Dronning Morgase

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:Og han bet på, krok, søkke og snøre! :lol:
Har ignorert eit par av dei der no, fann ut at eg skulle slutte å skuffe deg. :wink:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Hva er SoT ?
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Eivind wrote:Hva er SoT ?
Sword of Truth, ein relativt god fantasyserie med meir frittstående enkeltbøker enn WoT, men som likevel bør lesast i rekkefølgje. Den er blitt beskulda for plagiat av Jordan gjentatte gonger (det er frykteleg mange tydelege parallellar), men forfattaren påstår standhaftig at han aldri har lese ei einaste bok av Jordan. Eg likar den hakket betre enn WoT, og terje er ueinig då han meinar forfattarens politiske syn forpestar serien. (Eg anser meg sjølv som objektiv og tolerant nok til å klare å like ei bok sjølv om eg er ueinig i protagonisten sine etiske og politiske syn, så eg har ikkje det problemet)
Morsom trivia, forresten, forfattaren er dysletikar. Tykkjer det er imponerande, han har jo skreve ein ni-boks serie (så langt) på mange hundre sider kvar bok. :D
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Du fant det ja... Image



Image


EDIT: Og det er vel litt enkelt å si at det bare er derfor. Richard er en kjedelig og trasig karakter (imo, selvsagt), serien blir bare mer og mer forutsigbar, og et par ting som jeg ikke kommer på i farten, siden jeg prøver å unngå å tenke for mye på denne serien... Image
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Serien har alltid vore forutsigbar, men har hatt små uventa twister som blir langt meir overraskande ettersom resten av handlinga ofte er så åpenbar.

Kva Richard angår, joda kjedeleg og trassig er han, men ikkje samanlikna med til dømes Egwene, Nynaeve, Elayne, Perrin, Faile, Aviendha og Cadsuane. Har aldri påstått at SoT er verdas beste fantasyserie, men eg likar den som sagt hakket betre enn WoT.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Uff, jeg hater å bruke klisjeer, men her tror jeg bare vi må "agree to disagree". :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:Uff, jeg hater å bruke klisjeer, men her tror jeg bare vi må "agree to disagree". :roll:
Einige om å vere ueinige er me då alt, eg har då aldri påstått at du meinar noko anna enn du seier du meinar, eller vice versa. :roll:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Hehe, godt poeng. :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:Hehe, godt poeng. :D
Hehe, vel, eg var jo eit snev urimeleg bokstaveleg der, då... Det uttrykket irriterar meg, nemleg, og eg ville få ut litt frustrasjon mht. til det. "Agree to disagree"? Kva søren? Det duger kun i situasjonar der den eine samtaledeltakeren har påstått at den andre EGENTLEG er einig med han, men ikkje innser det sjølv. Og at nokon er arrogant nok til å påstå noko slikt skjer ytterst sjeldan i sakelege diskusjonar... og eg håpar då denne var i alle fall eit minstemål sakeleg? :lol:

Men, nei, om du ikkje tykkjer Nynaeve eller Elayene er meir kjedelege og trassige enn kva Richard er, så kjem me neppe lengre i denne diskusjonen... skjønt eg vil våge hinte til at du burde lese omatt enten SoT eller WoT, eller kanskje begge, om du oppriktig er overbevist om det. :roll: Eg kan nemleg ikkje fatte og begripe det standpunktet - ok, "kjedeleg"-biten kan eg kanskje strekke hjernen nok til å klare å forstå bittelitt på ein måte - ting som er ekstremt irriterande kan jo kanskje ikkje alltid kallast kjedelege òg - men trassig-biten? Om eg tør vere så fri: Hah! Om ikkje: Eg håpar og trur at du ikkje har begge seriar friskt nok i minne når du kjem med den påstanden. :P

Men så klart kan eg jo ta feil og du kan ha totalt andre preferansar enn meg kva karakterar angår. Men ettersom du likar Zedd, Nathan og Adie tvilar eg egentleg på det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Jeg må lese om igjen bøkene? :shock:

:lol:

Syntes det var andre som sa at det var 4-5 år siden sist de leste SoT/WoT her, jeg? :wink:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:Jeg må lese om igjen bøkene? :shock:

:lol:

Syntes det var andre som sa at det var 4-5 år siden sist de leste SoT/WoT her, jeg? :wink:
Ah, men når eg faktisk leste dei kom eg til same konklusjon, og då hadde eg nettopp* lese begge seriar ein tre-fire gonger. (Minus dei siste bøkene begge stadar, så klart) Så det er mykje eg treng å lese seriane oppatt for - denne samanlikninga er dog ikkje ein av dei. :)


*: "Nettopp" tyder i dette tilfellet "i løpet av dei to foregående åra"
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Aha. Da forstår jeg. Jeg har jo tross alt bare lest SoT en gang, med unntak av de første 300 sidene av WFR...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

terje wrote:Aha. Da forstår jeg. Jeg har jo tross alt bare lest SoT en gang, med unntak av de første 300 sidene av WFR...
Det betyr jo berre at du har eit liv. Meir enn eg har, i alle fall. Ikkje at det skal det heilt store til for å slå meg. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Liv?

Tull på seg. Det vetyr bare at jeg begynte 4-5 år senere enn deg... Image
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply