alle Edene er mykje eldre.

C: Ho har "the ageless look". So om ho ikkje har sverga dei tre edene, har ho sverga andre. (Slik BA gjer)

D: Mogleg. Veit ikkje kva som skjer med dei som gjer dette (i høve til utsjånad).

Det er dei som meiner at ho ikkje laug når ho sa at Moiraine sendte ho. Den teorien går ut på at ho har høyrd Moiraine seie noko om at ho ynskja ho eller nokon andre kunne følgje Rand, fordi han trong beskyttelse/råd. Verin ser det då som ei sanning at Moiraine sendte ho.

Det er mange mysterier omkring Verin. For håpa nokre av dei vert løyst i KoD.

EDIT: Det var i Winters Heart, ikkje Crossroads of Twilight Verin vurderte å forgifte Cadsuane.
Last edited by Torbjørn on Tue Sep 06, 2005 0:04, edited 1 time in total.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Ageless look kan man jo ha til tross for at man ikke har sverget "de tre edene." Man får vel det bare man sverger noe i det hele tatt på "the outh rod" slik jeg har forstått det. Det er altså ikke noe bevis.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

incanus wrote: C: Ho har "the ageless look". So om ho ikkje har sverga dei tre edene, har ho sverga andre. (Slik BA gjer)
Du har rett i det, det er ikkje noko bevis. Det kan vere at ho berre har fjerna den Eden, og at dei to andre er nok til å gje ho utsjånaden. Med kva grunn skulle ho ha til å sverge nye eder, med mindre ho var BA? Eg trur ikkje ho er BA, og dermed at ho er bunden av dei Tre Edene (eller iallfall to av dei).
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Finnes en meget omfattende Verin-teori på http://www.stonedog.org/wot/Verin.htm

Hva tror dere om denne?
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Verin ER en aes sedai. grunnen til at hun har den såkalte ageless look er fordi hun har brukt the one power så mye. har hun gjort noe for å svekke aes sedaiene: NEI. har hun egentlig gjort noe som virkelig tilsier at hun er black ajha. verin er utrolig gammel selv til å hvere en aes sedai, det er sikkert grunnen til at hun er så smart. det at hun er smart har hun jo bevist gjentatte ganger, i fordel for de såkalte gode.
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Var d ikke noen som fant ut at man fikk Aes Sedai utseende fordi man sverget De Tre Edene?? De Vise hos Aielene, og folka i The Kin har jo ikke dette utseende!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Wolfbrother wrote:Verin ER en aes sedai. grunnen til at hun har den såkalte ageless look er fordi hun har brukt the one power så mye. har hun gjort noe for å svekke aes sedaiene: NEI. har hun egentlig gjort noe som virkelig tilsier at hun er black ajha. verin er utrolig gammel selv til å hvere en aes sedai, det er sikkert grunnen til at hun er så smart. det at hun er smart har hun jo bevist gjentatte ganger, i fordel for de såkalte gode.
Vil advare om at det er ein del spoilerar for dei siste fem bøkene her:


Som ashaman17 sa, det å ha brukt krafta mykje, har ingenting med ageless look å gjere. Det er fleire grupper andre enn Aes Sedaier som bruker krafta ein del (Aielene sine Vise, Sjøfolkets Vindfinnere, The Kin, Seanchanarane sin damane), og ingen av dei har ageless look.

Den einaste forskjellen mellom Aes Sedaier og desse gruppene, er at AS sverger tre eder på ein Edstav. Dette gjer to ulike ting:
  • Aes Sedaiar får the ageless look nokre år etter at det har vorte AS.
  • Livet deira vert mykje kortare.
Meir bevis:
  • Ingen Aes Sedai har fått ageless look før fleire år etter at dei har sverga på edstaven, uansett om dei har vore berre tilsaman 6 år som Novise og Innvidd (som Moiraine og Siuan) eller 20-30 år.
  • Alivia, ei damane er over 400 år; Reanne Corly frå the Kin er 412 (?); det eldste medlemmet av the Kin er ei syerske (?) frå Rift som er over 600 år gammal; Mesaana var ca. 300 år og knapt middelaldrande i AoL. Cadsuane Melaidhrin, som er den eldste AS levande, er ca. 300 år, og ingen har vorte eldre som nokon kan hugse. Verin er nesten like gammal.
  • Ein del hint frå samtalar mellom Fortapte (spesielt Sammael og Graendal) og BWB, har gjort det relativt klart at det Aes Sedaiar bruker Edstaven til no, ikkje er det same som dei vart brukt til i AoL (ja det finst mange: den i Tårnet har talet 3 inngravert, den Sammael gjer til Sevanna har talet 111 inngravert): Då vart slike kjend som Binders, og vart brukt til å binde kriminelle som kunne lede Krafta mot å nokon gong gjere noko kriminelt igjen. T.d. Semirhage, som var verdas beste Healer på den tida, var og ein sadist, som gav pasientane sine ein del smerte som "betaling" for den tjenesten ho gav dei. Ho fekk valet mellom å verte Severed (Stilna) eller verte bunden mot å gjere slikt igjen. (ho valgte i staden å selge sjela si til Shai'tan...).
Trur det er meir og, men kjem ikkje på noko akkurat no.

Men tilbake til topic: Ingen veit eigentleg heilt kvifor Verin gjer det ho gjer, sjølv om det virker som ho er på Rand si side. Men ho har mange løyndomar. At ho har sverga nokre edar, er heilt sikkert (pga. ageless look), men akkurat kva eder dette er, veit me ikkje. T.d. kan ho ha funne ut at det går an å fjerne eder med Edstaven, og fjerna Eden om å ikkje seie eit usant ord. Me vil kanskje få nokre svar i KoD.
Last edited by Torbjørn on Sun Nov 06, 2005 12:38, edited 1 time in total.
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

ashaman17 wrote:Var d ikke noen som fant ut at man fikk Aes Sedai utseende fordi man sverget De Tre Edene?? De Vise hos Aielene, og folka i The Kin har jo ikke dette utseende!!!
Hm, da ville vel alle som avla Edene få tidløse ansikter med en gang, og det gjør de jo ikke. Det er den lange bruken av Kraften som setter (eller i dette tilfellet; fjerner) spor i ansiktet.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Les innlegget mitt over. Eg hugsa ein ting til i tillegg:

Me har eit par POVs der kjensla når ein sverger eder på ein Edstav vert skildra. Døme på dette er Moiraine si opphøging til AS i New Spring, BA-jegarane i det Kvite Tårnet (var det Seaine?) og Galina når ho sverger til Therava er dei eg kjem på.

Alle saman skildre at dei kjenner at Eden legg seg utanpå kroppen som eit "ekstra skinn" eller noko slikt, og dei kjenner at den trykker på heile kroppen. Teorien er vel at Edene virker som ein slags rynkefjernar, ettersom dei "trykker" huda saman, og slik hindrer at huda viser teikn til aldring. Virkninga er ikkje momentan, ettersom ein må "vekse inn i" Edene. Eller noko slikt...

Uansett: Det er ingen tvil om at det er sverginga av Eder på Edstaven som gjev Aes Sedaiar ageless look. Kan du hugse nokon Fortapte som har vorte beskrive med ageless look? Nei, sjølvsagt ikkje, for dei har aldri sverga nokon Eder på ein Binder (som det eigentlege namnet på Edstavane er).
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

er vel også enig i at det er edstaven som gir dem det utseende... og for verin, så så moiraine i brevet til rand at han skulle se opp for henne. og jeg mener at hun trolig er en av de smarteste personene i denne serien.. det er no muffins med verin, men jeg tør ikke å spekulere i hva...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Okei, da har dere rett.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Moridin
Hengiven
Hengiven
Posts: 111
Joined: Fri Nov 04, 2005 22:18
Location: Oslo

Post by Moridin »

Når man sverger på edstaven så blir livet forkortet, MEN man må følge det man sverger...Så hva skjer hvis man sverger å leve minst 1000 år?
De lot meg ikke beholde min fine spoilerbefengte signatur...Bah!
Jeg skal få den tilbake!
En gang...helt sikkert...
ja...
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Hehe, tviler på at man kan fly dersom man Sverger at man kan d, så man kan sikkert ikke Svege at man kan leve i 1000 år heller :? :cry:
Men hvem vet?? Staven har ikke vært testet ut så mye, og den brukes sikkert ikke som d den var ment til i Legendes Alder!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

ashaman17 wrote:Men hvem vet?? Staven har ikke vært testet ut så mye, og den brukes sikkert ikke som d den var ment til i Legendes Alder!!
*kremt*
Spoiler for aCoS (eller var det LoC?) og BWB:
Spoiler
Ein del hint frå samtalar mellom Fortapte (spesielt Sammael og Graendal) og BWB, har gjort det relativt klart at det Aes Sedaiar bruker Edstaven til no, ikkje er det same som dei vart brukt til i AoL (ja det finst mange: den i Tårnet har talet 3 inngravert, den Sammael gjer til Sevanna har talet 111 inngravert): Då vart slike kjend som Binders, og vart brukt til å binde kriminelle som kunne lede Krafta mot å nokon gong gjere noko kriminelt igjen. T.d. Semirhage, som var verdas beste Healer på den tida, var og ein sadist, som gav pasientane sine ein del smerte som "betaling" for den tjenesten ho gav dei. Ho fekk valet mellom å verte Severed (Stilna) eller verte bunden mot å gjere slikt igjen. (ho valgte i staden å selge sjela si til Shai'tan...).
Det skreiv eg i det eit tildlegare innlegg, litt lengre oppe på sida...
Post Reply