Stille før stormen?

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Delvis rett: Sammael (eller ein annan, hugser ikkje heilt) sendte ein del via båtar og vogner, det er rett, men Semirhage sendte fleire, for å kjempe mot dei andre trollokane. Hugs at Rand faktisk vart redda av ein trollok...
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

incanus wrote:Delvis rett: Sammael (eller ein annan, hugser ikkje heilt) sendte ein del via båtar og vogner, det er rett, men Semirhage sendte fleire, for å kjempe mot dei andre trollokane. Hugs at Rand faktisk vart redda av ein trollok...
Joda men var ikke det Lanfears verk da? Hun visste jo hva som foregikk og hadde tatt sine forholdsregler. Uansett så er ikke det noe bevis på at de kom gjennom porter.
Last edited by Treveler on Fri Dec 09, 2005 21:23, edited 1 time in total.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Nei, det var ikkje Lanfear, ho lot berre Rand tru at det var hennar verk. At det var Semirhage får me vite i POVen hennar, då ho torturerer Cabriana Mecandes i LoC.
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

Ok. Poenget er vel unasett at det i seg selv ikke er bevis på at de kom gjennom porter?
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Nei, det er ikkje bevis, men korleis fekk ho trollokane dit, om ikkje via Portar? Ho, eller den Mørkaste som gav ho ordren om å gjere det, må i so fall ha visst på førehand kva Sammael skulle gjere, og sende trollokar på same måte. I so fall kan det jo vere at trollokane som kom frå båtane var frå Sammael, og dei i vognene frå Semirhage (eller omvendt).
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

Når vi skal svare på hvordan så har det seg vel slik at vi nå kan ekskludere porter som en av mulighetene. Og da er vel transport slik Sammael gjorde det den eneste muligheten med mindre det skulle befinne seg en portstein i steinen som vi ikke vet om? RJ har gjort en del feil, men jeg synest ikke det er belegg for å si at dette er en av dem.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

incanus wrote:EDIT:
Rand wrote:Shadowspawn can't survive passing through a gateway.
Dette vart sagt i samanheng med Deathgates, men han seier "gateway" som eit generelt begrep. Om det hadde vore sant, og det var det same for vanlege Portar, kan ikkje Fortapte bruke Portar til å flytte troppar.

Men då Semirhage gjorde det i TFoH (?) til å sende trollokar til Steinen i Rift, so stemmer ikkje det heilt...

Det betyr sikkert ingenting. Anten tolker eg det feil, eller so er det ein liten feil av RJ, men eg ville berre nevne det.
Du tar feil. I den wotmania-teorien vi delvis tar utgangspunkt i, sier Lord Scimitar dette: In the Stone of Tear, the trollocs came in through the ways and snuck in. Why? They can't be waygated.
http://www.wotmania.com/blackboard.asp? ... tegory=KoD

Deathgates er bare Gateways brukt som våpen, i disse mønstrene og så videre. Samme prinsipp, annet bruksområde, annet navn. :)

Portsteinen trenger vel ikkenødvendigvis å være i selve Steinen, siden noen av Trollokene kom inn i Steinen via vogner og andre via båt? :?
Last edited by Terje on Fri Dec 09, 2005 22:32, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Treveler
Hengiven
Hengiven
Posts: 239
Joined: Sun May 29, 2005 22:35
Location: Bergen

Post by Treveler »

Nei men den må være i nærheten. Poenget er jo at de må komme seg mer eller mindre ubemerket helt frem til Steinen for at angrepet skal være vellykket.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Ergo tildekkede vogner og lektere... :P
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Du har vel rett Terje, og me har vel heller ikkje bevis for at Semirhage brukte Portar for å frakte trollokane, eg har berre alltid gått ut frå det...

Brukte Semirhage óg Vegane til å frakte Trollokar til Rift tru? Sidan Portar er uaktuelle som transportmidlar, må det vere slik eg sa, at den Mørkaste visste om angrepet til Sammael på førehand. Utan at eg har noko som helst bevis for det: Kan det óg vere slik, at dei som kom via båt var frå Sammael, medan dei som kom via vogn kom frå Semirhage? (eller omvendt)

Vil tru det er fleire Vegportar i nærleiken. T.d. brukte Perrin ein når han reiste attende til Tvillingelvene. Til Rift (landet) via Vegane, og til Steinen i Rift via vogn/båt. Men dei treng ikkje vere i sjølve Steinen nei...

Er forresten litt kaos når det gjeld namna på ting her (ikkje at det er so farleg, eg forstår godt kva de meiner...):
Waygate = Vegport = inngang til Vegane = Ways
Port = Gateway = det som vert brukt når ein Farer = Traveling
Portstein = Portalstone (trur eg) = steinsøyle som kan brukast for å reise til "mirrorworlds", jfr. Rand, Loial, Hurin og Lanfear i tGH.
Post Reply