Moiraine

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan » Sun Jun 12, 2005 20:08

Ceres wrote:Slik jeg ser denne tråden (som handler om Moiraine i tilfelle folk har glemt...) så er det to muligheter:

1.) Moiraine er fortsatt i Finnland, og Thom ++ (Kanskje Olver, Mat og Aludra) kommer til å bruke Tower of Genjei til redningsaksjon.

2.) Moiraine er fri, men stillet.

Jeg antar at alle mener at Moiraine er i livet.
Godt summert. Er også ganske sikker på at Moiraine kommer tilbake, pga Egwenes drømmer og Mins Viewings (norsk ord?).
Seth: Dude, what do we do? I don't want to get thrown out of the hotel. I love the hotel. I want to marry the hotel and have little alcoholic, gambling-addicted kids with it. Is that wrong?

SAU
Soldat
Soldat

Post by SAU » Sun Jun 12, 2005 20:57

Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres » Sun Jun 12, 2005 21:07

SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Det er vel thom?

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan » Mon Jun 13, 2005 10:13

Ceres wrote:
SAU wrote:Den sterkeste grunnen til at jeg tror Moiraine kommer tilbake er at hun forteller at det er én mann som hun elsker, men vi får ikke vite hvem. Jeg vil nå si at det er merkelig å dra inn en slik ting, for så å la det flyte ut i sanden. Og jeg tviler på at det er noen andre enn Moiraine som vet hvem det er, ergo må hun være i live for å hente opp denne løse tråden.
Det er vel thom?
Ja, men det vet jo bare vi lesere; og kanskje Thom selv.
Seth: Dude, what do we do? I don't want to get thrown out of the hotel. I love the hotel. I want to marry the hotel and have little alcoholic, gambling-addicted kids with it. Is that wrong?

Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine » Mon Jun 13, 2005 11:14

godt poeng...

så får vi se om det blir noen romanse mellom de to når hun kommer tilbake, da.

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki » Mon Jun 13, 2005 22:28

Stefan wrote:Mins Viewings (norsk ord?).
Syn? :roll:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.

Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler » Wed Jun 15, 2005 19:26

Ja og så lovde hun at hun ville møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.
Last edited by Treveler on Wed Jun 15, 2005 19:34, edited 1 time in total.

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan » Wed Jun 15, 2005 19:29

Treveler wrote:
Ja og så lovde hun at hun vile møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.
Med mindre hun har blitt Black Ajah, og plutselig kan lyve :shock:

Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler » Wed Jun 15, 2005 19:37

Jo men jeg tror det er "bevist" at hun ikke er det gjennom hennes PoV, selv om det er teorier som går ut på at hun har vært det tidligere. Det er blant annet litt merkelig at hun kjenner identiteten til de forskjellige fortapte som Sammael i Illian samt (husker ikke navnet) i Rift.

SAU
Soldat
Soldat

Post by SAU » Wed Jun 15, 2005 20:37

Treveler wrote:
Ja og så lovde hun at hun ville møte Thom igjen. Det kan hun ikke si med mindre hun med 100% sikkerhet vet det kommer til å skje.
Hun trenger ikke vite det med 100% sikkerhet. Bare hun tror det er sant, er det nok.

Treveler
Hengiven
Hengiven

Post by Treveler » Thu Jun 16, 2005 1:35

SAU wrote:Hun trenger ikke vite det med 100% sikkerhet. Bare hun tror det er sant, er det nok.
Ja og hva kan få hun til å bli overbevist om at de vil treffes igjen?

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres » Thu Jun 16, 2005 5:18

Treveler wrote:Jo men jeg tror det er "bevist" at hun ikke er det gjennom hennes PoV, selv om det er teorier som går ut på at hun har vært det tidligere. Det er blant annet litt merkelig at hun kjenner identiteten til de forskjellige fortapte som Sammael i Illian samt (husker ikke navnet) i Rift.
Be'lal.

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres » Sun Sep 04, 2005 21:28

Jeg synes vel kanskje ikke at det var så veldig interessant, men ok. :D

Så imidlertid igjennom noen av de tidligere postene. nå. Det har blitt diskutert hvorvidt Thom er bevis på at Moiraine kommer tilbake. Vel... Han er vel mer en bonus, vil jeg si. :lol: Synes også at Egwenes drømmer og Mins syner er gode nok bevis.

DahLliA
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by DahLliA » Sun Oct 09, 2005 9:41

sier bare gled dere til tirsdag. finner ut er om dette i KoD :D :D :D
trøtt...

*øl og whisky er en manns verste fiender. men en mann som løper fra sine fiender er feig*

*hardt arbeid lønner seg i lengden, latskap lønner seg nå*

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile » Sun Oct 09, 2005 16:21

ja.. *glede seg* :D :D :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.

Post Reply