Akira wrote:Alle gutter er ikke som deg Kjetil, som vil ha seng på første daten.
HEI! Dette handler ikke om meg
Og forresten. *peke på Akira og kalle han en løgnhals*
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Tror kanskje gutter er mer akseptert at er kåte. Selv om det er vitenskaplig bevist at gutter og jenter er like kåte har ikke likestillingen kommet langt nok enda.1:Hvorfor blir jenter lettere stemplet som løse og billige enn gutter? Hvis de hopper til køys i samme tempo som er mere kult blant gutter.
Hva sa du? Hører deg ikke fra navlen din. Tror nok det er like mye på byn som på bygda. Men siden du sier ser, så får vi si at det er lettere å se på ting på bygda. Mindre forhold og alt det der.2: Og hvorfor ser vi dette fenomenet i større grad på landet enn i byene?
Noko som er merkeleg med tanke på at eg aldri har høyrt gutar klage over kåte jenter, men det omvendte skjer stadig vekk...Sauegjeteren wrote:Tror kanskje gutter er mer akseptert at er kåte.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!

Jeg ser minst to mulige årsaker:Kjetil wrote:Men uansett, vi trenger et nytt kvinnelig dilemma. Kanskje noe koseligere denne gangen.
1:Hvorfor blir jenter lettere stemplet som løse og billige enn gutter? Hvis de hopper til køys i samme tempo som er mere kult blant gutter.
Som Sau sa, jeg tror ikke dette er tilfelle. Bare mer tydeig på bygda, siden det der er mer gjennomsiktige miljøer hvor alle kjenner alle og alt sånt...2: Og hvorfor ser vi dette fenomenet i større grad på landet enn i byene?

(Vil gjerne legge inn ei purring på det "ler-så-ein-ruller-på-bakken"-emoticonet.)Terje wrote:Pokker, jeg kom for sent til abortdebatten.![]()
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!